Dit is wel goed nieuws. Hopelijk iets voor de toekomst.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn dus wel mensen die het leuk vinden
Hey Litton
misschien neemt hij wel ouderschapsverlof op. zou ook zomaar kunnen.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dit is wel goed nieuws. Hopelijk iets voor de toekomst.
Giel eraf trappen en de kaak als sidekick met iemand naar de ochtend!
Zouden ze Gerard sparen met zijn stem, toch 5 uur korter per week. (hoe kunnen ze anders zoiets stoms doen?)
Ik kreeg net een Fax van ene Roel, hij vindt het jammer dat hij die plaat gemist heeft.quote:
nu pas?? ik heb heerlijk Sesamstraat gekeken net, veel hoger niveauquote:Op maandag 21 juli 2008 17:57 schreef Sjowhan het volgende:
En toen was ik C&S weer bui, en heb maar zelf een muziekje aangezet.
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu pas?? ik heb heerlijk Sesamstraat gekeken net, veel hoger niveau
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 21 juli 2008 17:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu pas?? ik heb heerlijk Sesamstraat gekeken net, veel hoger niveau
Hahaquote:Op maandag 21 juli 2008 17:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kreeg net een Fax van ene Roel, hij vindt het jammer dat hij die plaat gemist heeft.
Link doet het niet meer?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:33 schreef Sirolf het volgende:
Gotye als kortste Megahit allertijden, de audio: http://www.3fmfan.nl/_fil(...)yeKortsteMegahit.mp3
Het is "Coen"quote:Op maandag 21 juli 2008 19:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo eindelijk de koen en sandershow afgelopen
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
Oh mijn god wat is Florent Luyckx een randdebiel. Je gaat toch niet het BESTBELUISTERDE PROGRAMMA van heel fucking 3FM een UUR INKORTEN??? BLEGH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik op mijn werk tussen 8 en 9 rustig aan het assembleren ben duld ik die saaie schijtstem van Giel Beelen nog wel, maar als ik om een uur of 9 daadwerkelijk wakker ben wens ik Gerard Ekdom te horen.
Kut Giel.
Zeker wel, beetje druk alleen...quote:
Iedereen moet (terecht) zijn of haar frustraties kwijt. En sommigen komen wat later 't topic binnenwandelenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Hopelijk gaat de sfeer hier de komende uren wat beter worden... sinds dat persbericht hangt er hier in het topic echt een grafstemming...
Even positief blijven dus:
Zoiets hebben we al een keer eerder geprobeerd toen 3FM het Kuikenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een actie om Giel een uur in te korten en Arbeidsvitaminen een uur langer? Waar kan ik tekenen?
Wat een belachelijke zet van 3FM, nog een uur langer Beelen...
De wereld is niet alleen maar positiefquote:Op maandag 21 juli 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Hopelijk gaat de sfeer hier de komende uren wat beter worden... sinds dat persbericht hangt er hier in het topic echt een grafstemming...
Zet de knop wel even omquote:Op maandag 21 juli 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Ook al zo'n onbegrijpelijke beslissing. Is het daarna luistercijfertechnisch beter gegaan met 3FM? Zijn ze ineens de grootste ofzo? Nah...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoiets hebben we al een keer eerder geprobeerd toen het 3FM Kuikenuit het logo haalde:
[ afbeelding ]
Is niet gelukt toen...
Nat , en vandaag sinds vanmiddag zeer bedroeft over de nieuwe programmering smorgensquote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker wel, beetje druk alleen...
En jullie?
Hahaha, cool!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:19 schreef Wheeling het volgende:
[ afbeelding ]
Zo... was Michiel hier (welke Michiel Veenstra Veenstra) , en hij heeft wat achtergelaten
Kwam dit weekend dit spel tegen, je moet de eenden er uitvissen
Dat topic? Dat heeft allang enig nut verloren joh!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Misschien hier ook even verder praten?![]()
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=247137#247137
Roeltje, heb jij, om mij een beetje troosten, misschien even een extra sexy Joss Stone foto voor mij?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, wie begint er over... fantastische Ekstraweekend BBQ? Of de uitleg van Stenders over de totaal onverwachte (kuch) keuze van de MH van deze week? Of het inkorten van Ekdoms zendtijd?
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat topic? Dat heeft allang enig nut verloren joh!
Het vaste RF-meubilair heeft reeds bezit genomen van de 'enige echte juiste waarheid'.
wil ze niet kennenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]Ja, de bekende RF-nicks hebben inderdaad al een reactie achtergelaten, maar zie ook andere bekende nicknames.
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Roeltje, heb jij, om mij een beetje troosten, misschien even een extra sexy Joss Stone foto voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |