quote:Op maandag 21 juli 2008 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die volslanke palingdoos was de druppel.
FP is zeer representatief voor NLquote:Op maandag 21 juli 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
Giel Beelen krijgt een uur extra
Ah, Giel zit op het niveautje FP (gezien de reacties). Dan is er idd een flinke markt voor
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
Giel Beelen krijgt een uur extra
Ah, Giel zit op het niveautje FP (gezien de reacties). Dan is er idd een flinke markt voor
Dit is wel goed nieuws. Hopelijk iets voor de toekomst.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn dus wel mensen die het leuk vinden
Hey Litton
misschien neemt hij wel ouderschapsverlof op. zou ook zomaar kunnen.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dit is wel goed nieuws. Hopelijk iets voor de toekomst.
Giel eraf trappen en de kaak als sidekick met iemand naar de ochtend!
Zouden ze Gerard sparen met zijn stem, toch 5 uur korter per week. (hoe kunnen ze anders zoiets stoms doen?)
Ik kreeg net een Fax van ene Roel, hij vindt het jammer dat hij die plaat gemist heeft.quote:
nu pas?? ik heb heerlijk Sesamstraat gekeken net, veel hoger niveauquote:Op maandag 21 juli 2008 17:57 schreef Sjowhan het volgende:
En toen was ik C&S weer bui, en heb maar zelf een muziekje aangezet.
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu pas?? ik heb heerlijk Sesamstraat gekeken net, veel hoger niveau
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 21 juli 2008 17:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu pas?? ik heb heerlijk Sesamstraat gekeken net, veel hoger niveau
Hahaquote:Op maandag 21 juli 2008 17:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kreeg net een Fax van ene Roel, hij vindt het jammer dat hij die plaat gemist heeft.
Link doet het niet meer?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:33 schreef Sirolf het volgende:
Gotye als kortste Megahit allertijden, de audio: http://www.3fmfan.nl/_fil(...)yeKortsteMegahit.mp3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |