Erg herkenbaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:10 schreef Piles het volgende:
Zit er zo wel aan te komen. Het is dat ik meestal te lui ben om van zender te wisselen, en dit topic te gezellig is, anders zou ik wel meer switchen
Huh? Begrijp ik nou dat Viva la Vida ineens geen MH meer is of bedoel je dat die plaat door de leiding van 3FM als MH bepaald is? Heb vandaag niet heel veel kunnen luisteren dus ik kan gemist hebben dat er iets over gezegd is op de radio.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, het is wel een beetje een trieste 3FM dag. Een gekozen Megahit die is teruggeroepen door de 3FM leiding. Hoezo democratisch gekozen Megahit? Op die manier zit er toch een donker zwart randje aan Coldplay - Viva La Vida.
Schrijf maar op want Ajax gaat dit seizoen kampioen worden!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, waarom heb ik nog steeds een seizoenskaart voor Ajax, elke wedstrijd zit ik weer te kankeren in het stadion, maar toch blijf je gaan
Eigenlijk was Gotye megahit, maar de 3FM leiding heeft achteraf toch voor Coldplay gekozen..quote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Huh? Begrijp ik nou dat Viva la Vida ineens geen MH meer is of bedoel je dat die plaat door de leiding van 3FM als MH bepaald is? Heb vandaag niet heel veel kunnen luisteren dus ik kan gemist hebben dat er iets over gezegd is op de radio.
Dat roep ik al jaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schrijf maar op want Ajax gaat dit seizoen kampioen worden!
Er wat besloten tijdens de vergadering dat Gotye (of hoe heet hetquote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Huh? Begrijp ik nou dat Viva la Vida ineens geen MH meer is of bedoel je dat die plaat door de leiding van 3FM als MH bepaald is? Heb vandaag niet heel veel kunnen luisteren dus ik kan gemist hebben dat er iets over gezegd is op de radio.
Wat een kutzooi. Viva la Vida vind ik een erg goed nummer en mooier ook dan Learnaliligivinalovin, maar ik had ook liever Gotye als MH gezien. Plaat is ook kort, dus dat is denk ik ook beter te verdragen een week lang elke dag in elk programma.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Er wat besloten tijdens de vergadering dat Gotcha (of hoe heet het) MegaHit zou worden, en toen Rob in de auto naar huis reed besloot de leiding dat het toch Coldplay moest worden.
![]()
Draak van een nummer, alleen het eind is goed. Doe dan maar don't cry, ookal wordt die inderdaad veel vaker gedraaid.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:24 schreef Dos37 het volgende:
nauuurlijk had ie wel november rain moeten kiezen. Net alsof je die dagelijks hoort op de radio
Jocks hadden Learnalilgivinalovin als Megahit gekozen. Rob rijdt terug naar huis en krijgt vervolgens te horen dat de gekozen Megahit is teruggefloten door de 3FM leiding want het leek hun beter dat het Coldplay zou worden. Rob gaf aan dat toen een aantal collega's ook maar voor Coldplay kozen want je wilt immers de leiding te vriend houden. Laatste zei hij niet letterlijk zo! " en daarvoor hoorde je de door de leiding gekozen 3FM Megahit ". Het zit Rob dwars en geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Marc63 het volgende:
Die is ook alleen leuk orginele lengte van 11 minuten, die tijd hebben ze nietquote:Op maandag 21 juli 2008 15:24 schreef Dos37 het volgende:
nauuurlijk had ie wel november rain moeten kiezen. Net alsof je die dagelijks hoort op de radio
Volgens mij waren Stenders en Sander voor Gotye en heeft Stenders nog geprobeerd om die MH te maken. Voorzover ik 't heb begrepen was er niet reeds voor Gotye gekozen. Als Florent de MH kiest hoeven ze ook niet bij elkaar te gaan zitten hequote:Op maandag 21 juli 2008 15:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Eigenlijk was Gotye megahit, maar de 3FM leiding heeft achteraf toch voor Coldplay gekozen..
Dat nummer toch verboden omdat er mensen spontaan zelfmoordneigingen van krijgen?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:24 schreef Dos37 het volgende:
Feivel1 dat bedoel ik dus een beetje. Het is veel britpop en dat vind ik niet kud maar het is vaak hetzelfde. Ook het bekende werk hoor ik wel erg vaak. Kan geen kwaad voor mij als ik af en toe even wat uitzendingen skip want het is een beetje een verplicht nummertje aan het worden. Althans, zo ervaar ik het de laatste tijd.quote:
Heb je dit tussen de middag gehoord? Volgens mij was Stenders duidelijk en was de Megahit al gekozen.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij waren Stenders en Sander voor Gotye en heeft Stenders nog geprobeerd om die MH te maken. Voorzover ik 't heb begrepen was er niet reeds voor Gotye gekozen. Als Florent de MH kiest hoeven ze ook niet bij elkaar te gaan zitten he.
Gotye als kortste Megahit allertijden, de audio: http://www.3fmfan.nl/_fil(...)yeKortsteMegahit.mp3quote:Op maandag 21 juli 2008 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij waren Stenders en Sander voor Gotye en heeft Stenders nog geprobeerd om die MH te maken. Voorzover ik 't heb begrepen was er niet reeds voor Gotye gekozen. Als Florent de MH kiest hoeven ze ook niet bij elkaar te gaan zitten he.
Top!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gotye als kortste Megahit allertijden, de audio: http://www.3fmfan.nl/_fil(...)yeKortsteMegahit.mp3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |