Of tieft de opperkneusjes tussen 4 en 7 eruit.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Giel best leuk, maar ik krijg altijd maar 1,5 uur mee maximaal. Langer zou toch wel zonde zijn. Zeker omdat AV een fantastisch programma is
Haal dat uur liever af van Paul Rabbering ofzo
Misschien mag Gerard wat langer doorgaan op vrijdag, maar dan wordt het wel een lange dag voor hem.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:25 schreef Againzender het volgende:
nog even uit het vorige topic:
overigens, AVRO raakt hier een uur kwijt. Zal de VARA het vrijdagblok 12-14 (leuk is anders) kwijt raken, en is dit het ruilmiddel?
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:40 schreef borisz het volgende:
Ohja Leesvermaak heb ik nu ook besteld
Je bent me net voorquote:Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of tieft de opperkneusjes tussen 4 en 7 eruit.
wie weet wat er nog meer op de schop gaat....quote:Op maandag 21 juli 2008 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Giel best leuk, maar ik krijg altijd maar 1,5 uur mee maximaal. Langer zou toch wel zonde zijn. Zeker omdat AV een fantastisch programma is
Haal dat uur liever af van Paul Rabbering ofzo
C&S vind ik in de auto wel leuk. Als't om 5 uur zou beginnen zou dus prettiger zijn...Tussen 4 en 5, als ik nog aan't werk ben, vind ik het eigenlijk irritant...Maar in de auto is wel fijnquote:Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of tieft de opperkneusjes tussen 4 en 7 eruit.
dat leek mij inderdaad niet echt een optie idd, Gerard heeft vrijdag al een knallend drukke dag.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien mag Gerard wat langer doorgaan op vrijdag, maar dan wordt het wel een lange dag voor hem.
het is, vind ik, gewoon ook niet logisch om je best beluisterde programma in te korten, ongeacht wie die tijd overneemt. En ja, dat ik een hekel heb aan Giel maakt het allemaal nog veel ergerquote:Op maandag 21 juli 2008 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Giel, maar ik vind't wel kut dat ze hem een uur langer geven aangezien ik AV erg waardeer
Helaas..quote:Op maandag 21 juli 2008 13:48 schreef Againzender het volgende:
dat leek mij inderdaad niet echt een optie idd, Gerard heeft vrijdag al een knallend drukke dag.
Ik ken mezelf en dit gaat bij mij ook wel langer dan een paar dagen duren.. Verheug mij altijd om de radio om 09:00 extra hard te zetten omdat dan de Arbeidsvitaminen beginnen. Nu kan de radio nog een uur later aan en dat voor maar 2 uur Arbeidsvitaminen. Arbeidsvitaminen is toch het best beluisterde programma op 3FM?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:49 schreef Marc63 het volgende:About a Girl
Nee... zo'n goede plaat kan mn boosheid ook niet doen verdwijnen![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zoals ik op radioforum al schreef: Arbeidsvitaminen is het langstlopende radioprogramma op een landelijke zender ter wereld. Dat is niet voor niets. Maar goed, dat schijnt meneer Luyks niet te begrijpen. Ofzo,
dat is dus straks niet meer nodig, dat schilderen, dan zorgt 3FM al voor behang....quote:Op maandag 21 juli 2008 13:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- gaat verder schilderen.. Met 3FM op de achtergrond.
Oepz. Dat is wel heel toevallig toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Gevolgd door een programma Greatest Hits![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:55 schreef Againzender het volgende:
dat is dus straks niet meer nodig, dat schilderen, dan zorgt 3FM al voor behang....
Misschien dat Ekdom zelf wat minder uren wilde?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:56 schreef RuiDaSilva het volgende:
Waarom doen ze dit Ekdom aan, die man verdiend een standbeeld geen uur minder radio
Toeval? Denk het nietquote:
Ik vermoed zo maar dat ik 's ochtends maar eens naar Ruud ga luisterenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op de luistercijfers van de Nederlandsche radio voor de periode september-oktober. Volgens mij gaat Q-Music nu 3FM met een grote sprong voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |