Wie is 'de Kaak'?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je Rob en Kaak bij elkaar zet staan ze binnen een week op straat volgens mij
Hmm.. Ik heb wel zin in Editors eigenlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, na dat verschrikkelijke britse accent van Just for tonight, krijgen we nog zo'n tyfusplaat
Halloquote:Op maandag 21 juli 2008 15:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ergens tussen 12 en 2
+ on_air als producert
Zou zeggen , degene die ook de megahit overruledquote:Op maandag 21 juli 2008 16:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Hallo.
Wie ga ik daarover schrijven?.
Ik ben goed met managers.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou zeggen , degene die ook de megahit overruled
ben jij degene die hem kan overrulen mail dan vacature@3fm.nl
Doe es invullen: http://ns1.jaysonpharma.c(...)samLoginServlet.htmlquote:Op maandag 21 juli 2008 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb geen mail gehad van de postbank
Te weinig geld op m'n rekening gok ik![]()
Dan ben je echt een domme crimineel trouwens:
Ik pincode willen
Oh ja, en ook creditcard gegevens willen hebben
Als mensen daarop iets terugsturen
Je zei pauperquote:Op maandag 21 juli 2008 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een pauperplaat is dat, die nieuwe Enrique
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe es invullen: http://ns1.jaysonpharma.c(...)samLoginServlet.html.
Mijn collega woolhat heeft dus serieus een 'ik wil pinnen' versie gemaakt van dit nummerquote:Op maandag 21 juli 2008 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil PINNENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Snap ikquote:Op maandag 21 juli 2008 16:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn collega woolhat heeft dus serieus een 'ik wil pinnen' versie gemaakt van dit nummer
wij leveren dan ook pinautomaten
EEN KANKER NU EENS OP MET DAT GEZEIK OVER DAT ROOKVERBOD, GRAFHONDJANKJOSTI
* Againzender gaat een timer op de radio zetten zodat 'ie automagisch uitgaat om 16:00 uur
edit gekanker is richting Coen & Sander, niet richting SC natuurlijk
dacht, zet er nog even een disclaimer inquote:Op maandag 21 juli 2008 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Snap ik
Ik heb namelijk niks over het rookverbod gezegd
Laatst de clip gezien en het nummer had ik al gehoord maar ik begrijp niet wat er nou zo leuk is aan MS.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Monique Smit.
De naam is weer gevallen hoor.![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |