301.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Dank je wel Piles!
@ de rest: Hoe veel blz mag een topic hebben voordat er een nieuwe wordt geopend?
Die kan ik ook wel beantwoorden hoor, 300 postsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:41 schreef Jannekje7 het volgende:
@ de rest: Hoe veel blz mag een topic hebben voordat er een nieuwe wordt geopend?
Alles op 1 paginaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel beantwoorden hoor, 300 posts
Aantal bladzijden doet er niet toe, dat kun je zelf instellen
En wie het topic sluit, die moet de nieuwe openen!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
het nieuw openen gebeurd trouwens niet spontaan, dat is nog een hele happening.
Jaquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
het nieuw openen gebeurd trouwens niet spontaan, dat is nog een hele happening.
6 volle en 1 met 1 postquote:
Daar zijn ook speciale topics voorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, geniale topictitel.
Kom maar op met die Jetsers dan, heb ik nog wat om over te dromen vanavond
(en nee, de mijne komen hier niet op t forum)
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, geniale topictitel.
Kom maar op met die Jetsers dan, heb ik nog wat om over te dromen vanavond
(en nee, de mijne komen hier niet op t forum)
Het meest bekeken plaatje van Dumpertquote:
God, jullie zijn snel met kijken op hyves/websites/e.d...quote:
Boeiendddd... Meiske is alleen wat skinny, is dan weer jammerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niet geheel verkeerd, alleen jammer dat het geshopt is
Website jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
God, jullie zijn snel met kijken op hyves/websites/e.d...
[..]
Boeiendddd... Meiske is alleen wat skinny, is dan weer jammer
Yep. We weten graag met wie we praten, al helemaal als het een leuke jongedame betreftquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
God, jullie zijn snel met kijken op hyves/websites/e.d...
Eens, ze is te dun...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:50 schreef Jannekje7 ook nog het volgende:
Boeiendddd... Meiske is alleen wat skinny, is dan weer jammer
gelijk gaat ze verhuizen, stalkerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Website ja. Bij nieuwelingen altijd even onderzoeken wie ze zijn
. Je woont trouwens in de buurt
. Ik woon in valkenswaard
.
Internet is veeeeel kleiner dan je denktquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihi, jullie zijn best ergIk dacht dat Fok zo groot was dat je er vrij annoniem kon rondlopen, maar dat valt weer tegen (mee?) dan
Onze aivd is erg goedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:57 schreef Jannekje7 het volgende:
@ MAW: cool heVriendje hoopte dit EK ook dat Italië ging winnen van Nederland; helaas. Hij heeft ook een italiaans ex-vriendinnetje; leuke meid!
zag al dat ik via 3 contacten een link had met jannekequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Internet is veeeeel kleiner dan je denkt
Zeker met de komst van Hyves () en dergelijke
Doe ze de groeten op tweakersquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Slaap lekker!
Ik ga ook zo hoor, nog ff mn vaste fora aflopen (wie was hier de geek...?)
Ach, ik vind het wel gezellig, bouw je tenminste wat netwerk op.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Internet is veeeeel kleiner dan je denkt
Zeker met de komst van Hyves () en dergelijke
Iemand van hier is d'r hyves anders al vol aan het spammenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gelijk gaat ze verhuizen, stalker
Nadat NL uitgeschakeld was hoopte ik op Rusland of Italie.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihi, jullie zijn best ergIk dacht dat Fok zo groot was dat je er vrij annoniem kon rondlopen, maar dat valt weer tegen (mee?) dan
@ MAW: cool heVriendje hoopte dit EK ook dat Italië ging winnen van Nederland; helaas. Hij heeft ook een italiaans ex-vriendinnetje; leuke meid!
Vertel... als t via 3fm-dj's is telt t niet hequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zag al dat ik via 3 contacten een link had met janneke
Daar zit ik nou net weer niet!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe ze de groeten op tweakers
Ik vind t niet erg dat mensen veel van me weten. Ik ben ik, accepteer het maar. Iedereen mag alles van me wetenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iemand van hier is d'r hyves anders al vol aan het spammen. En ik ben het niet
![]()
[..]
Nadat NL uitgeschakeld was hoopte ik op Rusland of Italie.
Je wilt niet weten wat je allemaal van iemand kan vinden als je echt wil. En jij maakt het helemaal makkelijk
.
En op websites van anderen kijken is ook leuk, en daar zijn ze voor bedoeld geloof ik.
Via misshobje - Broekie naar jouquote:Op zondag 13 juli 2008 00:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vertel... als t via 3fm-dj's is telt t niet he
[..]
Daar zit ik nou net weer niet!
Ik één, maar da's via iemand die ik al jaaaaren niet gesproken heb.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zag al dat ik via 3 contacten een link had met janneke
It's a small world.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Via misshobje - Broekie naar jou
en via Giselle - Ilvy naar jou
en via 3fm dj
Ben ik een 3FM gee/nerd dat ik dan meteen Paul Rabbering in mn hoofd hoor..?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik één, maar da's via iemand die ik al jaaaaren niet gesproken heb.
Heb nu de nieuwe Zutons op staan, lekkere plaat!
Ik heb een Pavlov-je als gezegd wordt "welke [insert name here]?". O, en "Duitsland" uitspreken kan niet zachtjes.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ben ik een 3FM gee/nerd dat ik dan meteen Paul Rabbering in mn hoofd hoor..?
Heb dat ook als mensen vragen over welke michiel iemand het heeft...
En als iemand zegt dat-ie zal kijken wat-ie voor me kan doen, geef ik de hoop meteen op
Ik heb ook al veel mensen via hyves die ik al jaren niet meer gezien heb. Dan is dit toch wel een fijne manier om contact te houdenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
It's a small world.
Ach, ik vind het wel gezelligKwam op de hyve van mn nicht laatst ook een oud-klasgenootje tegen; had ik niet verwacht
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb een Pavlov-je als gezegd wordt "welke [insert name here]?". O, en "Duitsland" uitspreken kan niet zachtjes.
Je bent een schát!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:11 schreef Piles het volgende:
@Janneke: http://3fm.stimpy.nu/EkStra Weekend/EkstraWeekend_20080111.rar
Is in 3 delen
Mzzlquote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
onze generatie heeft gewoon een digitale contactenlijstje door heel nederland heenik ga maffen
Belachelijkquote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb ik al 4 of 5 van jullie als hyves-vriendje, terwijl ik hier net een paar uur aangemeld ben
Truschtenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
onze generatie heeft gewoon een digitale contactenlijstje door heel nederland heenik ga maffen
Ik moest er nog ff op wachten, maar nu kan de pc uitquote:Op zondag 13 juli 2008 00:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je bent een schát!
Maar da's allemaal voor morgen, want mn ogen vallen hier bijna dicht...
Begint tijd te worden om het cafe in te gaanquote:Op zondag 13 juli 2008 00:19 schreef Jannekje7 het volgende:
En zo wordt het topic langzaam rustig...
Strak planquote:Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Begint tijd te worden om het cafe in te gaan.
Jij kent echt geen schaamte!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik draai ondertussen nog wat Ace of Base.
Jij bent pas de 2e fokker bij mij en nu ik toch bezig was meteen roel en broekie ook toegevoegd ( als ze het accepterenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Moet trouwens wel lachen om jullie hoor.. "oh nee, met hyves ben je overal te vinden, en we hebben al 3 links, wèèhhh!"
Maar ondertussen heb ik al 4 of 5 van jullie als hyves-vriendje, terwijl ik hier net een paar uur aangemeld ben
Eens!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Refererend aan de TT: die Anita had wel goede jetsers!
Een fok-hyve, seriously...?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent pas de 2e fokker bij mij en nu ik toch bezig was meteen roel en broekie ook toegevoegd ( als ze het accepteren) . De eerste die ik had heb ik de"prive" hyves van en niet de "fok" hyves die de meeste hier van fok hebben
.
Nou ja er zijn er die zo populair zijn hier op fok dat ik het wel snapquote:
Ik had er toch echt mijn nick bij gezetquote:Op zondag 13 juli 2008 00:35 schreef Sersjee het volgende:
Kreeg net een vriendenverzoek van hyves met een naam... Echt, het zei me helemaal niks. Maar nu begint er een belletje te rinkelen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had er toch echt mijn nick bij gezet.
Veel plezierquote:Op zondag 13 juli 2008 00:38 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, morgen weer een lange dag voor de boeg...
Ach ja sommige houden het graag gescheiden. Ieder zijn dingquote:Op zondag 13 juli 2008 00:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Als je mensen niet als hyves-vriendje wil hebben, weiger je ze toch gewoon?
Kunnen ze daar niet tegen? Pech dan.
Fok-hyves, wat een onzin...
Was jij het ? Jou kan ik niet toevoegenquote:
Trustequote:Op zondag 13 juli 2008 00:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, tuurlijk, ieder z'n ding
("je moet gewoon lekker je eigen ding doen!".. fuck-reclames...)
Maar ook ik ga er vandoor. Rattols hun medicijnen geven, even een avond-knuffel, en lekker naast t vriendje in bed kruipen.
Tot morgennn!
xx
Denk ook niet dat je die te weten komt want ik doe niet aan Hyves.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:42 schreef DaMook het volgende:
Was jij het ? Jou kan ik niet toevoegen, jou hyves weet ik niet
.
Ok danquote:Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je die te weten komt want ik doe niet aan Hyves.![]()
De kroeg in gaanquote:Op zondag 13 juli 2008 00:55 schreef Marc63 het volgende:
Waar kan ik me aanmelden om jetsers te kijken? Afgelopen week zoveel gedaan, dat ik afkickverschijnselen ga vertonen als ik er nu niet mee door ga.
tvp
Zet even RTL4 op of zo, heb je zo je zin.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:55 schreef Marc63 het volgende:
Waar kan ik me aanmelden om jetsers te kijken? Afgelopen week zoveel gedaan, dat ik afkickverschijnselen ga vertonen als ik er nu niet mee door ga.
tvp
Oeh je hebt die ikea kast , die heb ik ook maar dan in het zwartquote:Op zondag 13 juli 2008 01:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heb ik toch goede muziek-dvd's!
Handig, een cd/dvd-kast verplaatsen. Dan zie je tenminste weer wat je hebt.
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh je hebt die ikea kast , die heb ik ook maar dan in het zwart
Ik gebruik hem als boeken en dvd kast, mijn cd's heb ik een soort van oude apothekerskast al is die al helemaal vol.Moet nu wat anders gaan zoeken voor nieuwe cd'squote:Op zondag 13 juli 2008 01:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ideale kast. Maar goed, moest kort na aanschaf (7 jaar geleden) m'n cd's en dvd's al snel in twee rijen per vak (voor- en achterkant) indelen
.
Heb wel es gedacht aan een kast voor tegen de muur, of iets met schappen ofzo, maar dit werkt toch 't bestequote:Op zondag 13 juli 2008 01:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik gebruik hem als boeken en dvd kast, mijn cd's heb ik een soort van oude apothekerskast al is die al helemaal vol.Moet nu wat anders gaan zoeken voor nieuwe cd's
Bij mij anders niet, 't is dat ik hier las dat jij het bentquote:Op zondag 13 juli 2008 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had er toch echt mijn nick bij gezet.
Het was gister sowieso uitzonderlijk druk, zo druk is het normaal in weekenden nooit. Of het moet net het Serious Request weekend zijn, dan gaat het posten zo snel dat je op een gegeven moment gewoon hele topics mist.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:19 schreef Jannekje7 het volgende:
En zo wordt het topic langzaam rustig...
Ik moet wel zeggen dat ik bij Hyves inderdaad de functionaliteit mis om groepen vrienden aan te maken. Een groep "collega's" die dan m'n blogs over het werk niet te zijn krijgen bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 juli 2008 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja sommige houden het graag gescheiden. Ieder zijn ding.
Mogguhquote:
Het hoofdlettertype is comic sans..en vrij grootquote:Op zondag 13 juli 2008 10:59 schreef Cee het volgende:
Hihi, die Annet, de eerste beterschapskrabbels op d'r hyves zijn binnen. Niet van mij want ze vroeg Kane aan.
IK heb het dit jaar toch een hoop gemist, vaak keek ik nog wel op tv.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mogguh
Sterkte op je kinderfeestje vanmiddag
* Glacier gaat over een paar uur weer naar Rotterdam voor de 3e dag North Sea JazzGelukkig wordt het niet zo laat als gisterenavond, toen gingen we pas rond 2 uur weg daar..toch best vermoeiend
Ik eis een ban op comic sans.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het hoofdlettertype is comic sans..en vrij groot
Linkje?quote:Op zondag 13 juli 2008 10:59 schreef Cee het volgende:
Hihi, die Annet, de eerste beterschapskrabbels op d'r hyves zijn binnen. Niet van mij want ze vroeg Kane aan.
alstu!quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:17 schreef Cee het volgende:
[..]
alstu!
Oooh Viva la Vida, ik vind het album zo mooi. En ik vind mezelf zo stom dat ik dat niet eerder heb geluisterd en al helemaal niet erover aan heb gedacht kaartjes proberen te bemachtigen voor Coldplay. Stomme rot-Cee.
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:17 schreef Cee het volgende:
Oooh Viva la Vida, ik vind het album zo mooi. En ik vind mezelf zo stom dat ik dat niet eerder heb geluisterd en al helemaal niet erover aan heb gedacht kaartjes proberen te bemachtigen voor Coldplay. Stomme rot-Cee.
Nee, bannen is iets anders, dat doen alleen de adminsquote:Op zondag 13 juli 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
Zo bannen wij.
Groot bed heb je zeg!quote:Op zondag 13 juli 2008 11:50 schreef -Hans- het volgende:
heb me toch ook partij lopen meezingen in bed..![]()
Wil ik weten hoe je dat weet?quote:
Hij zegt dat hij er partijen in loopt mee te zingen, dan ga ik ervan uit dat het een interessante oppervlaktemaat heeft.quote:
Ik vraag me echt af waarom zo'n plaat er niet doorheen komt als er meerdere DJ's zijn die hem draaien: Diergaarde, Mackay, Veenstra, Corton, Stenders en dan nog komt zo'n plaat niet op de vaste playlistquote:Op zondag 13 juli 2008 11:54 schreef Glacier het volgende:
Hit Me TV staat helaas niet bij de nieuwe muziek op de 3FM site..wel jammer, want ik had echt gehoopt dat ze hem meer zouden gaan draaien. Diergaarde draait hem gelukkig wel elke dag
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:00 schreef Cee het volgende:
Hij zegt dat hij er partijen in loopt mee te zingen, dan ga ik ervan uit dat het een interessante oppervlaktemaat heeft.
Misschien toch teveel middelmatige jocks die zich onvoldoende hard maken om zo'n plaat op de playlist te krijgen of een te dominante muziekredactie. Ook met Moke heeft 3FM te plank toch al vaak misgeslagen terwijl de reacties op de muziek van Moke niet slecht zijn. Of zou het toch de platenmaatschappij zijn die het niet goed aanpakt? Nieuwe Hit Me TV zou echt een goede Megahit kandidaat zijn, imo. Relatief nieuw bandje uit Nederland met alweer een bijzonder fijne single. Promoten die handel.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me echt af waarom zo'n plaat er niet doorheen komt als er meerdere DJ's zijn die hem draaien: Diergaarde, Mackay, Veenstra, Corton, Stenders en dan nog komt zo'n plaat niet op de vaste playlist![]()
Hej welkom hier !! weer een dame bij de 3FM-fans. Leuk !quote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
Janne vroeg of ik ajb hier ook eens wat rond wou snuffen aangezien er weinig dames zijn.
Als echte 3FM-fan moest ik ook hier eens rondlopen zei ze....
bij deze
Daar heeft Janne helemaal gelijk inquote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
Janne vroeg of ik ajb hier ook eens wat rond wou snuffen aangezien er weinig dames zijn.
bij deze
Welkomquote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
bij deze
Hoiquote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
bij deze
Welkom, door de weeks en savonds is het hier drukkerquote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
bij deze
Nou, nee, 'k heb het idee dat ik hem maandagavond na een hele dag 3FM al zat ben.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
ah is kate perry de megahit geworden, goed teken
Vrouwen kunnen dit ongetwijfeld ook waarderen.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
In het kader, laten we eens vrouwvriendelijk gaan doen
Meen je dat?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sollicitatiebrieven in comic sans
Vind het wel een goede plaat maar dat ding is ook al superclip en alarmschijf. Beetje overkill, maar liever de huidige Megahit dan Viva La Vida want die ga je nog heeeeeeel vaak horen.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, nee, 'k heb het idee dat ik hem maandagavond na een hele dag 3FM al zat ben.
Dat zijn we door het vele luisteren al vrij snel bij iedere megahitquote:Op zondag 13 juli 2008 12:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, nee, 'k heb het idee dat ik hem maandagavond na een hele dag 3FM al zat ben.
En bijna elke andere plaat op hoge rotatie inderdaad, maar nooit zo snel al. Althans, bij mij is het meestal pas later in de weekquote:Op zondag 13 juli 2008 12:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zijn we door het vele luisteren al vrij snel bij iedere megahit
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
En bijna elke andere plaat op hoge rotatie inderdaad, maar nooit zo snel al. Althans, bij mij is het meestal pas later in de week
De beste tip om dat te voorkomen blijft nog altijd van 3FM te genieten maar met mate te luisteren
Daarover zijn de meningen verdeeldquote:Op zondag 13 juli 2008 13:09 schreef Noortje. het volgende:
Ohhh op een of andere manier vind ik dit liedje echt geweldig (Blow Me Away)
Het is ook zeker geen slecht nummer.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:09 schreef Noortje. het volgende:
Ohhh op een of andere manier vind ik dit liedje echt geweldig (Blow Me Away)
Tering wat een tieten, hoe oud is de eigenaresse? Ze lijkt pas 15quote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om weer even de TT aan te halen:
[ afbeelding ]
Ze lijkt vrij jong ja. Heb verder geen persoonlijke info over de tieten dame in kwestiequote:Op zondag 13 juli 2008 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tering wat een tieten, hoe oud is de eigenaresse? Ze lijkt pas 15
Giel het het er vrijdag geloof ik nog over. Terwijl ik dit typ is Amy W te horen op 3FM.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:06 schreef Noortje. het volgende:
Je loopt achter, dat is al drie dagen bekend ofzo.
Owquote:Op zondag 13 juli 2008 15:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je loopt achter, dat is al drie dagen bekend ofzo.
Heeeej Elies!quote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
bij deze
Zo, als je t over gefotosnoepte tieten hebt... sjonge jonge...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn nou prompte nepballenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zo, als je t over gefotosnoepte tieten hebt... sjonge jonge...
Juist, zo ken ik je weerquote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Boycotten die hap, is toch niet te geloven?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:24 schreef Marc63 het volgende:
Wat is het toch fijn om weer 3FM te kunnen luisteren. Een week lang kwam de enige goeie muziek uit mn mp3-speler. Soms dacht je eindelijk weer eens in een kroeg of discotheek een goeie plaat te horen, maar dan was dat weer een verschrikkelijke verkrachting van een goeie plaat. Die Italianen hebben ook al het lef gehad om Viva la Vida te verneuken (en als het geen Italiaanse remix was, dan hebben ze het lef gehad om het te draaien).
Ik was ook nog in de Baia Imperiale, de zelfverklaarde grootste openlucht-discotheek van Europa (in het oude huis van Giorgio Armani). Daar hadden ze dan nog een zaaltje met disco-classics. De meest originele zaal waar ik ben geweest in Italië. Helaas was de dj een enorme stumper die maar één trucje kende en dat was de plaat laten stotteren. Maar op dat trucje moet ie nog wel oefenen, want 2x ging het mis en moest ie de plaat overnieuw instarten. En bij de Macarena is dat niet leuk.
Ik ga er ook niet meer heen.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:25 schreef Resco het volgende:
[..]
Boycotten die hap, is toch niet te geloven?
Volgens mij hebben we hier geen Marcel.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:20 schreef Jannekje7 het volgende:
waart er hier trouwens een marcel rond die mij op hyves wilde toevoegen..?
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
The Killers - When You Were Young. Fantastische plaat.
Wilde het net typen maar inderdaad zeg dat is wel vrij treurig.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Marc63 het volgende:
"Hoe spel je Batman?"
En dan hoor je op de achtergrond dat het nog voorgezegd moet worden
Idd, zo iemand verdient het gewoon niet om te winnenquote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Marc63 het volgende:
"Hoe spel je Batman?"
En dan hoor je op de achtergrond dat het nog voorgezegd moet worden
En wat is dan de beste volgens jou?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:45 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De op-1-na beste plaat van het moment
* Broekie pakt de muziekstats* er even bij .quote:
quote:
Oooohw, als je dat nou even an Gerard vertelt, én even aanhaalt dat je nog steeds een etentje met hem tegoed hebt...quote:Op zondag 13 juli 2008 17:14 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil zooooo graag naar de BBQ dat ik zelfs alvast vrij heb gevraagd (en gekregen) op mn werk
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oooohw, als je dat nou even an Gerard vertelt, én even aanhaalt dat je nog steeds een etentje met hem tegoed hebt...
Ge-ni-aal!quote:Op zondag 13 juli 2008 17:22 schreef muisje-eliza het volgende:
done..
"Zeg Gerard....Ik heb nog n etentje van je te goed (gewonnen bij een belspelletje van Rob Stenders), en ik heb voor de zekerheid as vrijdag van mn werk vrij gevraagd (en gekregen)...ik voel me al bijna desperate....mag ik ajb op de BBQ komen"
Ah! Dat moet ik ook nog doenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:37 schreef TheZapster het volgende:
Piles bedankt trouwens voor het uploaden van Ekstraweekend, kon helaas niet kijken/luisteren vrijdag
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:40 schreef muisje-eliza het volgende:
en Corton en Muijs
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ratten zijn leuk trouwens, mits ruimte en tijd
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb er maar 16...kan nog best wat bij vind ik steeds
Wat dacht je van Pinky en the Brain?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaa, ik zoek serieuze rattennamen (jaja) en Eliza komt alleen met Gerard & Michiel, of Ekdom & Veenstra op de proppen!
(toegegeven, ik ben enthousiast, maar krijg mn vriend niet mee)
Ik had even geen idee over wie jullie het hadden, heb even z'n site gecheckt en OH JA die! titelmetaaneengeslotenwoordendieiknooitkanonthouden is zeker een hele lekkere plaat. Maar die andere luisterfragmentjes doen me tot nu toe toch een stuk minder. Had een leuke motown-achtige sound verwacht maar het is me al te bliep-bliep achtig.quote:
Echt wel !quote:Op zondag 13 juli 2008 17:44 schreef muisje-eliza het volgende:
lekker ook als je net zelf zit te blowen
Hmm.... geen idee.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:45 schreef muisje-eliza het volgende:
@Marc: waarom had ik die opmerking ook verwacht bij jou :p
Doe maar niet zeggen.... Sssstttt.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:46 schreef Cee het volgende:
Oh nee, dit liedje vind ik rampzalig.Dat geforceerde snikken in d'r stem steeds.
Ik doe 't haar Nina.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:46 schreef Cee het volgende:
Oh nee, dit liedje vind ik rampzalig.Dat geforceerde snikken in d'r stem steeds.
Ahh, ben jij dat!quote:Op zondag 13 juli 2008 17:22 schreef muisje-eliza het volgende:
done..
"Zeg Gerard....Ik heb nog n etentje van je te goed (gewonnen bij een belspelletje van Rob Stenders), en ik heb voor de zekerheid as vrijdag van mn werk vrij gevraagd (en gekregen)...ik voel me al bijna desperate....mag ik ajb op de BBQ komen"
Hyves... Pfff. No thanks.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:59 schreef TheZapster het volgende:
Zo hebben alle hyvers de ekstraweekend hyve al volgespammed![]()
Mensen met Hyve
Ik heb Rene volgens mij op mijn '92 verzamelaar staan. Waar ook het juweeltje Kaplaarzen opstaatquote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een TOP-albums kom ik toch hier tegen: The Greatest Hits '93 vol. 2 met pareltjes als Haddaway, 2 Unlimited, Ace of Base, Roots Syndicatie (ff Apeldoorn bellen!), Shaggy, Dr. Alban, CB Milton, Leila K, Robin S, The Goodmen, Spin Doctors, Jackyl, Consolidated (iets met zuigen...), Dance 2 Trance, Snow, Captain Hollywood Project, The Bluebells, The Radios en... de onvermijdelijke René Klein!
![]()
![]()
.
Eigenlijk best een goed jaar, 1993, veel goede foute platen![]()
Ik heb de Top 40 cd van 1994, met Magik Affair, Chaka Demus & Pliers, East 17, Toni Braxton, Johan & de Groothandelquote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een TOP-albums kom ik toch hier tegen: The Greatest Hits '93 vol. 2 met pareltjes als Haddaway, 2 Unlimited, Ace of Base, Roots Syndicatie (ff Apeldoorn bellen!), Shaggy, Dr. Alban, CB Milton, Leila K, Robin S, The Goodmen, Spin Doctors, Jackyl, Consolidated (iets met zuigen...), Dance 2 Trance, Snow, Captain Hollywood Project, The Bluebells, The Radios en... de onvermijdelijke René Klein!
![]()
![]()
.
Eigenlijk best een goed jaar, 1993, veel goede foute platen![]()
Die heb ik ookquote:Op zondag 13 juli 2008 18:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de Top 40 cd van 1994, met Magik Affair, Chaka Demus & Pliers, East 17, Toni Braxton, Johan & de Groothandelen niet te vergeten Marco Borsato's eerste uitstapje naar nederlandstalig!
Oh man wanneer komt er weer een '90s week op 3fm?![]()
Ik was trouwens een paar weken geleden op een '90s party, met als special guest Anita Doth. Die presteerde het om de halve zaal leeg te krijgen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb Rene volgens mij op mijn '92 verzamelaar staan. Waar ook het juweeltje Kaplaarzen opstaat.
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de Top 40 cd van 1994, met Magik Affair, Chaka Demus & Pliers, East 17, Toni Braxton, Johan & de Groothandelen niet te vergeten Marco Borsato's eerste uitstapje naar nederlandstalig!
Soms hoor of zie je wel eens reclame over verzamelaars, ik vraag me af of er nog mensen zijn die dat soort dingen nu nog kopen.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Staat hier ook allemaal
. Het beste uit de (mega) Top 40/50 van de jaren 1990 tot en met 1998
. En diverse cd's van Greatest Hits <insert 90's jaar> vol. #
. En als sommige artiesten iets kwijt zijn: ik heb al hun cd's!
![]()
Kom pallets singles en cd's van Van Dik Hout, Blof, U2, Bruce enz. tegen
. Velen al een jaar of tig niet meer gedraaid
.
Vers uit de pampers! Jakkes!quote:Op zondag 13 juli 2008 18:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog een jonge hond uit '78
Ik kan 't me nauwelijks voorstellen. In tegenstelling tot 15 jaar geleden is het tegenwoordig zo makkelijk om aan muziek te komen. Vroeger moest je nog moeite doen om iemand te vragen om die illegale verzamelaars etc.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms hoor of zie je wel eens reclame over verzamelaars, ik vraag me af of er nog mensen zijn die dat soort dingen nu nog kopen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog een jonge hond uit '78
OJA! Die heb ik ook nog wel, die illegale verzamel cd'squote:Op zondag 13 juli 2008 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan 't me nauwelijks voorstellen. In tegenstelling tot 15 jaar geleden is het tegenwoordig zo makkelijk om aan muziek te komen. Vroeger moest je nog moeite doen om iemand te vragen om die illegale verzamelaars etc..
Ik kwam laatst mijn ome Henk verzameling tegenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:26 schreef on_air het volgende:
[..]
OJA! Die heb ik ook nog wel, die illegale verzamel cd's. Wat een drama's
.
Ssssht, je zei 't hardop.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kwam laatst mijn ome Henk verzameling tegen
Die heb ik net binnen gehaald. Het vermeackt me nog steeds.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kwam laatst mijn ome Henk verzameling tegen
Ik ben verkouwe blijft mijn favorietquote:Op zondag 13 juli 2008 18:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Die heb ik net binnen gehaald. Het vermeackt me nog steeds.
Die tape heb ik dood gedraaidquote:Op zondag 13 juli 2008 18:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben verkouwe blijft mijn favoriet
Ik moet ze echt weer eens gaan luisterenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Die tape heb ik dood gedraaid.
Dat ze naar de dierentuin gaan. Naja... *kuch*.
Die jaquote:Op zondag 13 juli 2008 18:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Die tape heb ik dood gedraaid.
Dat ze naar de dierentuin gaan. Naja... *kuch*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |