Hyves... Pfff. No thanks.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:59 schreef TheZapster het volgende:
Zo hebben alle hyvers de ekstraweekend hyve al volgespammed![]()
Mensen met Hyve
Ik heb Rene volgens mij op mijn '92 verzamelaar staan. Waar ook het juweeltje Kaplaarzen opstaatquote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een TOP-albums kom ik toch hier tegen: The Greatest Hits '93 vol. 2 met pareltjes als Haddaway, 2 Unlimited, Ace of Base, Roots Syndicatie (ff Apeldoorn bellen!), Shaggy, Dr. Alban, CB Milton, Leila K, Robin S, The Goodmen, Spin Doctors, Jackyl, Consolidated (iets met zuigen...), Dance 2 Trance, Snow, Captain Hollywood Project, The Bluebells, The Radios en... de onvermijdelijke René Klein!
![]()
![]()
.
Eigenlijk best een goed jaar, 1993, veel goede foute platen![]()
Ik heb de Top 40 cd van 1994, met Magik Affair, Chaka Demus & Pliers, East 17, Toni Braxton, Johan & de Groothandelquote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een TOP-albums kom ik toch hier tegen: The Greatest Hits '93 vol. 2 met pareltjes als Haddaway, 2 Unlimited, Ace of Base, Roots Syndicatie (ff Apeldoorn bellen!), Shaggy, Dr. Alban, CB Milton, Leila K, Robin S, The Goodmen, Spin Doctors, Jackyl, Consolidated (iets met zuigen...), Dance 2 Trance, Snow, Captain Hollywood Project, The Bluebells, The Radios en... de onvermijdelijke René Klein!
![]()
![]()
.
Eigenlijk best een goed jaar, 1993, veel goede foute platen![]()
Die heb ik ookquote:Op zondag 13 juli 2008 18:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de Top 40 cd van 1994, met Magik Affair, Chaka Demus & Pliers, East 17, Toni Braxton, Johan & de Groothandelen niet te vergeten Marco Borsato's eerste uitstapje naar nederlandstalig!
Oh man wanneer komt er weer een '90s week op 3fm?![]()
Ik was trouwens een paar weken geleden op een '90s party, met als special guest Anita Doth. Die presteerde het om de halve zaal leeg te krijgen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb Rene volgens mij op mijn '92 verzamelaar staan. Waar ook het juweeltje Kaplaarzen opstaat.
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de Top 40 cd van 1994, met Magik Affair, Chaka Demus & Pliers, East 17, Toni Braxton, Johan & de Groothandelen niet te vergeten Marco Borsato's eerste uitstapje naar nederlandstalig!
Soms hoor of zie je wel eens reclame over verzamelaars, ik vraag me af of er nog mensen zijn die dat soort dingen nu nog kopen.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Staat hier ook allemaal
. Het beste uit de (mega) Top 40/50 van de jaren 1990 tot en met 1998
. En diverse cd's van Greatest Hits <insert 90's jaar> vol. #
. En als sommige artiesten iets kwijt zijn: ik heb al hun cd's!
![]()
Kom pallets singles en cd's van Van Dik Hout, Blof, U2, Bruce enz. tegen
. Velen al een jaar of tig niet meer gedraaid
.
Vers uit de pampers! Jakkes!quote:Op zondag 13 juli 2008 18:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog een jonge hond uit '78
Ik kan 't me nauwelijks voorstellen. In tegenstelling tot 15 jaar geleden is het tegenwoordig zo makkelijk om aan muziek te komen. Vroeger moest je nog moeite doen om iemand te vragen om die illegale verzamelaars etc.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms hoor of zie je wel eens reclame over verzamelaars, ik vraag me af of er nog mensen zijn die dat soort dingen nu nog kopen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog een jonge hond uit '78
OJA! Die heb ik ook nog wel, die illegale verzamel cd'squote:Op zondag 13 juli 2008 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan 't me nauwelijks voorstellen. In tegenstelling tot 15 jaar geleden is het tegenwoordig zo makkelijk om aan muziek te komen. Vroeger moest je nog moeite doen om iemand te vragen om die illegale verzamelaars etc..
Ik kwam laatst mijn ome Henk verzameling tegenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:26 schreef on_air het volgende:
[..]
OJA! Die heb ik ook nog wel, die illegale verzamel cd's. Wat een drama's
.
Ssssht, je zei 't hardop.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kwam laatst mijn ome Henk verzameling tegen
Die heb ik net binnen gehaald. Het vermeackt me nog steeds.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kwam laatst mijn ome Henk verzameling tegen
Ik ben verkouwe blijft mijn favorietquote:Op zondag 13 juli 2008 18:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Die heb ik net binnen gehaald. Het vermeackt me nog steeds.
Die tape heb ik dood gedraaidquote:Op zondag 13 juli 2008 18:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben verkouwe blijft mijn favoriet
Ik moet ze echt weer eens gaan luisterenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Die tape heb ik dood gedraaid.
Dat ze naar de dierentuin gaan. Naja... *kuch*.
Die jaquote:Op zondag 13 juli 2008 18:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Die tape heb ik dood gedraaid.
Dat ze naar de dierentuin gaan. Naja... *kuch*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |