Zo, als je t over gefotosnoepte tieten hebt... sjonge jonge...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om weer even de TT aan te halen:
[ afbeelding ]
Dat zijn nou prompte nepballenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zo, als je t over gefotosnoepte tieten hebt... sjonge jonge...
Juist, zo ken ik je weerquote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om weer even de TT aan te halen:
[ afbeelding ]
Boycotten die hap, is toch niet te geloven?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:24 schreef Marc63 het volgende:
Wat is het toch fijn om weer 3FM te kunnen luisteren. Een week lang kwam de enige goeie muziek uit mn mp3-speler. Soms dacht je eindelijk weer eens in een kroeg of discotheek een goeie plaat te horen, maar dan was dat weer een verschrikkelijke verkrachting van een goeie plaat. Die Italianen hebben ook al het lef gehad om Viva la Vida te verneuken (en als het geen Italiaanse remix was, dan hebben ze het lef gehad om het te draaien).
Ik was ook nog in de Baia Imperiale, de zelfverklaarde grootste openlucht-discotheek van Europa (in het oude huis van Giorgio Armani). Daar hadden ze dan nog een zaaltje met disco-classics. De meest originele zaal waar ik ben geweest in Italië. Helaas was de dj een enorme stumper die maar één trucje kende en dat was de plaat laten stotteren. Maar op dat trucje moet ie nog wel oefenen, want 2x ging het mis en moest ie de plaat overnieuw instarten. En bij de Macarena is dat niet leuk.
Ik ga er ook niet meer heen.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:25 schreef Resco het volgende:
[..]
Boycotten die hap, is toch niet te geloven?
Volgens mij hebben we hier geen Marcel.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:20 schreef Jannekje7 het volgende:
waart er hier trouwens een marcel rond die mij op hyves wilde toevoegen..?
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
The Killers - When You Were Young. Fantastische plaat.
Wilde het net typen maar inderdaad zeg dat is wel vrij treurig.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Marc63 het volgende:
"Hoe spel je Batman?"
En dan hoor je op de achtergrond dat het nog voorgezegd moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |