Mogguhquote:
Het hoofdlettertype is comic sans..en vrij grootquote:Op zondag 13 juli 2008 10:59 schreef Cee het volgende:
Hihi, die Annet, de eerste beterschapskrabbels op d'r hyves zijn binnen. Niet van mij want ze vroeg Kane aan.
IK heb het dit jaar toch een hoop gemist, vaak keek ik nog wel op tv.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mogguh
Sterkte op je kinderfeestje vanmiddag
* Glacier gaat over een paar uur weer naar Rotterdam voor de 3e dag North Sea JazzGelukkig wordt het niet zo laat als gisterenavond, toen gingen we pas rond 2 uur weg daar..toch best vermoeiend
Ik eis een ban op comic sans.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het hoofdlettertype is comic sans..en vrij groot
Linkje?quote:Op zondag 13 juli 2008 10:59 schreef Cee het volgende:
Hihi, die Annet, de eerste beterschapskrabbels op d'r hyves zijn binnen. Niet van mij want ze vroeg Kane aan.
alstu!quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:17 schreef Cee het volgende:
[..]
alstu!
Oooh Viva la Vida, ik vind het album zo mooi. En ik vind mezelf zo stom dat ik dat niet eerder heb geluisterd en al helemaal niet erover aan heb gedacht kaartjes proberen te bemachtigen voor Coldplay. Stomme rot-Cee.
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:17 schreef Cee het volgende:
Oooh Viva la Vida, ik vind het album zo mooi. En ik vind mezelf zo stom dat ik dat niet eerder heb geluisterd en al helemaal niet erover aan heb gedacht kaartjes proberen te bemachtigen voor Coldplay. Stomme rot-Cee.
Nee, bannen is iets anders, dat doen alleen de adminsquote:Op zondag 13 juli 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
Zo bannen wij.
Groot bed heb je zeg!quote:Op zondag 13 juli 2008 11:50 schreef -Hans- het volgende:
heb me toch ook partij lopen meezingen in bed..![]()
Wil ik weten hoe je dat weet?quote:
Hij zegt dat hij er partijen in loopt mee te zingen, dan ga ik ervan uit dat het een interessante oppervlaktemaat heeft.quote:
Ik vraag me echt af waarom zo'n plaat er niet doorheen komt als er meerdere DJ's zijn die hem draaien: Diergaarde, Mackay, Veenstra, Corton, Stenders en dan nog komt zo'n plaat niet op de vaste playlistquote:Op zondag 13 juli 2008 11:54 schreef Glacier het volgende:
Hit Me TV staat helaas niet bij de nieuwe muziek op de 3FM site..wel jammer, want ik had echt gehoopt dat ze hem meer zouden gaan draaien. Diergaarde draait hem gelukkig wel elke dag
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:00 schreef Cee het volgende:
Hij zegt dat hij er partijen in loopt mee te zingen, dan ga ik ervan uit dat het een interessante oppervlaktemaat heeft.
Misschien toch teveel middelmatige jocks die zich onvoldoende hard maken om zo'n plaat op de playlist te krijgen of een te dominante muziekredactie. Ook met Moke heeft 3FM te plank toch al vaak misgeslagen terwijl de reacties op de muziek van Moke niet slecht zijn. Of zou het toch de platenmaatschappij zijn die het niet goed aanpakt? Nieuwe Hit Me TV zou echt een goede Megahit kandidaat zijn, imo. Relatief nieuw bandje uit Nederland met alweer een bijzonder fijne single. Promoten die handel.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me echt af waarom zo'n plaat er niet doorheen komt als er meerdere DJ's zijn die hem draaien: Diergaarde, Mackay, Veenstra, Corton, Stenders en dan nog komt zo'n plaat niet op de vaste playlist![]()
Hej welkom hier !! weer een dame bij de 3FM-fans. Leuk !quote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
Janne vroeg of ik ajb hier ook eens wat rond wou snuffen aangezien er weinig dames zijn.
Als echte 3FM-fan moest ik ook hier eens rondlopen zei ze....
bij deze
Daar heeft Janne helemaal gelijk inquote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
Janne vroeg of ik ajb hier ook eens wat rond wou snuffen aangezien er weinig dames zijn.
bij deze
Welkomquote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
bij deze
Hoiquote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
bij deze
Welkom, door de weeks en savonds is het hier drukkerquote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
bij deze
Nou, nee, 'k heb het idee dat ik hem maandagavond na een hele dag 3FM al zat ben.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
ah is kate perry de megahit geworden, goed teken
Vrouwen kunnen dit ongetwijfeld ook waarderen.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
In het kader, laten we eens vrouwvriendelijk gaan doen
Meen je dat?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sollicitatiebrieven in comic sans
Vind het wel een goede plaat maar dat ding is ook al superclip en alarmschijf. Beetje overkill, maar liever de huidige Megahit dan Viva La Vida want die ga je nog heeeeeeel vaak horen.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, nee, 'k heb het idee dat ik hem maandagavond na een hele dag 3FM al zat ben.
Dat zijn we door het vele luisteren al vrij snel bij iedere megahitquote:Op zondag 13 juli 2008 12:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, nee, 'k heb het idee dat ik hem maandagavond na een hele dag 3FM al zat ben.
En bijna elke andere plaat op hoge rotatie inderdaad, maar nooit zo snel al. Althans, bij mij is het meestal pas later in de weekquote:Op zondag 13 juli 2008 12:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zijn we door het vele luisteren al vrij snel bij iedere megahit
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
En bijna elke andere plaat op hoge rotatie inderdaad, maar nooit zo snel al. Althans, bij mij is het meestal pas later in de week
De beste tip om dat te voorkomen blijft nog altijd van 3FM te genieten maar met mate te luisteren
Daarover zijn de meningen verdeeldquote:Op zondag 13 juli 2008 13:09 schreef Noortje. het volgende:
Ohhh op een of andere manier vind ik dit liedje echt geweldig (Blow Me Away)
Het is ook zeker geen slecht nummer.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:09 schreef Noortje. het volgende:
Ohhh op een of andere manier vind ik dit liedje echt geweldig (Blow Me Away)
Tering wat een tieten, hoe oud is de eigenaresse? Ze lijkt pas 15quote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om weer even de TT aan te halen:
[ afbeelding ]
Ze lijkt vrij jong ja. Heb verder geen persoonlijke info over de tieten dame in kwestiequote:Op zondag 13 juli 2008 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tering wat een tieten, hoe oud is de eigenaresse? Ze lijkt pas 15
Giel het het er vrijdag geloof ik nog over. Terwijl ik dit typ is Amy W te horen op 3FM.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:06 schreef Noortje. het volgende:
Je loopt achter, dat is al drie dagen bekend ofzo.
Owquote:Op zondag 13 juli 2008 15:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je loopt achter, dat is al drie dagen bekend ofzo.
Heeeej Elies!quote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef muisje-eliza het volgende:
moge....
bij deze
Zo, als je t over gefotosnoepte tieten hebt... sjonge jonge...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn nou prompte nepballenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zo, als je t over gefotosnoepte tieten hebt... sjonge jonge...
Juist, zo ken ik je weerquote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Boycotten die hap, is toch niet te geloven?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:24 schreef Marc63 het volgende:
Wat is het toch fijn om weer 3FM te kunnen luisteren. Een week lang kwam de enige goeie muziek uit mn mp3-speler. Soms dacht je eindelijk weer eens in een kroeg of discotheek een goeie plaat te horen, maar dan was dat weer een verschrikkelijke verkrachting van een goeie plaat. Die Italianen hebben ook al het lef gehad om Viva la Vida te verneuken (en als het geen Italiaanse remix was, dan hebben ze het lef gehad om het te draaien).
Ik was ook nog in de Baia Imperiale, de zelfverklaarde grootste openlucht-discotheek van Europa (in het oude huis van Giorgio Armani). Daar hadden ze dan nog een zaaltje met disco-classics. De meest originele zaal waar ik ben geweest in Italië. Helaas was de dj een enorme stumper die maar één trucje kende en dat was de plaat laten stotteren. Maar op dat trucje moet ie nog wel oefenen, want 2x ging het mis en moest ie de plaat overnieuw instarten. En bij de Macarena is dat niet leuk.
Ik ga er ook niet meer heen.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:25 schreef Resco het volgende:
[..]
Boycotten die hap, is toch niet te geloven?
Volgens mij hebben we hier geen Marcel.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:20 schreef Jannekje7 het volgende:
waart er hier trouwens een marcel rond die mij op hyves wilde toevoegen..?
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
The Killers - When You Were Young. Fantastische plaat.
Wilde het net typen maar inderdaad zeg dat is wel vrij treurig.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Marc63 het volgende:
"Hoe spel je Batman?"
En dan hoor je op de achtergrond dat het nog voorgezegd moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |