Mogguhquote:
Het hoofdlettertype is comic sans..en vrij grootquote:Op zondag 13 juli 2008 10:59 schreef Cee het volgende:
Hihi, die Annet, de eerste beterschapskrabbels op d'r hyves zijn binnen. Niet van mij want ze vroeg Kane aan.
IK heb het dit jaar toch een hoop gemist, vaak keek ik nog wel op tv.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mogguh
Sterkte op je kinderfeestje vanmiddag
* Glacier gaat over een paar uur weer naar Rotterdam voor de 3e dag North Sea JazzGelukkig wordt het niet zo laat als gisterenavond, toen gingen we pas rond 2 uur weg daar..toch best vermoeiend
Ik eis een ban op comic sans.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het hoofdlettertype is comic sans..en vrij groot
Linkje?quote:Op zondag 13 juli 2008 10:59 schreef Cee het volgende:
Hihi, die Annet, de eerste beterschapskrabbels op d'r hyves zijn binnen. Niet van mij want ze vroeg Kane aan.
alstu!quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:17 schreef Cee het volgende:
[..]
alstu!
Oooh Viva la Vida, ik vind het album zo mooi. En ik vind mezelf zo stom dat ik dat niet eerder heb geluisterd en al helemaal niet erover aan heb gedacht kaartjes proberen te bemachtigen voor Coldplay. Stomme rot-Cee.
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:17 schreef Cee het volgende:
Oooh Viva la Vida, ik vind het album zo mooi. En ik vind mezelf zo stom dat ik dat niet eerder heb geluisterd en al helemaal niet erover aan heb gedacht kaartjes proberen te bemachtigen voor Coldplay. Stomme rot-Cee.
Nee, bannen is iets anders, dat doen alleen de adminsquote:Op zondag 13 juli 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
Zo bannen wij.
Groot bed heb je zeg!quote:Op zondag 13 juli 2008 11:50 schreef -Hans- het volgende:
heb me toch ook partij lopen meezingen in bed..![]()
Wil ik weten hoe je dat weet?quote:
Hij zegt dat hij er partijen in loopt mee te zingen, dan ga ik ervan uit dat het een interessante oppervlaktemaat heeft.quote:
Ik vraag me echt af waarom zo'n plaat er niet doorheen komt als er meerdere DJ's zijn die hem draaien: Diergaarde, Mackay, Veenstra, Corton, Stenders en dan nog komt zo'n plaat niet op de vaste playlistquote:Op zondag 13 juli 2008 11:54 schreef Glacier het volgende:
Hit Me TV staat helaas niet bij de nieuwe muziek op de 3FM site..wel jammer, want ik had echt gehoopt dat ze hem meer zouden gaan draaien. Diergaarde draait hem gelukkig wel elke dag
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:00 schreef Cee het volgende:
Hij zegt dat hij er partijen in loopt mee te zingen, dan ga ik ervan uit dat het een interessante oppervlaktemaat heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |