301.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Dank je wel Piles!
@ de rest: Hoe veel blz mag een topic hebben voordat er een nieuwe wordt geopend?
Die kan ik ook wel beantwoorden hoor, 300 postsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:41 schreef Jannekje7 het volgende:
@ de rest: Hoe veel blz mag een topic hebben voordat er een nieuwe wordt geopend?
Alles op 1 paginaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel beantwoorden hoor, 300 posts
Aantal bladzijden doet er niet toe, dat kun je zelf instellen
En wie het topic sluit, die moet de nieuwe openen!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
het nieuw openen gebeurd trouwens niet spontaan, dat is nog een hele happening.
Jaquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
het nieuw openen gebeurd trouwens niet spontaan, dat is nog een hele happening.
6 volle en 1 met 1 postquote:
Daar zijn ook speciale topics voorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, geniale topictitel.
Kom maar op met die Jetsers dan, heb ik nog wat om over te dromen vanavond
(en nee, de mijne komen hier niet op t forum)
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, geniale topictitel.
Kom maar op met die Jetsers dan, heb ik nog wat om over te dromen vanavond
(en nee, de mijne komen hier niet op t forum)
Het meest bekeken plaatje van Dumpertquote:
God, jullie zijn snel met kijken op hyves/websites/e.d...quote:
Boeiendddd... Meiske is alleen wat skinny, is dan weer jammerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niet geheel verkeerd, alleen jammer dat het geshopt is
Website jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
God, jullie zijn snel met kijken op hyves/websites/e.d...
[..]
Boeiendddd... Meiske is alleen wat skinny, is dan weer jammer
Yep. We weten graag met wie we praten, al helemaal als het een leuke jongedame betreftquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
God, jullie zijn snel met kijken op hyves/websites/e.d...
Eens, ze is te dun...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:50 schreef Jannekje7 ook nog het volgende:
Boeiendddd... Meiske is alleen wat skinny, is dan weer jammer
gelijk gaat ze verhuizen, stalkerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Website ja. Bij nieuwelingen altijd even onderzoeken wie ze zijn
. Je woont trouwens in de buurt
. Ik woon in valkenswaard
.
Internet is veeeeel kleiner dan je denktquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihi, jullie zijn best ergIk dacht dat Fok zo groot was dat je er vrij annoniem kon rondlopen, maar dat valt weer tegen (mee?) dan
Onze aivd is erg goedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:57 schreef Jannekje7 het volgende:
@ MAW: cool heVriendje hoopte dit EK ook dat Italië ging winnen van Nederland; helaas. Hij heeft ook een italiaans ex-vriendinnetje; leuke meid!
zag al dat ik via 3 contacten een link had met jannekequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Internet is veeeeel kleiner dan je denkt
Zeker met de komst van Hyves () en dergelijke
Doe ze de groeten op tweakersquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Slaap lekker!
Ik ga ook zo hoor, nog ff mn vaste fora aflopen (wie was hier de geek...?)
Ach, ik vind het wel gezellig, bouw je tenminste wat netwerk op.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Internet is veeeeel kleiner dan je denkt
Zeker met de komst van Hyves () en dergelijke
Iemand van hier is d'r hyves anders al vol aan het spammenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gelijk gaat ze verhuizen, stalker
Nadat NL uitgeschakeld was hoopte ik op Rusland of Italie.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihi, jullie zijn best ergIk dacht dat Fok zo groot was dat je er vrij annoniem kon rondlopen, maar dat valt weer tegen (mee?) dan
@ MAW: cool heVriendje hoopte dit EK ook dat Italië ging winnen van Nederland; helaas. Hij heeft ook een italiaans ex-vriendinnetje; leuke meid!
Vertel... als t via 3fm-dj's is telt t niet hequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zag al dat ik via 3 contacten een link had met janneke
Daar zit ik nou net weer niet!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe ze de groeten op tweakers
Ik vind t niet erg dat mensen veel van me weten. Ik ben ik, accepteer het maar. Iedereen mag alles van me wetenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iemand van hier is d'r hyves anders al vol aan het spammen. En ik ben het niet
![]()
[..]
Nadat NL uitgeschakeld was hoopte ik op Rusland of Italie.
Je wilt niet weten wat je allemaal van iemand kan vinden als je echt wil. En jij maakt het helemaal makkelijk
.
En op websites van anderen kijken is ook leuk, en daar zijn ze voor bedoeld geloof ik.
Via misshobje - Broekie naar jouquote:Op zondag 13 juli 2008 00:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vertel... als t via 3fm-dj's is telt t niet he
[..]
Daar zit ik nou net weer niet!
Ik één, maar da's via iemand die ik al jaaaaren niet gesproken heb.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zag al dat ik via 3 contacten een link had met janneke
It's a small world.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Via misshobje - Broekie naar jou
en via Giselle - Ilvy naar jou
en via 3fm dj
Ben ik een 3FM gee/nerd dat ik dan meteen Paul Rabbering in mn hoofd hoor..?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik één, maar da's via iemand die ik al jaaaaren niet gesproken heb.
Heb nu de nieuwe Zutons op staan, lekkere plaat!
Ik heb een Pavlov-je als gezegd wordt "welke [insert name here]?". O, en "Duitsland" uitspreken kan niet zachtjes.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ben ik een 3FM gee/nerd dat ik dan meteen Paul Rabbering in mn hoofd hoor..?
Heb dat ook als mensen vragen over welke michiel iemand het heeft...
En als iemand zegt dat-ie zal kijken wat-ie voor me kan doen, geef ik de hoop meteen op
Ik heb ook al veel mensen via hyves die ik al jaren niet meer gezien heb. Dan is dit toch wel een fijne manier om contact te houdenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
It's a small world.
Ach, ik vind het wel gezelligKwam op de hyve van mn nicht laatst ook een oud-klasgenootje tegen; had ik niet verwacht
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb een Pavlov-je als gezegd wordt "welke [insert name here]?". O, en "Duitsland" uitspreken kan niet zachtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |