"Maar ik moet ze alleen nog teruggeven."quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je eindelijk zeggen: "Ik heb al zijn platen"
Een nerd heeft daadwerkelijk kennis van zaken. Kennis =quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik dacht dat Geeks slimmer waren dan Nerds...?
*snapt ineens waarom de vrouwen hier weg blijven*
Hihi, klets maar fijn verder over de gadgets hoor mannen, ik bemoei me er wel weer mee als het over dingen gaat die me wel interesseren!
Idd, die herrie die ze nu draaien is toch geen muziek meer te noemen? Komt geen instrument meer aan te pas, behalve de computer...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je beledigd hier on_air
waarom is altijd op 3fm vanaf vrijdagavond na 11 uur en zaterdag na 11uur nooit meer leuk op 3fm
Vrijdagavond om 11 uur is MYA nog bezig en dat is toch wel leuk? Zaterdagavond na Weekend DNA is het inderdaad 10x ruk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je beledigd hier on_air
waarom is altijd op 3fm vanaf vrijdagavond na 11 uur en zaterdag na 11uur nooit meer leuk op 3fm
Kon je de cd nog makkelijk vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heather Nova. Die bestaat ook nog;
* Roel_Jewel cdtje in de cd-speler stopt.
Ik heb vanmiddag bij de Parental Unit thuis lekker LP's lopen draaien.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heather Nova. Die bestaat ook nog;
* Roel_Jewel cdtje in de cd-speler stopt.
Vrijdagavond is best wel oké met der Rudy, die draait lekkere muziek. Zaterdag 23.00 is idd mp3-tijd...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je beledigd hier on_air
Bits & bites word ik niet echt geil van nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Een nerd heeft daadwerkelijk kennis van zaken. Kennis =.
Het doet je niets als we over bits & bites praten.
Muziek collecties. Reizen. Jetsers. Top Gear. Badeenden.
Lag bovenop een van de stapelsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kon je de cd nog makkelijk vinden
Fleetwood Macquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag bij de Parental Unit thuis lekker LP's lopen draaien.
The Byrds, The Band, Herman's Hermits (:').), Fleetwood Mac, Animals... allemaal vinyl.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Een nerd heeft daadwerkelijk kennis van zaken. Kennis =.
Het doet je niets als we over bits & bites praten.
Muziek collecties. Reizen. Jetsers. Top Gear. Badeenden.
Oeh! Nicequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag bij de Parental Unit thuis lekker LP's lopen draaien.
The Byrds, The Band, Herman's Hermits (:').), Fleetwood Mac, Animals... allemaal vinyl.
Ik heb er ooit wel 1 gehad, met stomme naaldjes die ik steeds afbrak en in mijn kut dorp waar ik woonde niet te krijgen waren.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oeh! Nice.
Vinyl. Dat is helemaal aan mij voorbij gegaan. Nooit een eigen platenspeler gehad en m'n ouders gingen al snel op de cd-speler over toen die op de markt kwam.
En de dvd boxen met de seriequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijft gewoon brilliant, heb alle muppet films en ben er nog trots op ook
Staan hier nog op het wensen-lijstjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijft gewoon brilliant, heb alle muppet films en ben er nog trots op ook
Goh bijna de ideale vrouwquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bits & bites word ik niet echt geil van nee.
De rest komt meer in de buurt, ja, zelfs Topgear
David Bowiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:23 schreef on_air het volgende:
[..]
En de dvd boxen met de serie.
Labyrinth & The Dark Crystal.
Ben ik makkelijk ingeworden, had er 300, uit eindelijk maar 80% verkocht. heb de nare eigenschap dat als ik een film gekeken heb dat ik hem dan niet binnen 2-3 jaar opnieuw moet zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:25 schreef on_air het volgende:
Oh, mijn dvd's moeten ook regelmatig anders geordend worden.
COB I know...
Sommige dvd's heb ik vanavond voor 't eerst sinds aankoop (kan alweer een paar jaar geleden zijn...) weer in m'n handen gehadquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben ik makkelijk ingeworden, had er 300, uit eindelijk maar 80% verkocht. heb de nare eigenschap dat als ik een film gekeken heb dat ik hem dan niet binnen 2-3 jaar opnieuw moet zien.
Moet, moet... dat is ook teveel. Maar net als met muziek en boeken, als ik het gelezen, gezien of gehoord heb, dan wil ik het liefst binnen handbereik hebben voor het geval het in mijn hoofd blijft zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben ik makkelijk ingeworden, had er 300, uit eindelijk maar 80% verkocht. heb de nare eigenschap dat als ik een film gekeken heb dat ik hem dan niet binnen 2-3 jaar opnieuw moet zien.
Ben meer van de TV series geworden die hier niet uitgezonden worden zoals bv Dexter, hou wel van een beetje morbide. Daartegen over mijn lieve kant, de Disney collectie, die voor 98 % compleet is. en mijn muziek dvds die doe ik nooit weg.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sommige dvd's heb ik vanavond voor 't eerst sinds aankoop (kan alweer een paar jaar geleden zijn...) weer in m'n handen gehad![]()
.
Disney waar! Een Veenstra-kloon!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben meer van de TV series geworden die hier niet uitgezonden worden zoals bv Dexter, hou wel van een beetje morbide. Daartegen over mijn lieve kant, de Disney collectie, die voor 98 % compleet is. en mijn muziek dvds die doe ik nooit weg.
Disney is gewoonquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Disney waar! Een Veenstra-kloon!![]()
Heb hier ook veel muziek-dvd's. Die doe ik ook niet weg. Maar qua aankoop, zeker van films, ben ik een stuk kritischer geworden.
Ja echt waarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Disney waar! Een Veenstra-kloon!![]()
Heb hier ook veel muziek-dvd's. Die doe ik ook niet weg. Maar qua aankoop, zeker van films, ben ik een stuk kritischer geworden.
Ik gun mijzelf geen tijd om te lezen, als ik lees is voor mijn avondopleiding die ik doe.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:33 schreef on_air het volgende:
Zal ik dan maar niet weer over myepisodes.com beginnen en alle series die ik volg?
Dexter. Heb je de boeken ook?
Gezellig!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gooi ondertussen nog ff de Kristallnacht er doorheen!
Slaapt u wel!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:36 schreef on_air het volgende:
Heren, dame,
Ik ga lekker lezen en muziek luisteren en dan is het wel weer mooi geweest.
A demain!
Iets wat Janneke interesseert dan maar: nog een half uurtje voor EkstraWeekend van 11 januari online staatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sorry Janneke, de muziek is soms zo slecht dat we het totaal over andere dingen hebben.
En dat we dan zelfs geen 3FM luisteren en toch in het 3FM-topic postenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sorry Janneke, de muziek is soms zo slecht dat we het totaal over andere dingen hebben.
Roel welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand al bezig met nieuw topic aan te maken ?
Welneequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand al bezig met nieuw topic aan te maken ?
Doeiquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:36 schreef on_air het volgende:
Heren, dame,
Ik ga lekker lezen en muziek luisteren en dan is het wel weer mooi geweest.
A demain!
Ideaal genoeg hoor als je het mij zou vragenquote:
Uw upload is gereed mijnheerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ideaal genoeg hoor als je het mij zou vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |