Hoho, niet allemaal hèquote:
Zie je wel dat die panda te aggressief is voor kleine kijkersquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Die kung-fu panda heeft t zwaaar te verduren, annemiek smijt m zo de studio door..
Die heeft niet eens 30.000 albumsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Je hebt de plaatselijke Free Record Shop helemaal geript?
Ooit begonnen met eigen cd collectie , toen de buma op mijn dak gekregen vanwege het delen van die collectiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Je hebt de plaatselijke Free Record Shop helemaal geript?
Kan je de Synology Diskstation met 4 hdds erg aanraden, heb er 2 van staanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan zit ik te kijken voor een NAS met 2 GB.
ITunes komt toch ook al heel eind? Al weet ik niet of 't lekker loopt met een db van 12 TBquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ooit begonnen met eigen cd collectie , toen de buma op mijn dak gekregen vanwege het delen van die collectie, daarna verder gegaan met opbouwen van die collectie, al ga ik binnenkort is filteren wat er weg kan wat ik zelf niet meer leuk vind. Ben al begonnen door alles is te gaan indexeren en mysql database te mikken, covers erbij zetten. Zodat het straks zoekbaar wordt op de tv
Valt dan ook weinig meer op te zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:04 schreef Broekie het volgende:
*webcam uitzet*
Als ik het niet ken even snel paar tracks downloaden luisteren en bepalen of ik daar collectie van wil opbouwen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ITunes komt toch ook al heel eind? Al weet ik niet of 't lekker loopt met een db van 12 TB.
Maar heb je alles wel es geluisterd? Of een kwestie van alles downloaden wat je tegenkomt?
hehequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik dacht dat Geeks slimmer waren dan Nerds...?
*snapt ineens waarom de vrouwen hier weg blijven*
Hihi, klets maar fijn verder over de gadgets hoor mannen, ik bemoei me er wel weer mee als het over dingen gaat die me wel interesseren!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, klets maar fijn verder over de gadgets hoor mannen, ik bemoei me er wel weer mee als het over dingen gaat die me wel interesseren!
Dat ook, dat ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach ik word alleen jalours op immateriele zaken, zoals roel en broekie en ierland.
Je beledigd hier on_airquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb ik ook op de lijst van mogelijke keuze staan. Netgear's 4 bay ReadyNAS staat bovenaan die lijstquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je de Synology Diskstation met 4 hdds erg aanraden, heb er 2 van staanen kleintje met 2 hdds
Goeroes vooralquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Nerds baby, we prefer nerds. Of goeroe's.
Kun je eindelijk zeggen: "Ik heb al zijn platen"quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
De sport begon ooit om van iedere artiest alle albums compleet te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |