Een accountant die een advocaatje neemt is niet grappigquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Wordt er niet beter op? Zou er bijna van de kroeg induiken ter compensatie.
Hoezo, ik ben toch altijd met al mijn vrienden?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog niet het label: autist gekregen
Hm, m'n hoeveelheid zou dat op zich ook wel toelaten. Maar da's niet zo zeer literatuur, maar vooral reisboeken (pallet Lonely Planetsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik orden mijn boeken eens in het kwartaal. Op kleur, grote, naam, achernaam, titel, autobiografisch, genre...
Obsessief gedrag. Heb niet genoeg cd's om daar zo mee los te gaan. Mijn mp3 collectie maakt dat dan wel weer goed.
Oja, als iets op z'n Ekdom's kan, dan doen we datquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een accountant die een advocaatje neemt is niet grappig
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Wordt er niet beter op? Zou er bijna van de kroeg induiken ter compensatie.
Nee daarom, maar je cd's wel! Lijkt mij ook leuk, maar ik heb gewoon niet zoveel cd's.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, m'n hoeveelheid zou dat op zich ook wel toelaten. Maar da's niet zo zeer literatuur, maar vooral reisboeken (pallet Lonely Planets), business boeken (
) etc. Niet echt interessant om leuk te sorteren....
Onze grote vriend Michiel, geholpen door de bij leven en welzijn al legendarische Erik-Janquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Giel... ai. En wie doet het dan twee weken?
Ben daar wel mee bezig om systeempje te bouwen die dag gaat doen, alleen dan met afstandbediening, heb 30000 mp3 albumsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee daarom, maar je cd's wel! Lijkt mij ook leuk, maar ik heb gewoon niet zoveel cd's.
Hoewel het wel tof zou zijn als je je mp3 collectie constant projecteert op een muur, dat je die dan kunt sorteren for all to see. Mega touch screen. Nog toffer. Maar goed...
Already legendary.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Onze grote vriend Michiel, geholpen door de bij leven en welzijn al legendarische Erik-Jan
Wowoh! Dat zijn de betere ontwikkelingen. Nu al fan-fucking-tastic.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben daar wel mee bezig om systeempje te bouwen die dat gaat doen, alleen dan met afstandbediening, heb 30000 mp3 albums
Als het af is mag je het hebben voor je zelfquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Wowoh! Dat zijn de betere ontwikkelingen. Nu al fan-fucking-tastic.
Kind gaat niet gelijk geoffert worden in de scientology kerkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker wijf is bevallen: http://www.huffingtonpost(...)s-birt_n_112339.html
Da's beter dan zo heel veelquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben daar wel mee bezig om systeempje te bouwen die dag gaat doen, alleen dan met afstandbediening, heb 30000 mp3 albums
Ik weet je te vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het af is mag je het hebben voor je zelf, moet dan alleen de gegevens weten over je scherm qua grote , dan pas ik die erop aan.
12 terabytequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's beter dan zo heel veel.
Hoewel 't hier ook aardig begint op te schieten, maar 30.000 albums? Nah, dat 'nog' niet. Hoeveel diskspace heb je wel niet dan?
Me too me too!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het af is mag je het hebben voor je zelf, moet dan alleen de gegevens weten over je scherm qua grote , dan pas ik die erop aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |