http://3fm.stimpy.nu/EkSt(...)ekend%2020080111.wmvquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow wat gaaf!
Het was die van 11 januari 2008
Geen probleem, doe ik het tenminste niet voor nietsquote:
Heeft u voor mij ook de uitzending van gisteren? Had ik in het vorige topic ook al gevraagd, maar denk niet dat je dat nog gelezen hebt of wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
Als het goed is heb ik die ja, maar dan moet ik wel de datum weten
Nee, voor zulke dingen kun je beter mailen/pm-enquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
Heeft u voor mij ook de uitzending van gisteren? Had ik in het vorige topic ook al gevraagd, maar denk niet dat je dat nog gelezen hebt of wel?
Onderwegquote:Mag gewoon compleet.
Neem uw tijdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, voor zulke dingen kun je beter mailen/pm-en![]()
[..]
Onderweg
Kun je het beter niet op youtube knallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ctrl-c / ctrl-v kost geen tijd
Al duurt het uploaden nog een uurtje of 2,5
Dan moet je t in stukken hakken, want youtube kan niet een te groot bestand aan...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je het beter niet op youtube knallen.
En daarnaast komt het nu op een prima host te staan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan moet je t in stukken hakken, want youtube kan niet een te groot bestand aan...
Max 10 minuten, en EkstraWeekend duurt 3 uur. Ik begin er niet aanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan moet je t in stukken hakken, want youtube kan niet een te groot bestand aan...
Succesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben nog ff bezig om deze cd-kast
[ afbeelding ]
te verplaatsen en deze weer te vullen met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ].
Prima zou ik het niet noemenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
En daarnaast komt het nu op een prima host te staan.
Toch Piles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Prima zou ik het niet noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel ruimte heb je trouwens nodig voor die twee afleveringen? Er is namelijk nog maar iets van 4gb vrij op dit moment.
Als je meer dan 2gb nodig hebt hoor ik het graag, ga ik even opruimen.
Oh, en 29 juli is de server een hele dag uit de lucht vanwege een verhuizing.'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
1 GB ongeveer in totaalquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
Hoeveel ruimte heb je trouwens nodig voor die twee afleveringen? Er is namelijk nog maar iets van 4gb vrij op dit moment.
Oh, en 29 juli is de server een hele dag uit de lucht vanwege een verhuizing.
Ik zie een cd van 2 Unlimitedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben nog ff bezig om deze cd-kast
[ afbeelding ]
te verplaatsen en deze weer te vullen met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ].
Als er webspace nodig is, heb ik nog > 600 GB ruimte op een Amerikaanse server.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, en 29 juli is de server een hele dag uit de lucht vanwege een verhuizing.
Welke van de uhm ... 10?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
@Roel: Lekker bezig
Goeie cd van Blof trouwens
En hoe sta jij tegenover het uploaden van complete uitzendingen inclusief de muziek?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als er webspace nodig is, heb ik nog > 600 GB ruimte op een Amerikaanse server.
Mwah, jouw homedir is niet de boosdoener:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
1 GB ongeveer in totaal
Maar er kan best wel wat af als het moet
Mij boeit 't niet, maar ik weet niet hoe Dreamhost (hostingprovider) daarover denktquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En hoe sta jij tegenover het uploaden van complete uitzendingen inclusief de muziek?
Zullen ze vast wel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
in mijn nieuwe huis , krijgen mijn 4 bananendozen vol met cd ook eindelijk een plek
Is dat een Tweakert?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
1.8G chakotay leeft hij nog
Afhankelijk van je kamerindeling is zo'n roomdivider van IKEA een prima oplossing! Ongeveer 2000 cd's/dvd's passen er iig inquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
in mijn nieuwe huis , krijgen mijn 4 bananendozen vol met cd ook eindelijk een plek
yeps , complete album series van rem , mike oldfield , iron maiden en nog veel meer goede muziek, nu nog een goede afspeler kopen met nog betere boxenquote:
uuhhm dan zou ik die dingen gewoon in de banenendoos laten zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn vrouw houd van marco borsato, en skihut muziek
Ik begrijp dat bij de verhuizing vier bananendozen vergeten gaan worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn vrouw houd van marco borsato, en skihut muziek
ga een best-off maken die komen onderin een 3 meter brede kast onder de tv die tegen muur aangaat, de rest gaat in een zelf te maken kast voor cd-dvdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afhankelijk van je kamerindeling is zo'n roomdivider van IKEA een prima oplossing! Ongeveer 2000 cd's/dvd's passen er iig in.
Volgens mij gaat hier wat fout met het quoten want de bands die je nu noemt zijn zeker niet verkeerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
yeps , complete album series van rem , mike oldfield , iron maiden en nog veel meer goede muziek, nu nog een goede afspeler kopen met nog betere boxen
ik zorg dat ze persoonlijk als eerste overgaan, zit voor kapitaal in die doos, nu is het een habbekrats waard.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat bij de verhuizing vier bananendozen vergeten gaan worden.
quote:
CD Speler met pincodequote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm dan zou ik die dingen gewoon in de banenendoos laten zitten.
3FM Meeeeeeeeeeegahit
Oh, die foto is jaren oud inmiddelsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jemig long time no see, hoe is het met jou, niet veel veranderd zie ik aan je fotoboek foto
Nou, dat is ook wel een foto van een jaar of 4/5 geleden denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jemig long time no see, hoe is het met jou, niet veel veranderd zie ik aan je fotoboek foto
Hint : Fok!Fotograafquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:13 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Oh, die foto is jaren oud inmiddels
Prima hier, maar doe een helpen... Wie was jij ookalweer?Nick komt wel nog wel bekend voor...
Dat is ook wel de laatste keren dat ik naar fokmeet gegaan ben, de verjaardags meeting met verjaardag van fok in de berenkuil in utrecht was de laatste keer dat ik ging , dat was de 5 jaarsmeet geloof ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, dat is ook wel een foto van een jaar of 4/5 geleden denk ik
wat heb je gemeld,gevraagd,geeist,geregeld.........quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeej, mn mail is weer eens doorgedrongen tot in de studio!
(never mind)
Je aanmelden op deze topic reeks gaat je hoop tijd kosten, maar het is erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, helaas niks kunnen eisen en regelen, hoopte BBQplaats te regelen, maar Tjibs trapt er niet in.
Verder gewoon gezellig babbelenVerteld dat ik me net heb aangemeld op Fok-forum, dat ik moest lachen dattie Serge belde vlak nadat-ie hier op t forum had gepost, dat soorts
Ahh, dus misschien kunnen we Tjibbe hier zo ook verwachten?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, helaas niks kunnen eisen en regelen, hoopte BBQplaats te regelen, maar Tjibs trapt er niet in.
Verder gewoon gezellig babbelenVerteld dat ik me net heb aangemeld op Fok-forum, dat ik moest lachen dattie Serge belde vlak nadat-ie hier op t forum had gepost, dat soorts
mijn laatste meet was van VBL in mei dit jaarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is ook wel de laatste keren dat ik naar fokmeet gegaan ben, de verjaardags meeting met verjaardag van fok in de berenkuil in utrecht was de laatste keer dat ik ging , dat was de 5 jaarsmeet geloof ik.
Ik was gewoon jaren geleden meeting-moe, heb er denk ik toen 3 jaar tijd een stuk of 60 gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:26 schreef borisz het volgende:
[..]
mijn laatste meet was van VBL in mei dit jaar
Dat kan je wel stellenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je aanmelden op deze topic reeks gaat je hoop tijd kosten, maar het is erg vermakelijk.
Nope.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:31 schreef on_air het volgende:
BBQ: Is er al een groepsmail uit?
Oe, da's een mooie!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:31 schreef on_air het volgende:
Roel: Wel High FIdelity style ordenen: op autobiografische volgorde.
...
Nee, we juichen ze juist toe! Kennelijk hebben de meeste dames echter ook nog een sociaal levenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, t mannengehalte is wel erg hoog hier he...? Kunnen de dames niet tegen jullie gelul opboksen ofzo? Of pesten jullie ze weg?
Hoe zit dat mannen?
Vrouwen zijn hier altijd welkom, graag zelfs, we zijn hier niet vrouw onvriendelijk, maar het aantal vrouwen in muziek op fok is laagquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, t mannengehalte is wel erg hoog hier he...? Kunnen de dames niet tegen jullie gelul opboksen ofzo? Of pesten jullie ze weg?
Hoe zit dat mannen?
Ik moet in m'n eentje een heel topic over pr0n volspammen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe zit dat mannen?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:31 schreef on_air het volgende:
Roel: Wel High FIdelity style ordenen: op autobiografische volgorde.
Dat is heul waar. Heel vrouw vriendelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hier altijd welkom, graag zelfs, we zijn hier niet vrouw onvriendelijk, maar het aantal vrouwen in muziek op fok is laag
In tegenstelling tot jullie bedoel je..?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, we juichen ze juist toe! Kennelijk hebben de meeste dames echter ook nog een sociaal leven
Ik beloof regelmatig langs te komen, keej?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hier altijd welkom, graag zelfs, we zijn hier niet vrouw onvriendelijk, maar het aantal vrouwen in muziek op fok is laag
Foto's van mooie meiden kijken vind ik niet erg hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is heul waar. Heel vrouw vriendelijk.
.
[ afbeelding ]
Chris De Burgh--Lady In Redquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef on_air het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef on_air het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Ken je niet nog wat leuke vrouwen die willen meeposten, ten minste als je goed met ze kan opschietenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Foto's van mooie meiden plaatsen vind ik niet erg hoor
Uhm. Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jullie bedoel je..?
Ik ook niet. Dus daarom plaats ik ze ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Foto's van mooie meiden kijken vind ik niet erg hoor
Je bent altijd welkom, leuke aanvullingquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik beloof regelmatig langs te komen, keej?
Roel over zijn nek gaat bij Jan en Monique Smitquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus daarom plaats ik ze ook.
En functioneel naakt doet het uitstekend.
Leuke plaatjes ter ondersteuning van muziek die te horen is ook trouwens.
Verder zien we Leave liever leaven. En Alain Clark emigreren naar donker Afrika. Krezip met mate, Kane liever niet en Amy Whinehouse mag in een gesloten inrichting blijven.
Ben ik nog iets vergeten wat ze echt moet weten?
Mooie tekst op de muur.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef on_air het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Dat de meesten van ons niet zo'n fan zijn van Coen & Sander, om over Timur nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Verder zien we Leave liever leaven. En Alain Clark emigreren naar donker Afrika. Krezip met mate, Kane liever niet en Amy Whinehouse mag in een gesloten inrichting blijven.
Wrijf 't er maar weer es inquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jullie bedoel je..?
Giel is ook een twijfelgevalletje, maar vanaf 28 juli zitten de vroege vogels twee weken lang meer dan gebakken!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat de meesten van ons niet zo'n fan zijn van Coen & Sander, om over Timur nog maar te zwijgen.
Dat we platen die > 275 keer worden gedraaid ook niet (meer) waarderen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik orden mijn boeken eens in het kwartaal. Op kleur, grote, naam, achernaam, titel, autobiografisch, genre...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik ben nog niet begonnen, dus ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Nog niet het label: autist gekregenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik orden mijn boeken eens in het kwartaal. Op kleur, grote, naam, achernaam, titel, autobiografisch, genre...
Obsessief gedrag. Heb niet genoeg cd's om daar zo mee los te gaan. Mijn mp3 collectie maakt dat dan wel weer goed.
Giel... ai. En wie doet het dan twee weken?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Giel is ook een twijfelgevalletje, maar vanaf 28 juli zitten de vroege vogels twee weken lang meer dan gebakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |