http://3fm.stimpy.nu/EkSt(...)ekend%2020080111.wmvquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow wat gaaf!
Het was die van 11 januari 2008
Geen probleem, doe ik het tenminste niet voor nietsquote:
Heeft u voor mij ook de uitzending van gisteren? Had ik in het vorige topic ook al gevraagd, maar denk niet dat je dat nog gelezen hebt of wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
Als het goed is heb ik die ja, maar dan moet ik wel de datum weten
Nee, voor zulke dingen kun je beter mailen/pm-enquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
Heeft u voor mij ook de uitzending van gisteren? Had ik in het vorige topic ook al gevraagd, maar denk niet dat je dat nog gelezen hebt of wel?
Onderwegquote:Mag gewoon compleet.
Neem uw tijdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, voor zulke dingen kun je beter mailen/pm-en![]()
[..]
Onderweg
Kun je het beter niet op youtube knallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ctrl-c / ctrl-v kost geen tijd
Al duurt het uploaden nog een uurtje of 2,5
Dan moet je t in stukken hakken, want youtube kan niet een te groot bestand aan...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je het beter niet op youtube knallen.
En daarnaast komt het nu op een prima host te staan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan moet je t in stukken hakken, want youtube kan niet een te groot bestand aan...
Max 10 minuten, en EkstraWeekend duurt 3 uur. Ik begin er niet aanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan moet je t in stukken hakken, want youtube kan niet een te groot bestand aan...
Succesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben nog ff bezig om deze cd-kast
[ afbeelding ]
te verplaatsen en deze weer te vullen met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ].
Prima zou ik het niet noemenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
En daarnaast komt het nu op een prima host te staan.
Toch Piles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Prima zou ik het niet noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel ruimte heb je trouwens nodig voor die twee afleveringen? Er is namelijk nog maar iets van 4gb vrij op dit moment.
Als je meer dan 2gb nodig hebt hoor ik het graag, ga ik even opruimen.
Oh, en 29 juli is de server een hele dag uit de lucht vanwege een verhuizing.'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
1 GB ongeveer in totaalquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
Hoeveel ruimte heb je trouwens nodig voor die twee afleveringen? Er is namelijk nog maar iets van 4gb vrij op dit moment.
Oh, en 29 juli is de server een hele dag uit de lucht vanwege een verhuizing.
Ik zie een cd van 2 Unlimitedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben nog ff bezig om deze cd-kast
[ afbeelding ]
te verplaatsen en deze weer te vullen met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ].
Als er webspace nodig is, heb ik nog > 600 GB ruimte op een Amerikaanse server.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, en 29 juli is de server een hele dag uit de lucht vanwege een verhuizing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |