Nou, dat is ook wel een foto van een jaar of 4/5 geleden denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jemig long time no see, hoe is het met jou, niet veel veranderd zie ik aan je fotoboek foto
Hint : Fok!Fotograafquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:13 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Oh, die foto is jaren oud inmiddels
Prima hier, maar doe een helpen... Wie was jij ookalweer?Nick komt wel nog wel bekend voor...
Dat is ook wel de laatste keren dat ik naar fokmeet gegaan ben, de verjaardags meeting met verjaardag van fok in de berenkuil in utrecht was de laatste keer dat ik ging , dat was de 5 jaarsmeet geloof ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, dat is ook wel een foto van een jaar of 4/5 geleden denk ik
wat heb je gemeld,gevraagd,geeist,geregeld.........quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeej, mn mail is weer eens doorgedrongen tot in de studio!
(never mind)
Je aanmelden op deze topic reeks gaat je hoop tijd kosten, maar het is erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, helaas niks kunnen eisen en regelen, hoopte BBQplaats te regelen, maar Tjibs trapt er niet in.
Verder gewoon gezellig babbelenVerteld dat ik me net heb aangemeld op Fok-forum, dat ik moest lachen dattie Serge belde vlak nadat-ie hier op t forum had gepost, dat soorts
Ahh, dus misschien kunnen we Tjibbe hier zo ook verwachten?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, helaas niks kunnen eisen en regelen, hoopte BBQplaats te regelen, maar Tjibs trapt er niet in.
Verder gewoon gezellig babbelenVerteld dat ik me net heb aangemeld op Fok-forum, dat ik moest lachen dattie Serge belde vlak nadat-ie hier op t forum had gepost, dat soorts
mijn laatste meet was van VBL in mei dit jaarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is ook wel de laatste keren dat ik naar fokmeet gegaan ben, de verjaardags meeting met verjaardag van fok in de berenkuil in utrecht was de laatste keer dat ik ging , dat was de 5 jaarsmeet geloof ik.
Ik was gewoon jaren geleden meeting-moe, heb er denk ik toen 3 jaar tijd een stuk of 60 gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:26 schreef borisz het volgende:
[..]
mijn laatste meet was van VBL in mei dit jaar
Dat kan je wel stellenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je aanmelden op deze topic reeks gaat je hoop tijd kosten, maar het is erg vermakelijk.
Nope.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:31 schreef on_air het volgende:
BBQ: Is er al een groepsmail uit?
Oe, da's een mooie!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:31 schreef on_air het volgende:
Roel: Wel High FIdelity style ordenen: op autobiografische volgorde.
...
Nee, we juichen ze juist toe! Kennelijk hebben de meeste dames echter ook nog een sociaal levenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, t mannengehalte is wel erg hoog hier he...? Kunnen de dames niet tegen jullie gelul opboksen ofzo? Of pesten jullie ze weg?
Hoe zit dat mannen?
Vrouwen zijn hier altijd welkom, graag zelfs, we zijn hier niet vrouw onvriendelijk, maar het aantal vrouwen in muziek op fok is laagquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, t mannengehalte is wel erg hoog hier he...? Kunnen de dames niet tegen jullie gelul opboksen ofzo? Of pesten jullie ze weg?
Hoe zit dat mannen?
Ik moet in m'n eentje een heel topic over pr0n volspammen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe zit dat mannen?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:31 schreef on_air het volgende:
Roel: Wel High FIdelity style ordenen: op autobiografische volgorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |