Nouja, zoals ik in het vorige topic dus ook al zei, ik vermoed dat alleen dames welkom zijn. En dan waarschijnlijk ook alleen dames met laarzen en korte rokjes...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:45 schreef on_air het volgende:
BBQ.
Wat een onzin. Mijn mening, als vrouw zijnde. Getrouwde mannen gedrag.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, zoals ik in het vorige topic dus ook al zei, ik vermoed dat alleen dames welkom zijn. En dan waarschijnlijk ook alleen dames met laarzen en korte rokjes...
Aangenaam kennis te makenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind dat ik als eerste Bankgaste éver, wel een plaats verdien op die EkStra lekkere BBQ!
Hoi.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind dat ik als eerste Bankgaste éver, wel een plaats verdien op die EkStra lekkere BBQ!
Echt prachtige foto's!quote:
Hey, wat las ik van de week op je twitter, je gaat voor de 7e keer naar Ierland?quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hey, wat las ik van de week op je twitter, je gaat voor de 7e keer naar Ierland?
Welke kant op dit keer?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Oooohw, jaloers!!
Janne wil ierland!
Janne geen geld...
Wel mooie fotootjes maken he Roel!
Schotland is net iets ruiger, zeker als je naar het noorden van Schotland gaatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:10 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook een keer naar IerlandVorig jaar naar Schotland geweest, valt het daar een beetje mee te vergelijken?
Joh, alleen de reis al...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dat gaat geen enkel probleem worden. Camera en een pallet geheugenkaartjes mee
.
Ierland moet je zeker een keer doen. Ook veel hostels te vinden daar, dus da's nog best betaalbaar.
Mwah. 'k ben er zo ongeveer twee keer zo vaak geweest dan jij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ga weer naar 't westen. Dat blijft toch het mooiste en meest pure Ierland. Jaar of 3 geleden op de Aran-eilanden
![]()
voor de westkust geweest en daarna van het noordwesten genoten. Aran-eilanden doe ik nu weer en daarna richting 't zuidwesten (Dingle
![]()
, Kerry enz.). Daar ben ik een jaar of 6 geleden geweest. Ook prachtig
. Ik huur een auto daar dus na de Aran-eilanden kan ik gaan en staan waar ik wil
.
Ervaring met dit prachtige eiland?
Ja, begin m een beetje zat te worden eigenlijk...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Moi Piles !
Amy nog altijd op nummer 1 in de top 50.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mwah. 'k ben er zo ongeveer twee keer zo vaak geweest dan jij.
Heb ik dan ervaring?
Oh, 'k heb het er af en toe wel eens over op het forum hoor. Ik meen zelfs dat ik het er al een keer met jou over gehad heb toen ik je complimenteerde met jouw foto's...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Waarom zie ik die ervaringen dan niet in bijvoorbeeld Éireann (oftewel Ierland) #4 voorbijkomen?
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is Domien nog op vakantie.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, begin m een beetje zat te worden eigenlijk...
Vanavond gezellig Weekend DNA met Domien en Annemiek en de enige echte Tjibbe Tjibsema
Ben de plaat eerlijk gezegd ook al behoorlijk zat. Gelukkig zit de nieuwe single er aan te komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, begin m een beetje zat te worden eigenlijk...
Vanavond gezellig Weekend DNA met Domien en Annemiek en de enige echte Tjibbe Tjibsema
Ah, dat zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, 'k heb het er af en toe wel eens over op het forum hoor. Ik meen zelfs dat ik het er al een keer met jou over gehad heb toen ik je complimenteerde met jouw foto's...
Ff checkenquote:Anyway, zie m'n vorige post voor een linkje
Net zo als de cover die we nu horen livequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen Swijnenberg net @ 3FM: 'er zijn maar weinig mensen die live beter zijn dan op cd.' Ach, sukkeltje toch...
Tsja, dat zijn dan de negatieve uitschieters. Maar veel artiesten weten live toch wel wat extra's toe te voegen vergeleken met hun eigen album...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net zo als de cover die we nu horen live, lijkt wel kampvuur avond
De live artiesten blinken altijd goed uit, de neppers vallen altijd door de boot heen, waarbij de producer 'ons' genept heeft met het album of de singlequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn dan de negatieve uitschieters. Maar veel artiesten weten live toch wel wat extra's toe te voegen vergeleken met hun eigen album...
Och, ik loop weer achter...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben de plaat eerlijk gezegd ook al behoorlijk zat. Gelukkig zit de nieuwe single er aan te komen.
Volgens mij zijn de Weekend DNA jocks op vakantie, maar van Annemieke weet ik het niet helemaal zeker. Geen idee wie er vanavond zitten.
Daar heb ik dus die Gallery voor. Maar goed, ben er in 2007 maarliefst 4 keer geweestquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat zou zo maar kunnen.
[..]
Ff checken. Ik moet er ook nog zoveel online zetten. En heb ze nu op wat plekken verspreid staan. Wil alles op één plek zetten (Picasa ofzo), dus dat gaat ook weer ff wat tijd kosten
. En er komen in september natuurlijk weer pallets foto's bij
.
Maak mij even jaloursquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar heb ik dus die Gallery voor. Maar goed, ben er in 2007 maarliefst 4 keer geweest
Voor het eerst deze week ben ik wel blij mee, had hem vandaag nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
Ah, de MH. Was ik wel even aan toe naar AC & Coldplay
Om 12 uur liep ik langs het strand bij 34 graden. Alweer veel te lang geleden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier heeft de zon heerlijk geschenen vanaf 12:00 uur
You didn't take the weather with youquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Om 12 uur liep ik langs het strand bij 34 graden. Alweer veel te lang geleden.
Ik had het in de koffer gestopt, maar de douane heeft het ingepikt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:07 schreef on_air het volgende:
[..]
You didn't take the weather with you.
Hoeren.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had het in de koffer gestopt, maar de douane heeft het ingepikt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:28 schreef on_air het volgende:
Ben even film aan het kijken.
[ afbeelding ]
Is dat niet die film met Scarlettquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:28 schreef on_air het volgende:
[ afbeelding ]
'k hoorde hem vanmiddag inderdaad...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Er heeft al iemand een Nederlandse versie van All Summer Long gemaakt. Te slecht
Ja hij was maandag al te horen, maar vond het niet al te slecht.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Er heeft al iemand een Nederlandse versie van All Summer Long gemaakt. Te slecht
Wát heeft-ie?quote:
Vervelendquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:28 schreef on_air het volgende:
[ afbeelding ]
Annemieke zei dat ze tegenover zich keek en een groot gapend gat zag. Maar als het goed is zit Tjibbe daar dusquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wát heeft-ie?
Zit-ie wel in de studio? Dan mag-ie weleens gaan seinen naar de webcam-bestuurders dat ze dat ding van de gang halen...
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:43 schreef Sersjee het volgende:
Wanneer draaien ze Sonny J nou weer eens?!
Als t goed is.. maar dat zien we dus niet door die ***webcamquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Annemieke zei dat ze tegenover zich keek en een groot gapend gat zag. Maar als het goed is zit Tjibbe daar dus
Misschien zat ie gewoon uitgebreid te gapenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als t goed is.. maar dat zien we dus niet door die ***webcam![]()
En heeft-ie dan een groot gapend gat (iew) of is-ie er één?
Hey, een Sersjee op de radio!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:43 schreef Sersjee het volgende:
Hahahahahaha, dude, je bent op de radio.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:43 schreef Sersjee het volgende:
Was wel grappig, 10 seconden na het ontvangen van het bevestigingsberichtje hing Tjibbe aan de telefoon...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahahahaha, dude, je bent op de radio.
De meesten van ons kijken/luisteren via de webcam denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik hoor t wat later allemaal he, luister via internet...
Tjits met een bril en blousje, annemiek met een paarse broek... gaat goed vanavond, hihi
Fijn rijtjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar heb ik dus die Gallery voor. Maar goed, ben er in 2007 maarliefst 4 keer geweest
Hmm, even corrigeren. Zie hieronder:
2003: Zomer
2004: Zomer
2005: Herfst
2006: Zomer (vakantie) en Herfst (vanwege hartoperatie van m'n oma).
2007: 2 x Voorjaar (studiereisbegeleiding en stormschade reparatie) en Zomer.
Maar, in ieder geval 4 keer binnen één jaar tijd dus. En als ik dit zo lees wordt het hoog tijd er weer heen te gaan, is alweer een jaar geleden!
Helaas kan ik pas in oktober
Ik ben een paar keer On Air geweest bij 3FM. Eerste keer toen ik vlaai kwam brengen tijdens de EkStra Weekend 1 Jaar uitzending, tweede keer met een enorme badeend in het glazen huis en verder nog een keer om namens iedereen hier Michiel te feliciteren met de zwangerschap van z'n vrouw.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, ik ben een newbe hier, give me some credit
Ennuh, ik ben vaak bij naam genoemd op de radio, maar ben zelden gebeld... durft Tjibsema vast niet aan![]()
Eén keer kwam ik er wel door bij Stenders, voor neemt-ie m of neemt-ie m niet, won ik wel meteen kaartjes voor Anouk
Jah, ik neem EkstraWeekend altijd helemaal op (de webcam van 3fm.nl)quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Als webcambeeld...?
Ik heb ooit kaartjes voor CaS gewonnen bij Arbeidsvitaminen. En ben al verschillende keren door aan de telefoon geweest voor een request.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, ik ben een newbe hier, give me some credit
Ennuh, ik ben vaak bij naam genoemd op de radio, maar ben zelden gebeld... durft Tjibsema vast niet aan![]()
Eén keer kwam ik er wel door bij Stenders, voor neemt-ie m of neemt-ie m niet, won ik wel meteen kaartjes voor Anouk
Ow wat gaaf!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
Als het goed is heb ik die ja, maar dan moet ik wel de datum weten
http://3fm.stimpy.nu/EkSt(...)ekend%2020080111.wmvquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow wat gaaf!
Het was die van 11 januari 2008
Geen probleem, doe ik het tenminste niet voor nietsquote:
Heeft u voor mij ook de uitzending van gisteren? Had ik in het vorige topic ook al gevraagd, maar denk niet dat je dat nog gelezen hebt of wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
Als het goed is heb ik die ja, maar dan moet ik wel de datum weten
Nee, voor zulke dingen kun je beter mailen/pm-enquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
Heeft u voor mij ook de uitzending van gisteren? Had ik in het vorige topic ook al gevraagd, maar denk niet dat je dat nog gelezen hebt of wel?
Onderwegquote:Mag gewoon compleet.
Neem uw tijdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, voor zulke dingen kun je beter mailen/pm-en![]()
[..]
Onderweg
Kun je het beter niet op youtube knallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ctrl-c / ctrl-v kost geen tijd
Al duurt het uploaden nog een uurtje of 2,5
Dan moet je t in stukken hakken, want youtube kan niet een te groot bestand aan...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je het beter niet op youtube knallen.
En daarnaast komt het nu op een prima host te staan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan moet je t in stukken hakken, want youtube kan niet een te groot bestand aan...
Max 10 minuten, en EkstraWeekend duurt 3 uur. Ik begin er niet aanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan moet je t in stukken hakken, want youtube kan niet een te groot bestand aan...
Succesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben nog ff bezig om deze cd-kast
[ afbeelding ]
te verplaatsen en deze weer te vullen met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ].
Prima zou ik het niet noemenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
En daarnaast komt het nu op een prima host te staan.
Toch Piles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Prima zou ik het niet noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel ruimte heb je trouwens nodig voor die twee afleveringen? Er is namelijk nog maar iets van 4gb vrij op dit moment.
Als je meer dan 2gb nodig hebt hoor ik het graag, ga ik even opruimen.
Oh, en 29 juli is de server een hele dag uit de lucht vanwege een verhuizing.'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
1 GB ongeveer in totaalquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
Hoeveel ruimte heb je trouwens nodig voor die twee afleveringen? Er is namelijk nog maar iets van 4gb vrij op dit moment.
Oh, en 29 juli is de server een hele dag uit de lucht vanwege een verhuizing.
Ik zie een cd van 2 Unlimitedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben nog ff bezig om deze cd-kast
[ afbeelding ]
te verplaatsen en deze weer te vullen met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ].
Als er webspace nodig is, heb ik nog > 600 GB ruimte op een Amerikaanse server.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, en 29 juli is de server een hele dag uit de lucht vanwege een verhuizing.
Welke van de uhm ... 10?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
@Roel: Lekker bezig
Goeie cd van Blof trouwens
En hoe sta jij tegenover het uploaden van complete uitzendingen inclusief de muziek?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als er webspace nodig is, heb ik nog > 600 GB ruimte op een Amerikaanse server.
Mwah, jouw homedir is niet de boosdoener:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
1 GB ongeveer in totaal
Maar er kan best wel wat af als het moet
Mij boeit 't niet, maar ik weet niet hoe Dreamhost (hostingprovider) daarover denktquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En hoe sta jij tegenover het uploaden van complete uitzendingen inclusief de muziek?
Zullen ze vast wel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
in mijn nieuwe huis , krijgen mijn 4 bananendozen vol met cd ook eindelijk een plek
Is dat een Tweakert?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
1.8G chakotay leeft hij nog
Afhankelijk van je kamerindeling is zo'n roomdivider van IKEA een prima oplossing! Ongeveer 2000 cd's/dvd's passen er iig inquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
in mijn nieuwe huis , krijgen mijn 4 bananendozen vol met cd ook eindelijk een plek
yeps , complete album series van rem , mike oldfield , iron maiden en nog veel meer goede muziek, nu nog een goede afspeler kopen met nog betere boxenquote:
uuhhm dan zou ik die dingen gewoon in de banenendoos laten zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn vrouw houd van marco borsato, en skihut muziek
Ik begrijp dat bij de verhuizing vier bananendozen vergeten gaan worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn vrouw houd van marco borsato, en skihut muziek
ga een best-off maken die komen onderin een 3 meter brede kast onder de tv die tegen muur aangaat, de rest gaat in een zelf te maken kast voor cd-dvdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afhankelijk van je kamerindeling is zo'n roomdivider van IKEA een prima oplossing! Ongeveer 2000 cd's/dvd's passen er iig in.
Volgens mij gaat hier wat fout met het quoten want de bands die je nu noemt zijn zeker niet verkeerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
yeps , complete album series van rem , mike oldfield , iron maiden en nog veel meer goede muziek, nu nog een goede afspeler kopen met nog betere boxen
ik zorg dat ze persoonlijk als eerste overgaan, zit voor kapitaal in die doos, nu is het een habbekrats waard.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat bij de verhuizing vier bananendozen vergeten gaan worden.
quote:
CD Speler met pincodequote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm dan zou ik die dingen gewoon in de banenendoos laten zitten.
3FM Meeeeeeeeeeegahit
Oh, die foto is jaren oud inmiddelsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jemig long time no see, hoe is het met jou, niet veel veranderd zie ik aan je fotoboek foto
Nou, dat is ook wel een foto van een jaar of 4/5 geleden denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jemig long time no see, hoe is het met jou, niet veel veranderd zie ik aan je fotoboek foto
Hint : Fok!Fotograafquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:13 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Oh, die foto is jaren oud inmiddels
Prima hier, maar doe een helpen... Wie was jij ookalweer?Nick komt wel nog wel bekend voor...
Dat is ook wel de laatste keren dat ik naar fokmeet gegaan ben, de verjaardags meeting met verjaardag van fok in de berenkuil in utrecht was de laatste keer dat ik ging , dat was de 5 jaarsmeet geloof ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, dat is ook wel een foto van een jaar of 4/5 geleden denk ik
wat heb je gemeld,gevraagd,geeist,geregeld.........quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeej, mn mail is weer eens doorgedrongen tot in de studio!
(never mind)
Je aanmelden op deze topic reeks gaat je hoop tijd kosten, maar het is erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, helaas niks kunnen eisen en regelen, hoopte BBQplaats te regelen, maar Tjibs trapt er niet in.
Verder gewoon gezellig babbelenVerteld dat ik me net heb aangemeld op Fok-forum, dat ik moest lachen dattie Serge belde vlak nadat-ie hier op t forum had gepost, dat soorts
Ahh, dus misschien kunnen we Tjibbe hier zo ook verwachten?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, helaas niks kunnen eisen en regelen, hoopte BBQplaats te regelen, maar Tjibs trapt er niet in.
Verder gewoon gezellig babbelenVerteld dat ik me net heb aangemeld op Fok-forum, dat ik moest lachen dattie Serge belde vlak nadat-ie hier op t forum had gepost, dat soorts
mijn laatste meet was van VBL in mei dit jaarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is ook wel de laatste keren dat ik naar fokmeet gegaan ben, de verjaardags meeting met verjaardag van fok in de berenkuil in utrecht was de laatste keer dat ik ging , dat was de 5 jaarsmeet geloof ik.
Ik was gewoon jaren geleden meeting-moe, heb er denk ik toen 3 jaar tijd een stuk of 60 gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:26 schreef borisz het volgende:
[..]
mijn laatste meet was van VBL in mei dit jaar
Dat kan je wel stellenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je aanmelden op deze topic reeks gaat je hoop tijd kosten, maar het is erg vermakelijk.
Nope.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:31 schreef on_air het volgende:
BBQ: Is er al een groepsmail uit?
Oe, da's een mooie!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:31 schreef on_air het volgende:
Roel: Wel High FIdelity style ordenen: op autobiografische volgorde.
...
Nee, we juichen ze juist toe! Kennelijk hebben de meeste dames echter ook nog een sociaal levenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, t mannengehalte is wel erg hoog hier he...? Kunnen de dames niet tegen jullie gelul opboksen ofzo? Of pesten jullie ze weg?
Hoe zit dat mannen?
Vrouwen zijn hier altijd welkom, graag zelfs, we zijn hier niet vrouw onvriendelijk, maar het aantal vrouwen in muziek op fok is laagquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, t mannengehalte is wel erg hoog hier he...? Kunnen de dames niet tegen jullie gelul opboksen ofzo? Of pesten jullie ze weg?
Hoe zit dat mannen?
Ik moet in m'n eentje een heel topic over pr0n volspammen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe zit dat mannen?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:31 schreef on_air het volgende:
Roel: Wel High FIdelity style ordenen: op autobiografische volgorde.
Dat is heul waar. Heel vrouw vriendelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hier altijd welkom, graag zelfs, we zijn hier niet vrouw onvriendelijk, maar het aantal vrouwen in muziek op fok is laag
In tegenstelling tot jullie bedoel je..?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, we juichen ze juist toe! Kennelijk hebben de meeste dames echter ook nog een sociaal leven
Ik beloof regelmatig langs te komen, keej?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hier altijd welkom, graag zelfs, we zijn hier niet vrouw onvriendelijk, maar het aantal vrouwen in muziek op fok is laag
Foto's van mooie meiden kijken vind ik niet erg hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is heul waar. Heel vrouw vriendelijk.
.
[ afbeelding ]
Chris De Burgh--Lady In Redquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef on_air het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef on_air het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Ken je niet nog wat leuke vrouwen die willen meeposten, ten minste als je goed met ze kan opschietenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Foto's van mooie meiden plaatsen vind ik niet erg hoor
Uhm. Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jullie bedoel je..?
Ik ook niet. Dus daarom plaats ik ze ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Foto's van mooie meiden kijken vind ik niet erg hoor
Je bent altijd welkom, leuke aanvullingquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik beloof regelmatig langs te komen, keej?
Roel over zijn nek gaat bij Jan en Monique Smitquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus daarom plaats ik ze ook.
En functioneel naakt doet het uitstekend.
Leuke plaatjes ter ondersteuning van muziek die te horen is ook trouwens.
Verder zien we Leave liever leaven. En Alain Clark emigreren naar donker Afrika. Krezip met mate, Kane liever niet en Amy Whinehouse mag in een gesloten inrichting blijven.
Ben ik nog iets vergeten wat ze echt moet weten?
Mooie tekst op de muur.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef on_air het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Dat de meesten van ons niet zo'n fan zijn van Coen & Sander, om over Timur nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Verder zien we Leave liever leaven. En Alain Clark emigreren naar donker Afrika. Krezip met mate, Kane liever niet en Amy Whinehouse mag in een gesloten inrichting blijven.
Wrijf 't er maar weer es inquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jullie bedoel je..?
Giel is ook een twijfelgevalletje, maar vanaf 28 juli zitten de vroege vogels twee weken lang meer dan gebakken!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat de meesten van ons niet zo'n fan zijn van Coen & Sander, om over Timur nog maar te zwijgen.
Dat we platen die > 275 keer worden gedraaid ook niet (meer) waarderen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik orden mijn boeken eens in het kwartaal. Op kleur, grote, naam, achernaam, titel, autobiografisch, genre...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik ben nog niet begonnen, dus ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Nog niet het label: autist gekregenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik orden mijn boeken eens in het kwartaal. Op kleur, grote, naam, achernaam, titel, autobiografisch, genre...
Obsessief gedrag. Heb niet genoeg cd's om daar zo mee los te gaan. Mijn mp3 collectie maakt dat dan wel weer goed.
Giel... ai. En wie doet het dan twee weken?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Giel is ook een twijfelgevalletje, maar vanaf 28 juli zitten de vroege vogels twee weken lang meer dan gebakken!
Een accountant die een advocaatje neemt is niet grappigquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Wordt er niet beter op? Zou er bijna van de kroeg induiken ter compensatie.
Hoezo, ik ben toch altijd met al mijn vrienden?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog niet het label: autist gekregen
Hm, m'n hoeveelheid zou dat op zich ook wel toelaten. Maar da's niet zo zeer literatuur, maar vooral reisboeken (pallet Lonely Planetsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik orden mijn boeken eens in het kwartaal. Op kleur, grote, naam, achernaam, titel, autobiografisch, genre...
Obsessief gedrag. Heb niet genoeg cd's om daar zo mee los te gaan. Mijn mp3 collectie maakt dat dan wel weer goed.
Oja, als iets op z'n Ekdom's kan, dan doen we datquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een accountant die een advocaatje neemt is niet grappig
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Wordt er niet beter op? Zou er bijna van de kroeg induiken ter compensatie.
Nee daarom, maar je cd's wel! Lijkt mij ook leuk, maar ik heb gewoon niet zoveel cd's.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, m'n hoeveelheid zou dat op zich ook wel toelaten. Maar da's niet zo zeer literatuur, maar vooral reisboeken (pallet Lonely Planets), business boeken (
) etc. Niet echt interessant om leuk te sorteren....
Onze grote vriend Michiel, geholpen door de bij leven en welzijn al legendarische Erik-Janquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Giel... ai. En wie doet het dan twee weken?
Ben daar wel mee bezig om systeempje te bouwen die dag gaat doen, alleen dan met afstandbediening, heb 30000 mp3 albumsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee daarom, maar je cd's wel! Lijkt mij ook leuk, maar ik heb gewoon niet zoveel cd's.
Hoewel het wel tof zou zijn als je je mp3 collectie constant projecteert op een muur, dat je die dan kunt sorteren for all to see. Mega touch screen. Nog toffer. Maar goed...
Already legendary.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Onze grote vriend Michiel, geholpen door de bij leven en welzijn al legendarische Erik-Jan
Wowoh! Dat zijn de betere ontwikkelingen. Nu al fan-fucking-tastic.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben daar wel mee bezig om systeempje te bouwen die dat gaat doen, alleen dan met afstandbediening, heb 30000 mp3 albums
Als het af is mag je het hebben voor je zelfquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Wowoh! Dat zijn de betere ontwikkelingen. Nu al fan-fucking-tastic.
Kind gaat niet gelijk geoffert worden in de scientology kerkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker wijf is bevallen: http://www.huffingtonpost(...)s-birt_n_112339.html
Da's beter dan zo heel veelquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben daar wel mee bezig om systeempje te bouwen die dag gaat doen, alleen dan met afstandbediening, heb 30000 mp3 albums
Ik weet je te vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het af is mag je het hebben voor je zelf, moet dan alleen de gegevens weten over je scherm qua grote , dan pas ik die erop aan.
12 terabytequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's beter dan zo heel veel.
Hoewel 't hier ook aardig begint op te schieten, maar 30.000 albums? Nah, dat 'nog' niet. Hoeveel diskspace heb je wel niet dan?
Me too me too!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het af is mag je het hebben voor je zelf, moet dan alleen de gegevens weten over je scherm qua grote , dan pas ik die erop aan.
Hoho, niet allemaal hèquote:
Zie je wel dat die panda te aggressief is voor kleine kijkersquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Die kung-fu panda heeft t zwaaar te verduren, annemiek smijt m zo de studio door..
Die heeft niet eens 30.000 albumsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Je hebt de plaatselijke Free Record Shop helemaal geript?
Ooit begonnen met eigen cd collectie , toen de buma op mijn dak gekregen vanwege het delen van die collectiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Je hebt de plaatselijke Free Record Shop helemaal geript?
Kan je de Synology Diskstation met 4 hdds erg aanraden, heb er 2 van staanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan zit ik te kijken voor een NAS met 2 GB.
ITunes komt toch ook al heel eind? Al weet ik niet of 't lekker loopt met een db van 12 TBquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ooit begonnen met eigen cd collectie , toen de buma op mijn dak gekregen vanwege het delen van die collectie, daarna verder gegaan met opbouwen van die collectie, al ga ik binnenkort is filteren wat er weg kan wat ik zelf niet meer leuk vind. Ben al begonnen door alles is te gaan indexeren en mysql database te mikken, covers erbij zetten. Zodat het straks zoekbaar wordt op de tv
Valt dan ook weinig meer op te zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:04 schreef Broekie het volgende:
*webcam uitzet*
Als ik het niet ken even snel paar tracks downloaden luisteren en bepalen of ik daar collectie van wil opbouwen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ITunes komt toch ook al heel eind? Al weet ik niet of 't lekker loopt met een db van 12 TB.
Maar heb je alles wel es geluisterd? Of een kwestie van alles downloaden wat je tegenkomt?
hehequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik dacht dat Geeks slimmer waren dan Nerds...?
*snapt ineens waarom de vrouwen hier weg blijven*
Hihi, klets maar fijn verder over de gadgets hoor mannen, ik bemoei me er wel weer mee als het over dingen gaat die me wel interesseren!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, klets maar fijn verder over de gadgets hoor mannen, ik bemoei me er wel weer mee als het over dingen gaat die me wel interesseren!
Dat ook, dat ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach ik word alleen jalours op immateriele zaken, zoals roel en broekie en ierland.
Je beledigd hier on_airquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb ik ook op de lijst van mogelijke keuze staan. Netgear's 4 bay ReadyNAS staat bovenaan die lijstquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je de Synology Diskstation met 4 hdds erg aanraden, heb er 2 van staanen kleintje met 2 hdds
Goeroes vooralquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Nerds baby, we prefer nerds. Of goeroe's.
Kun je eindelijk zeggen: "Ik heb al zijn platen"quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
De sport begon ooit om van iedere artiest alle albums compleet te krijgen.
"Maar ik moet ze alleen nog teruggeven."quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je eindelijk zeggen: "Ik heb al zijn platen"
Een nerd heeft daadwerkelijk kennis van zaken. Kennis =quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Idd, die herrie die ze nu draaien is toch geen muziek meer te noemen? Komt geen instrument meer aan te pas, behalve de computer...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je beledigd hier on_air
waarom is altijd op 3fm vanaf vrijdagavond na 11 uur en zaterdag na 11uur nooit meer leuk op 3fm
Vrijdagavond om 11 uur is MYA nog bezig en dat is toch wel leuk? Zaterdagavond na Weekend DNA is het inderdaad 10x ruk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je beledigd hier on_air
waarom is altijd op 3fm vanaf vrijdagavond na 11 uur en zaterdag na 11uur nooit meer leuk op 3fm
Kon je de cd nog makkelijk vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heather Nova. Die bestaat ook nog;
* Roel_Jewel cdtje in de cd-speler stopt.
Ik heb vanmiddag bij de Parental Unit thuis lekker LP's lopen draaien.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heather Nova. Die bestaat ook nog;
* Roel_Jewel cdtje in de cd-speler stopt.
Vrijdagavond is best wel oké met der Rudy, die draait lekkere muziek. Zaterdag 23.00 is idd mp3-tijd...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je beledigd hier on_air
Bits & bites word ik niet echt geil van nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Een nerd heeft daadwerkelijk kennis van zaken. Kennis =.
Het doet je niets als we over bits & bites praten.
Muziek collecties. Reizen. Jetsers. Top Gear. Badeenden.
Lag bovenop een van de stapelsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kon je de cd nog makkelijk vinden
Fleetwood Macquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag bij de Parental Unit thuis lekker LP's lopen draaien.
The Byrds, The Band, Herman's Hermits (:').), Fleetwood Mac, Animals... allemaal vinyl.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Een nerd heeft daadwerkelijk kennis van zaken. Kennis =.
Het doet je niets als we over bits & bites praten.
Muziek collecties. Reizen. Jetsers. Top Gear. Badeenden.
Oeh! Nicequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag bij de Parental Unit thuis lekker LP's lopen draaien.
The Byrds, The Band, Herman's Hermits (:').), Fleetwood Mac, Animals... allemaal vinyl.
Ik heb er ooit wel 1 gehad, met stomme naaldjes die ik steeds afbrak en in mijn kut dorp waar ik woonde niet te krijgen waren.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oeh! Nice.
Vinyl. Dat is helemaal aan mij voorbij gegaan. Nooit een eigen platenspeler gehad en m'n ouders gingen al snel op de cd-speler over toen die op de markt kwam.
En de dvd boxen met de seriequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijft gewoon brilliant, heb alle muppet films en ben er nog trots op ook
Staan hier nog op het wensen-lijstjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijft gewoon brilliant, heb alle muppet films en ben er nog trots op ook
Goh bijna de ideale vrouwquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bits & bites word ik niet echt geil van nee.
De rest komt meer in de buurt, ja, zelfs Topgear
David Bowiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:23 schreef on_air het volgende:
[..]
En de dvd boxen met de serie.
Labyrinth & The Dark Crystal.
Ben ik makkelijk ingeworden, had er 300, uit eindelijk maar 80% verkocht. heb de nare eigenschap dat als ik een film gekeken heb dat ik hem dan niet binnen 2-3 jaar opnieuw moet zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:25 schreef on_air het volgende:
Oh, mijn dvd's moeten ook regelmatig anders geordend worden.
COB I know...
Sommige dvd's heb ik vanavond voor 't eerst sinds aankoop (kan alweer een paar jaar geleden zijn...) weer in m'n handen gehadquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben ik makkelijk ingeworden, had er 300, uit eindelijk maar 80% verkocht. heb de nare eigenschap dat als ik een film gekeken heb dat ik hem dan niet binnen 2-3 jaar opnieuw moet zien.
Moet, moet... dat is ook teveel. Maar net als met muziek en boeken, als ik het gelezen, gezien of gehoord heb, dan wil ik het liefst binnen handbereik hebben voor het geval het in mijn hoofd blijft zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben ik makkelijk ingeworden, had er 300, uit eindelijk maar 80% verkocht. heb de nare eigenschap dat als ik een film gekeken heb dat ik hem dan niet binnen 2-3 jaar opnieuw moet zien.
Ben meer van de TV series geworden die hier niet uitgezonden worden zoals bv Dexter, hou wel van een beetje morbide. Daartegen over mijn lieve kant, de Disney collectie, die voor 98 % compleet is. en mijn muziek dvds die doe ik nooit weg.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sommige dvd's heb ik vanavond voor 't eerst sinds aankoop (kan alweer een paar jaar geleden zijn...) weer in m'n handen gehad![]()
.
Disney waar! Een Veenstra-kloon!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben meer van de TV series geworden die hier niet uitgezonden worden zoals bv Dexter, hou wel van een beetje morbide. Daartegen over mijn lieve kant, de Disney collectie, die voor 98 % compleet is. en mijn muziek dvds die doe ik nooit weg.
Disney is gewoonquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Disney waar! Een Veenstra-kloon!![]()
Heb hier ook veel muziek-dvd's. Die doe ik ook niet weg. Maar qua aankoop, zeker van films, ben ik een stuk kritischer geworden.
Ja echt waarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Disney waar! Een Veenstra-kloon!![]()
Heb hier ook veel muziek-dvd's. Die doe ik ook niet weg. Maar qua aankoop, zeker van films, ben ik een stuk kritischer geworden.
Ik gun mijzelf geen tijd om te lezen, als ik lees is voor mijn avondopleiding die ik doe.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:33 schreef on_air het volgende:
Zal ik dan maar niet weer over myepisodes.com beginnen en alle series die ik volg?
Dexter. Heb je de boeken ook?
Gezellig!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gooi ondertussen nog ff de Kristallnacht er doorheen!
Slaapt u wel!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:36 schreef on_air het volgende:
Heren, dame,
Ik ga lekker lezen en muziek luisteren en dan is het wel weer mooi geweest.
A demain!
Iets wat Janneke interesseert dan maar: nog een half uurtje voor EkstraWeekend van 11 januari online staatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sorry Janneke, de muziek is soms zo slecht dat we het totaal over andere dingen hebben.
En dat we dan zelfs geen 3FM luisteren en toch in het 3FM-topic postenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sorry Janneke, de muziek is soms zo slecht dat we het totaal over andere dingen hebben.
Roel welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand al bezig met nieuw topic aan te maken ?
Welneequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand al bezig met nieuw topic aan te maken ?
Doeiquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:36 schreef on_air het volgende:
Heren, dame,
Ik ga lekker lezen en muziek luisteren en dan is het wel weer mooi geweest.
A demain!
Ideaal genoeg hoor als je het mij zou vragenquote:
Uw upload is gereed mijnheerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ideaal genoeg hoor als je het mij zou vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |