Mwah. 'k ben er zo ongeveer twee keer zo vaak geweest dan jij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ga weer naar 't westen. Dat blijft toch het mooiste en meest pure Ierland. Jaar of 3 geleden op de Aran-eilanden
![]()
voor de westkust geweest en daarna van het noordwesten genoten. Aran-eilanden doe ik nu weer en daarna richting 't zuidwesten (Dingle
![]()
, Kerry enz.). Daar ben ik een jaar of 6 geleden geweest. Ook prachtig
. Ik huur een auto daar dus na de Aran-eilanden kan ik gaan en staan waar ik wil
.
Ervaring met dit prachtige eiland?
Ja, begin m een beetje zat te worden eigenlijk...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Moi Piles !
Amy nog altijd op nummer 1 in de top 50.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mwah. 'k ben er zo ongeveer twee keer zo vaak geweest dan jij.
Heb ik dan ervaring?
Oh, 'k heb het er af en toe wel eens over op het forum hoor. Ik meen zelfs dat ik het er al een keer met jou over gehad heb toen ik je complimenteerde met jouw foto's...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Waarom zie ik die ervaringen dan niet in bijvoorbeeld Éireann (oftewel Ierland) #4 voorbijkomen?
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is Domien nog op vakantie.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, begin m een beetje zat te worden eigenlijk...
Vanavond gezellig Weekend DNA met Domien en Annemiek en de enige echte Tjibbe Tjibsema
Ben de plaat eerlijk gezegd ook al behoorlijk zat. Gelukkig zit de nieuwe single er aan te komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, begin m een beetje zat te worden eigenlijk...
Vanavond gezellig Weekend DNA met Domien en Annemiek en de enige echte Tjibbe Tjibsema
Ah, dat zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, 'k heb het er af en toe wel eens over op het forum hoor. Ik meen zelfs dat ik het er al een keer met jou over gehad heb toen ik je complimenteerde met jouw foto's...
Ff checkenquote:Anyway, zie m'n vorige post voor een linkje
Net zo als de cover die we nu horen livequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen Swijnenberg net @ 3FM: 'er zijn maar weinig mensen die live beter zijn dan op cd.' Ach, sukkeltje toch...
Tsja, dat zijn dan de negatieve uitschieters. Maar veel artiesten weten live toch wel wat extra's toe te voegen vergeleken met hun eigen album...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net zo als de cover die we nu horen live, lijkt wel kampvuur avond
De live artiesten blinken altijd goed uit, de neppers vallen altijd door de boot heen, waarbij de producer 'ons' genept heeft met het album of de singlequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn dan de negatieve uitschieters. Maar veel artiesten weten live toch wel wat extra's toe te voegen vergeleken met hun eigen album...
Och, ik loop weer achter...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben de plaat eerlijk gezegd ook al behoorlijk zat. Gelukkig zit de nieuwe single er aan te komen.
Volgens mij zijn de Weekend DNA jocks op vakantie, maar van Annemieke weet ik het niet helemaal zeker. Geen idee wie er vanavond zitten.
Daar heb ik dus die Gallery voor. Maar goed, ben er in 2007 maarliefst 4 keer geweestquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat zou zo maar kunnen.
[..]
Ff checken. Ik moet er ook nog zoveel online zetten. En heb ze nu op wat plekken verspreid staan. Wil alles op één plek zetten (Picasa ofzo), dus dat gaat ook weer ff wat tijd kosten
. En er komen in september natuurlijk weer pallets foto's bij
.
Maak mij even jaloursquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar heb ik dus die Gallery voor. Maar goed, ben er in 2007 maarliefst 4 keer geweest
Voor het eerst deze week ben ik wel blij mee, had hem vandaag nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
Ah, de MH. Was ik wel even aan toe naar AC & Coldplay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |