En wat is dan de beste volgens jou?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:45 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De op-1-na beste plaat van het moment
* Broekie pakt de muziekstats* er even bij .quote:
quote:
Oooohw, als je dat nou even an Gerard vertelt, én even aanhaalt dat je nog steeds een etentje met hem tegoed hebt...quote:Op zondag 13 juli 2008 17:14 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil zooooo graag naar de BBQ dat ik zelfs alvast vrij heb gevraagd (en gekregen) op mn werk
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oooohw, als je dat nou even an Gerard vertelt, én even aanhaalt dat je nog steeds een etentje met hem tegoed hebt...
Ge-ni-aal!quote:Op zondag 13 juli 2008 17:22 schreef muisje-eliza het volgende:
done..
"Zeg Gerard....Ik heb nog n etentje van je te goed (gewonnen bij een belspelletje van Rob Stenders), en ik heb voor de zekerheid as vrijdag van mn werk vrij gevraagd (en gekregen)...ik voel me al bijna desperate....mag ik ajb op de BBQ komen"
Ah! Dat moet ik ook nog doenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:37 schreef TheZapster het volgende:
Piles bedankt trouwens voor het uploaden van Ekstraweekend, kon helaas niet kijken/luisteren vrijdag
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:40 schreef muisje-eliza het volgende:
en Corton en Muijs
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ratten zijn leuk trouwens, mits ruimte en tijd
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb er maar 16...kan nog best wat bij vind ik steeds
Wat dacht je van Pinky en the Brain?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaa, ik zoek serieuze rattennamen (jaja) en Eliza komt alleen met Gerard & Michiel, of Ekdom & Veenstra op de proppen!
(toegegeven, ik ben enthousiast, maar krijg mn vriend niet mee)
Ik had even geen idee over wie jullie het hadden, heb even z'n site gecheckt en OH JA die! titelmetaaneengeslotenwoordendieiknooitkanonthouden is zeker een hele lekkere plaat. Maar die andere luisterfragmentjes doen me tot nu toe toch een stuk minder. Had een leuke motown-achtige sound verwacht maar het is me al te bliep-bliep achtig.quote:
Echt wel !quote:Op zondag 13 juli 2008 17:44 schreef muisje-eliza het volgende:
lekker ook als je net zelf zit te blowen
Hmm.... geen idee.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:45 schreef muisje-eliza het volgende:
@Marc: waarom had ik die opmerking ook verwacht bij jou :p
Doe maar niet zeggen.... Sssstttt.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:46 schreef Cee het volgende:
Oh nee, dit liedje vind ik rampzalig.Dat geforceerde snikken in d'r stem steeds.
Ik doe 't haar Nina.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:46 schreef Cee het volgende:
Oh nee, dit liedje vind ik rampzalig.Dat geforceerde snikken in d'r stem steeds.
Ahh, ben jij dat!quote:Op zondag 13 juli 2008 17:22 schreef muisje-eliza het volgende:
done..
"Zeg Gerard....Ik heb nog n etentje van je te goed (gewonnen bij een belspelletje van Rob Stenders), en ik heb voor de zekerheid as vrijdag van mn werk vrij gevraagd (en gekregen)...ik voel me al bijna desperate....mag ik ajb op de BBQ komen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |