Je bent een schát!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:11 schreef Piles het volgende:
@Janneke: http://3fm.stimpy.nu/EkStra Weekend/EkstraWeekend_20080111.rar
Is in 3 delen
Mzzlquote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
onze generatie heeft gewoon een digitale contactenlijstje door heel nederland heenik ga maffen
Belachelijkquote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb ik al 4 of 5 van jullie als hyves-vriendje, terwijl ik hier net een paar uur aangemeld ben
Truschtenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
onze generatie heeft gewoon een digitale contactenlijstje door heel nederland heenik ga maffen
Ik moest er nog ff op wachten, maar nu kan de pc uitquote:Op zondag 13 juli 2008 00:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je bent een schát!
Maar da's allemaal voor morgen, want mn ogen vallen hier bijna dicht...
Begint tijd te worden om het cafe in te gaanquote:Op zondag 13 juli 2008 00:19 schreef Jannekje7 het volgende:
En zo wordt het topic langzaam rustig...
Strak planquote:Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Begint tijd te worden om het cafe in te gaan.
Jij kent echt geen schaamte!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik draai ondertussen nog wat Ace of Base.
Jij bent pas de 2e fokker bij mij en nu ik toch bezig was meteen roel en broekie ook toegevoegd ( als ze het accepterenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Moet trouwens wel lachen om jullie hoor.. "oh nee, met hyves ben je overal te vinden, en we hebben al 3 links, wèèhhh!"
Maar ondertussen heb ik al 4 of 5 van jullie als hyves-vriendje, terwijl ik hier net een paar uur aangemeld ben
Eens!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Refererend aan de TT: die Anita had wel goede jetsers!
Een fok-hyve, seriously...?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent pas de 2e fokker bij mij en nu ik toch bezig was meteen roel en broekie ook toegevoegd ( als ze het accepteren) . De eerste die ik had heb ik de"prive" hyves van en niet de "fok" hyves die de meeste hier van fok hebben
.
Nou ja er zijn er die zo populair zijn hier op fok dat ik het wel snapquote:
Ik had er toch echt mijn nick bij gezetquote:Op zondag 13 juli 2008 00:35 schreef Sersjee het volgende:
Kreeg net een vriendenverzoek van hyves met een naam... Echt, het zei me helemaal niks. Maar nu begint er een belletje te rinkelen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had er toch echt mijn nick bij gezet.
Veel plezierquote:Op zondag 13 juli 2008 00:38 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, morgen weer een lange dag voor de boeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |