Nog een domme opmerking... net zoals... Christmas is oursquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef Kremers het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/34356
Nog maar een keertje hier
fifa 07 xbox screenshots daar neerzetten, doe dan xbox 360 screens er vanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef Kremers het volgende:
He verdomme,............. dat ziet er goed uit zegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef Erwtensoep het volgende:
IGN gaat Saints Row ook een goed punt geven:
http://xbox360.ign.com/articles/728/728495p1.html
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat een leuke clan worden door ons, worden we gewoon nr 1
Dat heb je als ze sites als gamed.nl al als bron gaan nemenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
idd, laatste keer dat ik mijn nieuws van games.fok haal![]()
Nu krijg ik dit ja :quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:54 schreef Retuobak het volgende:
Hoe kijk jij dan MMaRsu? Mij lukt het niet hoor.
feli met je 360!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik heb eindelijk me 360
En wat is Lost Planet en Dead Rising ongelofelijk vet !
Ehh ja gewoon account maken ( gratis )quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:54 schreef Retuobak het volgende:
Hoe kijk jij dan MMaRsu? Mij lukt het niet hoor.
Ik heb een gratis account, ben ingelogd en kan niet kijkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh ja gewoon account maken ( gratis ).
Ik kan wel kijken ik betaal niks duss...
Link ben ik kwijt, net nadat ik klikte editte de dude op GAF hem weg omdat hij zei dat het niet werkte, terwijl hij dat wel deed :Squote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
Kun je mij niet ff die link passen dan ?
Gewoon de asx of mms dus...
Nou ja, nu doen ze deathmatch.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:48 schreef Wessiej het volgende:
Wat houd Big Ass Chains in?
En zie je ook leuke MP modes?
En nee ik ga zelf niet kijken.
DM ben ik nooit zo van, meer van TDMquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef Retuobak het volgende:
Ah, hierna co-op, that's more like it
So far MMaRsu, DM en Blinged out Chains ga je niet veel spelen.
Erg saai.
Ik heb het bericht geplaatst op Gamed.nl en heb daarbij duidelijk de bronnen erin gezet (twee fora namelijk) met de volgende vermelding:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat heb je als ze sites als gamed.nl al als bron gaan nemen
Dat Games.fok het overneemt als feit is niet mijn schuldquote:We zullen even af moeten wachten in hoeverre alles klopt, aangezien er voor de E3 ook meer beloofd werd dan Microsoft kon waarmaken.
AHHAHAHAHHAAquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef Kremers het volgende:
Neuh, we hebben nog 36 minutenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Wessiej ik krijg 5000 dollar van je bij poker
Cool, nu Counter-strike nogquote:Half Life 2, Portal en Team Fortress 2 op X06
Zaterdag 26 augustus 2006 - Doug Lombardi, de grote baas bij Valve, heeft tegenover GameInformer vertelt dat de Xbox 360 versies van Half Life 2: Episode 2, Portal én Team Fortress 2 te zien zullen zijn op de X06 eind september. Of de games ook speelbaar zullen zijn is nog niet duidelijk. Alle Xbox 360 versies zullen in ieder geval voor het eerst uit de doeken worden gedaan.
De X06 vindt van 27 t/m 28 september plaats in Barcelona in Spanje.
Nou ja, Half-Life 2 en Half-Life 2 Episode 1 komen ook, dus ik ga er eigenlijk van uit dat CS:S ook meekomt. Zo'n populaire MP game achterwege laten zou niet slim zijn imho. Maakt het totaalpakket des te aantrekkelijker.quote:
Misschien kun je CS erbij downen voor 1400 M$ pointsquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou ja, Half-Life 2 en Half-Life 2 Episode 1 komen ook, dus ik ga er eigenlijk van uit dat CS:S ook meekomt. Zo'n populaire MP game achterwege laten zou niet slim zijn imho. Maakt het totaalpakket des te aantrekkelijker.
Counter strike op de xbox zoog echt zo zwaar vergeleken met de pc versiequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt er een counter strike op de 360 ?
heb hem op de pc![]()
Welke demo?quote:
Whehe ik kom denk ik zo online, als jij er ook bent geluk, anders geef ik het je morgenquote:
Ik ga hem ook zeker halen, de sfeer van de gameplay filmpjes is echt geweldig. Ben benieuwd wat ze van Arnhem (mijn woonplaats) gemaakt hebben...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)lshighway/videos/805
Deze ga ik zeker halen wow
Filmpje downloaden duurt alleen wel erg lang.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Mja,...... het ziet er leuk uit maar niet echt vernieuwend..... tevens is de framerate echt verschrikkelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 08:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Filmpje downloaden duurt alleen wel erg lang.
Ik ga hem wel spelen overigsquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mja,...... het ziet er leuk uit maar niet echt vernieuwend..... tevens is de framerate echt verschrikkelijk
Ziet er zeer goed uit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
ligt hopelijk aan het streamen van het filmpjequote:Op zondag 27 augustus 2006 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mja,...... het ziet er leuk uit maar niet echt vernieuwend..... tevens is de framerate echt verschrikkelijk
BiA:HH > allesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
BiA > CoD
Waar gekocht en hoe duur? ^^quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:36 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb maar State of Emergency gekocht om de tijd de doden, ook een ravage in een mall.
2e hands van een vriend voor 4 euro en ja hij is BC.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar gekocht en hoe duur? ^^
Issie wel Backwards compatible dan?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:22 schreef Kremers het volgende:
[quote]Op zondag 27 augustus 2006 13:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Just for the record: I hate you, you bastard![]()
Beetje lopen geilen met PES
Net of ik het was wie dat heeft verzonnen, die paupert jorienvdherik zei dat ik dat had verzonnen, waarom for fuck sake zou ik tijd nemen om een lijstje te maken met een paar games erop dat er een demo komt en filmpjes van een spel die ik geeneens ken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:22 schreef Kremers het volgende:
[quote]Op zondag 27 augustus 2006 13:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Just for the record: I hate you, you bastard![]()
Beetje lopen geilen met PES
Halo 3 demo komt 17 novemberquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Net of ik het was wie dat heeft verzonnen, die paupert jorienvdherik zei dat ik dat had verzonnen, waarom for fuck sake zou ik tijd nemen om een lijstje te maken met een paar games erop dat er een demo komt en filmpjes van een spel die ik geeneens ken.
Gears of War demo komt alsnog 29 septemberquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Halo 3 demo komt 17 november
wow 4.8 uit de 5...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.gamepro.com/mi(...)/reviews/79588.shtml
I knew itquote:Here it is, boys and girls -- the best reason to own an Xbox 360 this side of Oblivion. For Xbox 360 gunslingers, Saints Row is a must buy.
Ik heb nu meer zin om Saints Row te spelen dan Dead Risingquote:We can only hope that the developers of Grand Theft Auto IV are taking careful notes on Saints Row, the next generation of the "open world"-style games popularized by Grand Theft Auto III, Vice City, and San Andreas. At first glance, Saints Row looks like little more than an Xbox 360-fortified version of San Andreas: from the mission design to the basic play mechanics to the tongue-in-cheek spirit, it's abundantly clear that Saints Row is firmly grounded in Rockstar Games' groundbreaking series.
Only it's better. Much, much better. Unquestionably, irrefutably better in nearly every possible way. Saints Row not only looks leagues better than the latest Grand Theft Auto games, it plays better. It's what you hoped you'd see in the yet-to-be-unveiled Grand Theft Auto IV...only you won't have to wait until late 2007 to play it. Groundbreaking it's not, but for Grand Theft addicts, Saint's Row is very clearly The Next Big Thing.
nuja, sommige dus eerder :pquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik bedoel, hoe kun jij er dinsdag al aan komen dan? Game komt officieel vrijdag pas uit, betekend dus donderdag in de winkels ( meeste winkels krijgen op dinsdag en donderdag hun voorraad ).
Ik zeg ook niet dat jij dat lijstje verzonnen hebt hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Net of ik het was wie dat heeft verzonnen, die paupert jorienvdherik zei dat ik dat had verzonnen, waarom for fuck sake zou ik tijd nemen om een lijstje te maken met een paar games erop dat er een demo komt en filmpjes van een spel die ik geeneens ken.
Dat stukje heb ik expres weggelaten, want het heeft niets met mijn uitspraak te makenquote:
Die gast van Zuiderpark zegt dat ik hem waarschijnlijk woensdag kan ophalenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik bedoel, hoe kun jij er dinsdag al aan komen dan? Game komt officieel vrijdag pas uit, betekend dus donderdag in de winkels ( meeste winkels krijgen op dinsdag en donderdag hun voorraad ).
Dankzij dat stuk weet ik zeker dat ik m niet moet halen. Multiplayer of niet, als het echt zo'n GTA game is trek ik het gewoon niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb nu meer zin om Saints Row te spelen dan Dead Rising
Het spel verbeterd zowat alles wat ik haat aan GTA. Heb je de demo al gespeeld?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dankzij dat stuk weet ik zeker dat ik m niet moet halen. Multiplayer of niet, als het echt zo'n GTA game is trek ik het gewoon niet.
Nee ik haal hem ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:12 schreef Kremers het volgende:
Gaat iederen hier SR halenBen ik dan straks de enige zonder?
Het is het concept dat ik niets vind. Teveel vrijheid en Roy loopt doelloos rond en verdwaaltquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het spel verbeterd zowat alles wat ik haat aan GTA. Heb je de demo al gespeeld?
Zonde hoor met alle goede cijfers die de game ontvangtquote:
Je gaat hier niet verdwalen, het GPS systeem in combinatie met de map werkt perfectquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is het concept dat ik niets vind. Teveel vrijheid en Roy loopt doelloos rond en verdwaalt
Bel ze anders ff?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:27 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb wel een bevestiging gehad van Dimension plus over m'n XBOX360 saints row pack , maar ik heb nog nergens m'n credit card nummer in hoeven te vullen![]()
ik waarschijnlijk ook niet...want ben niet helemaal overtuigd.quote:
Kan door de demo komen.... dat heb ik met SR en met DR ...... geniet momenteel zo van Hitman.... ben ik voorlopig mee zoetquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:39 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ik waarschijnlijk ook niet...want ben niet helemaal overtuigd.
heb steeds het gevoel dat ik na een week al geen zin meer heb in SR...waarom weet ik niet.![]()
En daarom zijn demo's helemaal niet zo'n goed idee eigenlijk... Tuurlijk kan je de game dan uit proberen, maar alle bugs die erin zitten verlagen de hype. Bovendien bestaat de kans dat bij een toffe demo je al veel te veel tijd daarin stopt en geen zin meer hebt in de volledige game.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan door de demo komen.... dat heb ik met SR en met DR ...... geniet momenteel zo van Hitman.... ben ik voorlopig mee zoetMisschien dat ik ze later haal of helemaal niet.
De Lost Planet demo heb ik al redelijk vaak gespeeld en ik krijg elke keer als ik de demo speel meer zin om het volledige spel te spelenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daarom zijn demo's helemaal niet zo'n goed idee eigenlijk... Tuurlijk kan je de game dan uit proberen, maar alle bugs die erin zitten verlagen de hype. Bovendien bestaat de kans dat bij een toffe demo je al veel te veel tijd daarin stopt en geen zin meer hebt in de volledige game.
No demo's for me dus.
Idd heb ik ook bij Saints Row, Dead Rising en Lost Planetquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:03 schreef Tain het volgende:
[..]
De Lost Planet demo heb ik al redelijk vaak gespeeld en ik krijg elke keer als ik de demo speel meer zin om het volledige spel te spelen
GPS systeemquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is het concept dat ik niets vind. Teveel vrijheid en Roy loopt doelloos rond en verdwaalt
Ik geniet nog (bijna) dagelijks van de DR demo. Dit gaat niet altijd op dus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daarom zijn demo's helemaal niet zo'n goed idee eigenlijk... Tuurlijk kan je de game dan uit proberen, maar alle bugs die erin zitten verlagen de hype. Bovendien bestaat de kans dat bij een toffe demo je al veel te veel tijd daarin stopt en geen zin meer hebt in de volledige game.
No demo's for me dus.
Baas boven baasquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
Damnz...ik wil hem als eerste van Fok hebben![]()
De Xbox 360 versie heeft 12 courses.. Terwijl de Xbox versie er 21 heeft. En dan betaal je ook nog meer voor de 360 versiequote:
quote:Saints Row is one of the best-looking Xbox 360 games to hit the market
OMGquote:Car crashes look uncomfortably realistic
Hij heeft gewoon gelijk. Het spel ziet er fantastisch uit, en met name de botsingen en explosies.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:47 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
OMGwat heeft die reviewer in zijn ogen?
Die reviewer denkt zeker dat autocrashes uit films realitische zijn. Wat een idioot
Rareware zou 6 jaar terug nog jaloers zijn op de framerate waarin de SR demo draaide.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Het spel ziet er fantastisch uit, en met name de botsingen en explosies.
Lachen om zo politie auto te slopen, ga echt nog in de hele game, een straat helemaal afzetten en veel auto's laten ploffenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Het spel ziet er fantastisch uit, en met name de botsingen en explosies.
zuig demo, goede gamequote:Op zondag 27 augustus 2006 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Rareware zou 6 jaar terug nog jaloers zijn op de framerate waarin de SR demo draaide.
Altijd slim om demo's uit te brengen die een totaal ander beeld geeft.. Ik geloof niet dat de game zoveel beter kan zijn dan de demo.. De gameplay basis blijft immers gelijk.quote:
naja, soepelere framerate in ieder geval en dat was eigenlijk het enige wat er mis was met de demo,quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Altijd slim om demo's uit te brengen die een totaal ander beeld geeft.. Ik geloof niet dat de game zoveel beter kan zijn dan de demo.. De gameplay basis blijft immers gelijk.
Alleen al om je naam neem ik je post niet serieus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Xbofanboy360 het volgende:
[..]
naja, soepelere framerate in ieder geval en dat was eigenlijk het enige wat er mis was met de demo,
Tsja, sorry hoor, maar de sfeer was goed, de besturing prima in orde, de manier waarop je bijvoorbeeld winkels kon overvallen was erg tof. Grafisch is de game dik in orde. Ik zie niet waar het probleem zit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Alleen al om je naam neem ik je post niet serieus.
Simpele raad: dan koop je hem niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Altijd slim om demo's uit te brengen die een totaal ander beeld geeft.. Ik geloof niet dat de game zoveel beter kan zijn dan de demo.. De gameplay basis blijft immers gelijk.
Ik haal hem ook niet, heb het nogal gehad met de standaard gang-wars verhaal lijnen. Eerst maar eens Just Cause halen binnen een maandquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:12 schreef Kremers het volgende:
Ik heb het wel gezien met die GTA achtige spellen eigenlijk, GRA: SA heb ik vrij snel weer verkocht via eBay...
Ok, standaard Gangsta niet, maar overdreven nep games welquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik haal hem ook niet, heb het nogal gehad met de standaard gang-wars verhaal lijnen. Eerst maar eens Just Cause halen binnen een maand![]()
Smaak?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:46 schreef Xbofanboy360 het volgende:
[..]
Ok, standaard Gangsta niet, maar overdreven nep games welwaarom?
QFT..quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Emerica het volgende:
[..]
Simpele raad: dan koop je hem niet!
Saints Row wordt door veel media outlets bejubeld, dus wat kan ons jouw mening echt schelen, je hebt de full version niet eens gespeeld![]()
Gangsta games zijn er teveel van geweest,quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:46 schreef Xbofanboy360 het volgende:
[..]
Ok, standaard Gangsta niet, maar overdreven nep games welwaarom?
A.I. is te slecht voor woorden. Omgevingen zijn kaal en inspiratieloos. Totale overacting van de cast tot hilariteit aan toe. De muziek is enkel geschikt voor een kleinere minderheid (hoera voor voor custom soundtrack support). Grafische fouten maal 10: Auto's die verdwijnen, overal pop-up ala Oblivion, textures die spontaan verdwijnen :S.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Xbofanboy360 het volgende:
[..]
Tsja, sorry hoor, maar de sfeer was goed, de besturing prima in orde, de manier waarop je bijvoorbeeld winkels kon overvallen was erg tof. Grafisch is de game dik in orde. Ik zie niet waar het probleem zit.
Ik had helemaal geen last van pop-up ala Oblivion, nu heb ik er ook niet op gelet, maar toch. Ook de rest van de grafische bugs klinkt me niet bekend in de oren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:02 schreef BMH het volgende:
[..]
A.I. is te slecht voor woorden. Omgevingen zijn kaal en inspiratieloos. Totale overacting van de cast tot hilariteit aan toe. De muziek is enkel geschikt voor een kleinere minderheid (hoera voor voor custom soundtrack support). Grafische fouten maal 10: Auto's die verdwijnen, overal pop-up ala Oblivion, textures die spontaan verdwijnen :S.
Ik zeg niet dat de game slecht is.. Ik zeg enkel dat ik de demo een hoopje stront vind. Wie weet is het volledige spel wel leuk.
Leuk altijd dat iedere poging tot discussie hier afgemaakt word met de woorden: "dan koop je het toch niet"..
Politieagenten ook gezien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen last van pop-up ala Oblivion, nu heb ik er ook niet op gelet, maar toch. Ook de rest van de grafische bugs klinkt me niet bekend in de oren.
De omgevingen zijn standaard overbevolkte steden. Maar ja, je hebt gelijk, wel wat leeg inderdaad.
De acting vond ik juist tof. Zeker met die pimp
Ok, de Ai was niet echt geweldig, maar zeker niet te slecht voor woorden. Hij reageerde redelijk zoals je mag verwachten.
Niet echt nee, ik schoot ze gelijk neerquote:
Politie agenten werkten nog goed samen.quote:
Ben ik het niet mee eens, teamleden helpen goed mee met het killen van de politie. Politie bukt achter deuren van hun auto en andere objecten die voorhanden zijn.quote:A.I. is te slecht voor woorden.
Het is een moderne stad ala Gta3. Die waren niet inspiratieloos?quote:Omgevingen zijn kaal en inspiratieloos.
Het is ook grappig bedoeld, niet serieus. Ik lachte me dood toen ik in een filmpje een gast hoorde zeggen "break yourself bitch!". Iets wat jij waarschijnlijk niet zal snappen..quote:Totale overacting van de cast tot hilariteit aan toe.
Ehh? De muziek past prima in het spel, het zijn geen big budget AAA nummers, maar daar ben ik zelf alleen maar blij mee. Ik hou meer van onbekende hiphop, die voor de mainstream iig vrij onbekend zijn. Dat zie ik altijd liever dan 50 cent nummers of wat dan ook.quote:De muziek is enkel geschikt voor een kleinere minderheid (hoera voor voor custom soundtrack support).
Oude buildquote:Grafische fouten maal 10: Auto's die verdwijnen, overal pop-up ala Oblivion, textures die spontaan verdwijnen :S.
En jij bent iemand die anderen uitscheld omdat ze een andere mening hebben... Hej? Is dat geen discriminatie?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:26 schreef Emerica het volgende:
BMH is gewoon een gefrustreerde kleuter, elke keer als ie post moet het weer negatief zijn, ook al kan ie het niet onderbouwen.
zegt de developer van Saints Rowquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Politie is toch beter nu in de hele versie van saints row :d
Als de stad 4x zo groot is dan moet je idd wel slimme agenten hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal best wel hoor
Stad is 4x zo groot als vice city komt wel goed
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Als de stad 4x zo groot is dan moet je idd wel slimme agenten hebben.
Jij bent echt zo naief als de pest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal best wel hoor
Stad is 4x zo groot als vice city komt wel goed
Dus? Als een spel gehypt is dan is het een kutgame ofzo?quote:
Waar is dat filmpje? En idd, er zitten ook steden in hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Zie net een filmpje van Just Cause waarin die in straaljagers ging, vliegtuigen enz. en je zag ook gewoon allemaal steden, dat is best wel tof, dacht dat het bestond uit bossen en water
jij een leugenaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij bent echt zo naief als de pest.
www.vandale.nlquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
kut hagenees nou goed, ga gewoon stil zijn..
qftquote:
Ja ik kom later wel ff, ben nu nog ff film aant kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En nu rot je héél hard op.
@ MMaRsu : kom je zo nog je geld innen?
INTERNET HUMOR! HA!quote:
OMG De humorquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Laatste keer dat ik hier rondkeek zat ik op het internet
mij is verteld dat ie deze week word opgestuurd zodra ie binnen isquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die gast van Zuiderpark zegt dat ik hem waarschijnlijk woensdag kan ophalen.
Ik heb me zegje gedaan. Je kunt natuurlijk niet eindeloos doorgaan...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
Hallo BMH anders reageer je op mijn argumenten op wat je zei?
Ik beoordeelde de demo..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm tja we zullen zien, SR krijgt iig overal hoge cijfers en gooit hoge ogen bij de pers.
Om nou een volledige game te gaan beoordelen op een demo, wat al een maanden oude build is vind ik een beetje scheef
Ik vind haast ieder genre wel leuk.. Maar overall houd ik wel van hele goede games.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Van wat soort games houdt BMH dan van?
Ik heb een rijke geschiedenis aan forumposts. Ik zou zeggen: Tast toe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Voorbeelden?
haha dan ben je een tijdje van hem af..of was dat niet je opzet? :pquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb een rijke geschiedenis aan forumposts. Ik zou zeggen: Tast toe.
Agh, uiteindelijk ik vast ook wel, maar ja, eerst maar eens zien wat ik mag reviewen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga weer eens voor bijna alles, moet dat toch eens afleren![]()
Me tooquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:43 schreef Egamer het volgende:
Pff, ik ga niet Saints Row of Just Cause halen. Ik ga Dead Rising halen!
Als je alleen voor de achievements gaat, geen idee, wil je gewoon lekker pgr3 spelen dan ben je een hele tijd zoet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:33 schreef Eppie_NL het volgende:
hoelang duurt het om PGR 3 uit te spelen (dus alleen de single player achievements)?
want online komt erna wel.
nee ik kick niet op achievements was gewoon om onderscheid te maken....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:35 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als je alleen voor de achievements gaat, geen idee, wil je gewoon lekker pgr3 spelen dan ben je een hele tijd zoet.
Mensen die kicken op achievements halen![]()
![]()
Zelf wissel ik het af, beetje offline nieuwe auto's unlocken daarna online paar rondjes racen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
nee ik kick niet op achievements was gewoon om onderscheid te maken....
wil gewoon pgr 3 uitspelen zodat ik lekker online kan.
ah okquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zelf wissel ik het af, beetje offline nieuwe auto's unlocken daarna online paar rondjes racen.
Lastig, cone challenge's kan je echt niet halen op het moeilijkstequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:33 schreef Eppie_NL het volgende:
hoelang duurt het om PGR 3 uit te spelen (dus alleen de single player achievements)?
want online komt erna wel.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
cone challenge's kan je echt niet halen op het moeilijkste![]()
Pussy.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lastig, cone challenge's kan je echt niet halen op het moeilijkste![]()
Voor de rest tof spel
Niet normaal die laatste paginaquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lastig, cone challenge's kan je echt niet halen op het moeilijkste![]()
Voor de rest tof spel
het grappige is, is dat je ook betrokken bent in die kutdiscussie in het Wii topicquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef BMH het volgende:
Slechte topic ooit! aka Randebielen plaza
En zo'n discussie gaat bijna altijd gepaard met jouw aanwezigheid.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef BMH het volgende:
Slechte topic ooit! aka Randebielen plaza
Je zzou bijna denken dat we in het Wii-kleuterhoekje zitten idd.quote:
Tering.. dat ziet er indrukweekend uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:31 schreef Panick het volgende:
[..]
Je zzou bijna denken dat we in het Wii-kleuterhoekje zitten idd..
Zo dan, nieuwe Alone in the Dark 5 pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ow shit, weer een poep in mn broek gamequote:Op maandag 28 augustus 2006 08:31 schreef Panick het volgende:
[..]
Je zzou bijna denken dat we in het Wii-kleuterhoekje zitten idd..
Zo dan, nieuwe Alone in the Dark 5 pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijk. Hij staat iig op mn wishlist nu! RE5 duurt namelijk nog wel ffquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
[..]
ow shit, weer een poep in mn broek game
speelt zich ook af in NYCquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk. Hij staat iig op mn wishlist nu! RE5 duurt namelijk nog wel ff
Ja heerlijk tochquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er hier iemand die zn 360 premium afstandsbediening niet gebruikt? En zo ja, mag ik m dan hebben?
Het geweldigste genre wat mij betreft. Ik speel de xbox versie van SA nog steeds op mijn 360.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:12 schreef Kremers het volgende:
Ik heb het wel gezien met die GTA achtige spellen eigenlijk, GRA: SA heb ik vrij snel weer verkocht via eBay...
KABOEMMMquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:10 schreef kepler het volgende:
[..]
ten eerste Central Park
ten tweede is dat nog steeds NYC![]()
Inderdaad jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:22 schreef devv05 het volgende:
Hitman uitgespeeld, wat een topper! Dat spel is echt onwijs ondergewaardeerd.
Ja die vrijheid, sfeer en spanning is gewoon super. Heb 'm nu op Expert uitgespeeld maar ga 'm zeker nog een keer op de hoogste moeilijkheidsgraad doen binnenkort.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Een van mijn favoriete games van 2006 so far.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja die vrijheid, sfeer en spanning is gewoon super. Heb 'm nu op Expert uitgespeeld maar ga 'm zeker nog een keer op de hoogste moeilijkheidsgraad doen binnenkort.
Alleen dat einde he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm shockedWat vet
Vanmiddag meteen proberen.
Via http://www.play-asia.com/(...)ity_guide-49-en.htmlquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef Ipho het volgende:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1ij3.html
Hoe kun je zien of deze ook op een Pal doet?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:15 schreef devv05 het volgende:
[..]![]()
I'm shockedWat vet
Vanmiddag meteen proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]Son of a... Dan heb ik hem dus verkocht zonder hem echt uitgespeeld te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Een beetje leven in de brouwerij kan toch geen kwaad?quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:17 schreef Panick het volgende:
[..]
En zo'n discussie gaat bijna altijd gepaard met jouw aanwezigheid.
Klein optelsommetje maken en je weet meteen wie de grootste randdebiel hier is..
Door de reviews ga ik nu ook S.R. halen.
Lijkt me nog best tofquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Jammer dat ze Hitman gaan verfilmen met Vin Diesel.
Jammer dat het gespeeld word door een ramboquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef Atuniel het volgende:
Dik 300 Mb gameplay beelden van SC
Wow.. ziet er erg praat uit!
Ik denk dat dat soort figuren niet het uiterlijk hebben van de gemiddelde computernerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Jammer dat het gespeeld word door een rambo.. Lijkt mij wel in coop
Verdulleme dit wordt een toptitelquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef Atuniel het volgende:
Wat een tof spelquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef Atuniel het volgende:
Ik bedoelde dat de speler rambo isquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort figuren niet het uiterlijk hebben van de gemiddelde computernerd.
Overigs grappig detail met die zonnebril... hij zet zijn zonnebril af, en het hele beeld word meteen wat lichter
Precies. Dat bedoel ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Wessiej het volgende:
Alleen je ziet altijd filmpjes van dat Irak level en ze knallen altijd iedereen neer, is het nou echt de bedoeling om iedereen te knallen of kan je het ook subtiel doen zoals in de vorige sc delen?
Want ik koop SC nog steeds om het sneaken, zou matig zijn als je geen keus had tussen sneaken en knallen.
Zou wel een ommekeer zijn als je niet meer kon sneakenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Wessiej het volgende:
Alleen je ziet altijd filmpjes van dat Irak level en ze knallen altijd iedereen neer, is het nou echt de bedoeling om iedereen te knallen of kan je het ook subtiel doen zoals in de vorige sc delen?
Want ik koop SC nog steeds om het sneaken, zou matig zijn als je geen keus had tussen sneaken en knallen.
De kenker, je weet echt over alles wel iets te vinden om te zeiken he. Nu is ie weer "teveel Rambo".quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Jammer dat het gespeeld word door een rambo.. Lijkt mij wel in coop
ik zou het juist tof vindenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Wessiej het volgende:
Hij kon aardig doorlopen in het level, dat is voor mij een voordeel omdat ik niet van algeheel sneaken hou... moet wel beetje door kunnen lopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
De kenker, je weet echt over alles wel iets te vinden om te zeiken he. Nu is ie weer "teveel Rambo".
Ja, met een dikke zwarte snor en loodgieterspak is het vast een veel onopvallendere dubbel agent..
HAhahaha.. Ik had het over de SPELER!! Die speelt het spel alsof het Black is. Ik meld alleen dat deze video een verkeerd beeld geeft van de gameplay in SC:DAquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
De kenker, je weet echt over alles wel iets te vinden om te zeiken he. Nu is ie weer "teveel Rambo".
Ja, met een dikke zwarte snor en loodgieterspak is het vast een veel onopvallendere dubbel agent..
Check meerdere filmpjes van dat Iraq level, ze gaan er een beetje sneakend naar toe, schieten iedereen dood, laten alle lichamen liggen, en dat is door iemand van Ubi gespeeld, dus zo moet het waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou wel een ommekeer zijn als je niet meer kon sneaken
Dude, als er iets is waar BMH altijd duidelijk over geweest is, is het wel SC. Kap gewoon met dat gezeik op BMH, dat is nog vervelender dan gezever over Mario dat als immer voorbeeld gebruikt wordt om te zeggen dat Nintendo oh zo kut is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 3 delen gespeeld, het ligt gewoon aan het levellen wat verstandiger is om te doen en of je lijken moet verbergen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Check meerdere filmpjes van dat Iraq level, ze gaan er een beetje sneakend naar toe, schieten iedereen dood, laten alle lichamen liggen, en dat is door iemand van Ubi gespeeld, dus zo moet het waarschijnlijk.
Je word niet opgemerkt als je de lichamen laat liggen, en gewoon iedereen schieten, het lijkt mij een beetje klote als zulke levels er allemaal inzitten, ik wil sneaken, dat ijslevel zag er geweldig uit, die wil ik juist spelen.
Ik heb ze ook alle 3 gespeeld, en daarin heb je ook gelijk, maar lijken midden in de brandende zon laten liggen? Dat was meestal geen optie, behalve dan een mission failed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 3 delen gespeeld, het ligt gewoon aan het levellen wat verstandiger is om te doen en of je lijken moet verbergen.
Yup idd, maar misschien is het in de volledige versie aangepastquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb ze ook alle 3 gespeeld, en daarin heb je ook gelijk, maar lijken midden in de brandende zon laten liggen? Dat was meestal geen optie, behalve dan een mission failed.
Sterker nog.. De zon is nooit een factor geweest in SC games.. Dit is namelijk de eerste SC game die zich ook overdag afspeeltquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb ze ook alle 3 gespeeld, en daarin heb je ook gelijk, maar lijken midden in de brandende zon laten liggen? Dat was meestal geen optie, behalve dan een mission failed.
Ik weet niet of het verkeerd beeld geeft... je ziet toch zelf dat je gewoon kan doorlopen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:18 schreef BMH het volgende:
[..]
HAhahaha.. Ik had het over de SPELER!! Die speelt het spel alsof het Black is. Ik meld alleen dat deze video een verkeerd beeld geeft van de gameplay in SC:DA
Jij zeikt ook over alles wat ik post he
Meestal zijn demo's versimpeld zodat de pers makkelijk een boel indrukken van de game kunnen opnemen..quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verkeerd beeld geeft... je ziet toch zelf dat je gewoon kan doorlopen?
Vind ik zelf wel lekker spelen iig..
Die lijken mij ook prachtig ja maar ik vind ze altijd te moeilijk, ik zal nooit iets voor de terroristen kunnen doen denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:23 schreef BMH het volgende:
Vergeet niet dat je in SC4 een dubbel spion speelt. Sommige missies speel je voor de terroristen en kun je gewoon weg niet zonder te killen halen.
Ik verheug me ook op de stukken waarbij jouw beslissingen impact zullen hebben op het verhaal. Dood jij een betrapte NSA agent (je collega) of laat je hem leven.. Als je hem niet dood gaan de terroristen over jouw loyaliteit twijfelen en vica versa..
Prachitg
"The needs of the many outway the needs of the few"quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die lijken mij ook prachtig ja maar ik vind ze altijd te moeilijk, ik zal nooit iets voor de terroristen kunnen doen denk ik.
Of ik word juist een mensen martelaar, kan ook natuurlijk, kijk iig heel erg uit naar deze titel.
quote:Ok....so I went to the GC in Leipzig, Germany over the weekend. About the only thing i was interested in was DA, and sure enough I go a chance to play it. I latered interviewed one of the testers who was running the booth to answer anything i could think of.
So in order of chronological events:
I got my chance to play spy and the first thing i noticed was ...OMG...console ....what do i do now? So after mashing some of the buttons and asking for help...and STILL struggling with the thought wheres my mouse!? So feeling like a total noob, i start running around the map with 5 other noobs...which made me feel a bit better after getting 2 necks. Yes....the first question i asked was how do i break necks
So the details, I was quite impressed with the plethora of new moves the spies are getting. We all know the standard moves are just sped up a little bit ...but they added a lot more then just that.
1. spies can go prone and crawl on their belly through the tiniest vents yet!
2. climbing fences first appears normal until u cross the apex...and flip over ...heh, even i could do that as a kid.
3. climbing pipes...now while climbing, you can also dodge to the left or right of the pipe....assumably to hide your profile from potentail bullets.
4. neck snapping was pretty easy against noobs on the xbox...although that was acrossed a LAN connection
Spy gadgets, what you saw already...is all they get. One gadget at a time, that you can change at spawn. Devs have no intention of adding new gadgets. Its Beta...that means no new features and fixing only balance issues and bugs.
Map was called Motorway 90. This was shown in the demo videos we have all seen. It has a deftech feel to it with the ability of shooting out windows and going acrossed the tops of buildings. The insides of the buildings have a lot of potential for dropping on mercs or hacking from above in a birds eye view of the room.
New about the maps:
1. no choke points because of multiple entries from above and below....and through vents and windows. Corridors would be a pain for the spies if they get trapped.
2. Mercs cannot camp an open map with so many routes, and they cannot camp spy spawn.
3. Remember everyone complaining about how CT didnt look any different then PT...well, this will stop those complaints. A lot more shadows, a lot more vents and niches to hide, and the potential of height advantage for the spies.
Mercs:
I didnt get to play them, but i asked some straight forward questions:
Mercs will not be able to charge, but they still get the 360 Berserk. They get 3 nads and a drone. I saw nothing of the sticky cams.
I interviewed the tester extensively....and even got his email. (yes...i want to see if they are hiring)
But its 1 am, I just drove 8hrs from Leipzig at an event that hosted 75,000 people. I will post the rest of my question answer stuff later.
Lastly, this game is really entirely new, with only the core ideas remaining the same. We know it has been made noob friendly, but I also found out that 2-3 months after the release of CT...even the QA Testers were getting owned online by the likes of us.
Zal er altijd aan liggen wie dat is, als je opeens je maat met wie je al heel de tijd mee werkt en die je altijd helpt met dingen opeens dwars door zijn kop moet schieten ga ik toch wel even twijfelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:26 schreef BMH het volgende:
[..]
"The needs of the many outway the needs of the few"
Soms moet je wel 1 persoon doden voor het algemene goed.. Of toch niet?
Dan speel je hem gewoon 2x uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zal er altijd aan liggen wie dat is, als je opeens je maat met wie je al heel de tijd mee werkt en die je altijd helpt met dingen opeens dwars door zijn kop moet schieten ga ik toch wel even twijfelen.
Heb je dat filmpje bij IGN gezien? Tis ook niet ff makkelijk voor je als je ziet hoe die man zit te smeken dat je niet moet schietenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zal er altijd aan liggen wie dat is, als je opeens je maat met wie je al heel de tijd mee werkt en die je altijd helpt met dingen opeens dwars door zijn kop moet schieten ga ik toch wel even twijfelen.
Ligt er aan welk werelddeel dat ie afgaat... maarreuh.. *CLICK* just to watch the fireworks.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:33 schreef Wessiej het volgende:
Ga ik ook doen, maar de eerste keer blijft toch de leukste en wil ik toch goeie keuzes maken.
Je hebt ook een moment in dat spel dat je bij een knop staat en daaran zit een grote bom ergens in de wereld, als je niet op de knop drukt zullen de terroristen jou waarschijnlijk gevangen nemen oid, en druk je er wel op zijn er 10.000 doden, wat te doen.
Wie zegt dan Nintendo kut is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dude, als er iets is waar BMH altijd duidelijk over geweest is, is het wel SC. Kap gewoon met dat gezeik op BMH, dat is nog vervelender dan gezever over Mario dat als immer voorbeeld gebruikt wordt om te zeggen dat Nintendo oh zo kut is.
Huilie.
Ik zou hier die terrorist dood schieten, ik zou dat echt niet kunnen om die agent dood te schietenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:35 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Mooie shot.. Voor de duidelijkheid.. Jij speelt de linker kerel
Daar zit je nog in de gevangenis. Wie weet wat die splinter cell daar komt doen? Misschien komt ie wel voor jouquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zou hier die terrorist dood schieten, ik zou dat echt niet kunnen om die agent dood te schieten.
Ik oaquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:36 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Wie zegt dan Nintendo kut is?.
Ik zou ze beiden afmakenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zou hier die terrorist dood schieten, ik zou dat echt niet kunnen om die agent dood te schieten.
Het werkt!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga SC ook maar halen :p
Er komt een multiplayer demo incl. Versus modequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef kepler het volgende:
ik zal nooit meer een SC halen, tenzij de demo (als die komt) mij kan overtuigen dat het niet alleen sluipen is
Wat heb ik een hekel aan die eerste gamesSluipen is zo niks voor mij
"Only software"quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |