Ik haal hem ook niet, heb het nogal gehad met de standaard gang-wars verhaal lijnen. Eerst maar eens Just Cause halen binnen een maandquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:12 schreef Kremers het volgende:
Gaat iederen hier SR halenBen ik dan straks de enige zonder?
Ik heb het wel gezien met die GTA achtige spellen eigenlijk, GRA: SA heb ik vrij snel weer verkocht via eBay...
Ok, standaard Gangsta niet, maar overdreven nep games welquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik haal hem ook niet, heb het nogal gehad met de standaard gang-wars verhaal lijnen. Eerst maar eens Just Cause halen binnen een maand![]()
Smaak?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:46 schreef Xbofanboy360 het volgende:
[..]
Ok, standaard Gangsta niet, maar overdreven nep games welwaarom?
QFT..quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Emerica het volgende:
[..]
Simpele raad: dan koop je hem niet!
Saints Row wordt door veel media outlets bejubeld, dus wat kan ons jouw mening echt schelen, je hebt de full version niet eens gespeeld![]()
Gangsta games zijn er teveel van geweest,quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:46 schreef Xbofanboy360 het volgende:
[..]
Ok, standaard Gangsta niet, maar overdreven nep games welwaarom?
A.I. is te slecht voor woorden. Omgevingen zijn kaal en inspiratieloos. Totale overacting van de cast tot hilariteit aan toe. De muziek is enkel geschikt voor een kleinere minderheid (hoera voor voor custom soundtrack support). Grafische fouten maal 10: Auto's die verdwijnen, overal pop-up ala Oblivion, textures die spontaan verdwijnen :S.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Xbofanboy360 het volgende:
[..]
Tsja, sorry hoor, maar de sfeer was goed, de besturing prima in orde, de manier waarop je bijvoorbeeld winkels kon overvallen was erg tof. Grafisch is de game dik in orde. Ik zie niet waar het probleem zit.
Ik had helemaal geen last van pop-up ala Oblivion, nu heb ik er ook niet op gelet, maar toch. Ook de rest van de grafische bugs klinkt me niet bekend in de oren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:02 schreef BMH het volgende:
[..]
A.I. is te slecht voor woorden. Omgevingen zijn kaal en inspiratieloos. Totale overacting van de cast tot hilariteit aan toe. De muziek is enkel geschikt voor een kleinere minderheid (hoera voor voor custom soundtrack support). Grafische fouten maal 10: Auto's die verdwijnen, overal pop-up ala Oblivion, textures die spontaan verdwijnen :S.
Ik zeg niet dat de game slecht is.. Ik zeg enkel dat ik de demo een hoopje stront vind. Wie weet is het volledige spel wel leuk.
Leuk altijd dat iedere poging tot discussie hier afgemaakt word met de woorden: "dan koop je het toch niet"..
Politieagenten ook gezien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen last van pop-up ala Oblivion, nu heb ik er ook niet op gelet, maar toch. Ook de rest van de grafische bugs klinkt me niet bekend in de oren.
De omgevingen zijn standaard overbevolkte steden. Maar ja, je hebt gelijk, wel wat leeg inderdaad.
De acting vond ik juist tof. Zeker met die pimp
Ok, de Ai was niet echt geweldig, maar zeker niet te slecht voor woorden. Hij reageerde redelijk zoals je mag verwachten.
Niet echt nee, ik schoot ze gelijk neerquote:
Politie agenten werkten nog goed samen.quote:
Ben ik het niet mee eens, teamleden helpen goed mee met het killen van de politie. Politie bukt achter deuren van hun auto en andere objecten die voorhanden zijn.quote:A.I. is te slecht voor woorden.
Het is een moderne stad ala Gta3. Die waren niet inspiratieloos?quote:Omgevingen zijn kaal en inspiratieloos.
Het is ook grappig bedoeld, niet serieus. Ik lachte me dood toen ik in een filmpje een gast hoorde zeggen "break yourself bitch!". Iets wat jij waarschijnlijk niet zal snappen..quote:Totale overacting van de cast tot hilariteit aan toe.
Ehh? De muziek past prima in het spel, het zijn geen big budget AAA nummers, maar daar ben ik zelf alleen maar blij mee. Ik hou meer van onbekende hiphop, die voor de mainstream iig vrij onbekend zijn. Dat zie ik altijd liever dan 50 cent nummers of wat dan ook.quote:De muziek is enkel geschikt voor een kleinere minderheid (hoera voor voor custom soundtrack support).
Oude buildquote:Grafische fouten maal 10: Auto's die verdwijnen, overal pop-up ala Oblivion, textures die spontaan verdwijnen :S.
En jij bent iemand die anderen uitscheld omdat ze een andere mening hebben... Hej? Is dat geen discriminatie?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:26 schreef Emerica het volgende:
BMH is gewoon een gefrustreerde kleuter, elke keer als ie post moet het weer negatief zijn, ook al kan ie het niet onderbouwen.
zegt de developer van Saints Rowquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Politie is toch beter nu in de hele versie van saints row :d
Als de stad 4x zo groot is dan moet je idd wel slimme agenten hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal best wel hoor
Stad is 4x zo groot als vice city komt wel goed
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Als de stad 4x zo groot is dan moet je idd wel slimme agenten hebben.
Jij bent echt zo naief als de pest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal best wel hoor
Stad is 4x zo groot als vice city komt wel goed
Dus? Als een spel gehypt is dan is het een kutgame ofzo?quote:
Waar is dat filmpje? En idd, er zitten ook steden in hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Zie net een filmpje van Just Cause waarin die in straaljagers ging, vliegtuigen enz. en je zag ook gewoon allemaal steden, dat is best wel tof, dacht dat het bestond uit bossen en water
jij een leugenaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij bent echt zo naief als de pest.
www.vandale.nlquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
kut hagenees nou goed, ga gewoon stil zijn..
qftquote:
Ja ik kom later wel ff, ben nu nog ff film aant kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En nu rot je héél hard op.
@ MMaRsu : kom je zo nog je geld innen?
INTERNET HUMOR! HA!quote:
OMG De humorquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Laatste keer dat ik hier rondkeek zat ik op het internet
mij is verteld dat ie deze week word opgestuurd zodra ie binnen isquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die gast van Zuiderpark zegt dat ik hem waarschijnlijk woensdag kan ophalen.
Ik heb me zegje gedaan. Je kunt natuurlijk niet eindeloos doorgaan...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
Hallo BMH anders reageer je op mijn argumenten op wat je zei?
Ik beoordeelde de demo..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm tja we zullen zien, SR krijgt iig overal hoge cijfers en gooit hoge ogen bij de pers.
Om nou een volledige game te gaan beoordelen op een demo, wat al een maanden oude build is vind ik een beetje scheef
Ik vind haast ieder genre wel leuk.. Maar overall houd ik wel van hele goede games.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Van wat soort games houdt BMH dan van?
Ik heb een rijke geschiedenis aan forumposts. Ik zou zeggen: Tast toe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Voorbeelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |