Nog een domme opmerking... net zoals... Christmas is oursquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef Kremers het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/34356
Nog maar een keertje hier
fifa 07 xbox screenshots daar neerzetten, doe dan xbox 360 screens er vanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef Kremers het volgende:
He verdomme,............. dat ziet er goed uit zegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef Erwtensoep het volgende:
IGN gaat Saints Row ook een goed punt geven:
http://xbox360.ign.com/articles/728/728495p1.html
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat een leuke clan worden door ons, worden we gewoon nr 1
Dat heb je als ze sites als gamed.nl al als bron gaan nemenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
idd, laatste keer dat ik mijn nieuws van games.fok haal![]()
Nu krijg ik dit ja :quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:54 schreef Retuobak het volgende:
Hoe kijk jij dan MMaRsu? Mij lukt het niet hoor.
feli met je 360!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik heb eindelijk me 360
En wat is Lost Planet en Dead Rising ongelofelijk vet !
Ehh ja gewoon account maken ( gratis )quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:54 schreef Retuobak het volgende:
Hoe kijk jij dan MMaRsu? Mij lukt het niet hoor.
Ik heb een gratis account, ben ingelogd en kan niet kijkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh ja gewoon account maken ( gratis ).
Ik kan wel kijken ik betaal niks duss...
Link ben ik kwijt, net nadat ik klikte editte de dude op GAF hem weg omdat hij zei dat het niet werkte, terwijl hij dat wel deed :Squote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
Kun je mij niet ff die link passen dan ?
Gewoon de asx of mms dus...
Nou ja, nu doen ze deathmatch.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:48 schreef Wessiej het volgende:
Wat houd Big Ass Chains in?
En zie je ook leuke MP modes?
En nee ik ga zelf niet kijken.
DM ben ik nooit zo van, meer van TDMquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef Retuobak het volgende:
Ah, hierna co-op, that's more like it
So far MMaRsu, DM en Blinged out Chains ga je niet veel spelen.
Erg saai.
Ik heb het bericht geplaatst op Gamed.nl en heb daarbij duidelijk de bronnen erin gezet (twee fora namelijk) met de volgende vermelding:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat heb je als ze sites als gamed.nl al als bron gaan nemen
Dat Games.fok het overneemt als feit is niet mijn schuldquote:We zullen even af moeten wachten in hoeverre alles klopt, aangezien er voor de E3 ook meer beloofd werd dan Microsoft kon waarmaken.
AHHAHAHAHHAAquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef Kremers het volgende:
Neuh, we hebben nog 36 minutenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Wessiej ik krijg 5000 dollar van je bij poker
Cool, nu Counter-strike nogquote:Half Life 2, Portal en Team Fortress 2 op X06
Zaterdag 26 augustus 2006 - Doug Lombardi, de grote baas bij Valve, heeft tegenover GameInformer vertelt dat de Xbox 360 versies van Half Life 2: Episode 2, Portal én Team Fortress 2 te zien zullen zijn op de X06 eind september. Of de games ook speelbaar zullen zijn is nog niet duidelijk. Alle Xbox 360 versies zullen in ieder geval voor het eerst uit de doeken worden gedaan.
De X06 vindt van 27 t/m 28 september plaats in Barcelona in Spanje.
Nou ja, Half-Life 2 en Half-Life 2 Episode 1 komen ook, dus ik ga er eigenlijk van uit dat CS:S ook meekomt. Zo'n populaire MP game achterwege laten zou niet slim zijn imho. Maakt het totaalpakket des te aantrekkelijker.quote:
Misschien kun je CS erbij downen voor 1400 M$ pointsquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou ja, Half-Life 2 en Half-Life 2 Episode 1 komen ook, dus ik ga er eigenlijk van uit dat CS:S ook meekomt. Zo'n populaire MP game achterwege laten zou niet slim zijn imho. Maakt het totaalpakket des te aantrekkelijker.
Counter strike op de xbox zoog echt zo zwaar vergeleken met de pc versiequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt er een counter strike op de 360 ?
heb hem op de pc![]()
Welke demo?quote:
Whehe ik kom denk ik zo online, als jij er ook bent geluk, anders geef ik het je morgenquote:
Ik ga hem ook zeker halen, de sfeer van de gameplay filmpjes is echt geweldig. Ben benieuwd wat ze van Arnhem (mijn woonplaats) gemaakt hebben...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)lshighway/videos/805
Deze ga ik zeker halen wow
Filmpje downloaden duurt alleen wel erg lang.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Mja,...... het ziet er leuk uit maar niet echt vernieuwend..... tevens is de framerate echt verschrikkelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 08:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Filmpje downloaden duurt alleen wel erg lang.
Ik ga hem wel spelen overigsquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mja,...... het ziet er leuk uit maar niet echt vernieuwend..... tevens is de framerate echt verschrikkelijk
Ziet er zeer goed uit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
ligt hopelijk aan het streamen van het filmpjequote:Op zondag 27 augustus 2006 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mja,...... het ziet er leuk uit maar niet echt vernieuwend..... tevens is de framerate echt verschrikkelijk
BiA:HH > allesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
BiA > CoD
Waar gekocht en hoe duur? ^^quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:36 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb maar State of Emergency gekocht om de tijd de doden, ook een ravage in een mall.
2e hands van een vriend voor 4 euro en ja hij is BC.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar gekocht en hoe duur? ^^
Issie wel Backwards compatible dan?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:22 schreef Kremers het volgende:
[quote]Op zondag 27 augustus 2006 13:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Just for the record: I hate you, you bastard![]()
Beetje lopen geilen met PES
Net of ik het was wie dat heeft verzonnen, die paupert jorienvdherik zei dat ik dat had verzonnen, waarom for fuck sake zou ik tijd nemen om een lijstje te maken met een paar games erop dat er een demo komt en filmpjes van een spel die ik geeneens ken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:22 schreef Kremers het volgende:
[quote]Op zondag 27 augustus 2006 13:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Just for the record: I hate you, you bastard![]()
Beetje lopen geilen met PES
Halo 3 demo komt 17 novemberquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Net of ik het was wie dat heeft verzonnen, die paupert jorienvdherik zei dat ik dat had verzonnen, waarom for fuck sake zou ik tijd nemen om een lijstje te maken met een paar games erop dat er een demo komt en filmpjes van een spel die ik geeneens ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |