Dat is al zo sinds BB1 .... Heel vaak als iemand in de dbk is geweest, zijn er problemen met het geluid van de rest van het huis.quote:
En daar zijn ze na 6 jaar nog niet uit...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds BB1 .... Heel vaak als iemand in de dbk is geweest, zijn er problemen met het geluid van de rest van het huis.
www.bb-shop.nlquote:Op woensdag 21 september 2005 21:07 schreef newsman het volgende:
Ik wil ook zo'n whinny the pooh pakket, lekker knippen.
jaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef jalla het volgende:
huh werken ze nu zonder die truien en met 2 handen??
Het moet ook foutloos... en 31000 pakjes foutloos inpakken is onmogelijk. Je pakt altijd wel een keer perongeluk een dubbel velletje of juist een te weinig. Als BB wil kunnen ze de opdracht altijd afkeuren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij gaan ze het toch wel halen. En zijn het er te weinig zegt BigBrother stiekem toch dat het gehaald is![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/452quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef jalla het volgende:
Hee jalla er ook weerquote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef jalla het volgende:
Noodsprong van BB .... (de pakjes moeten wel af natuurlijk)quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef jalla het volgende:
je 2 weken zijn al omquote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef jalla het volgende:
Is dat misschien de taakverdelingquote:Op woensdag 21 september 2005 21:12 schreef E.T. het volgende:
nu dido en Joost aan 't inpakken en Ralph en Nathalie 'lopen'
Volgens mij zie ik Dido ook geen schaartjes in de zakjes doen. Dat zie ik alleen bij Roel en Linda...
Ik geloof er geen reet van dat ze die 31.000 pakjes gaan controleren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het moet ook foutloos... en 31000 pakjes foutloos inpakken is onmogelijk. Je pakt altijd wel een keer perongeluk een dubbel velletje of juist een te weinig. Als BB wil kunnen ze de opdracht altijd afkeuren.
AAAH! MIjn oren!!quote:
zieltjes winnen zo vlak voor de nominaties, maar daar trappen ze natuurlijk niet inquote:Op woensdag 21 september 2005 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flikker hier zowat van mijn stoel.... Mijn Tanjaske vroeg maar zo iets aan de rest![]()
Kans is vrij grootquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef Falco het volgende:
De regie leest trouwens echt mee heb ik het idee!
Kan over een minuut de camera van stream 1 even ja knikken?
Ze werd niet goed van zichzelfquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef wickie het volgende:
Waarom was Tanja nou weg?
Misschien hebben ze precies genoeg papier voor 31.000 pakjes gegeven.. zijn te vroeg op..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat ze die 31.000 pakjes gaan controleren.
Maar hey, zou best kunnen, houdt mensen van de straat![]()
Geluid is weer terug![]()
zo te zien hebben ze een taakverdeling per koppel.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:13 schreef bemeall het volgende:
[..]
Is dat misschien de taakverdeling
Ja ik zei net van huh ik zie er maar drie aan het werk, maar toen liet een camera even een ander shot zien met wat extra bewoners aan de noeste arbeid ;')!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:15 schreef bemeall het volgende:
[..]
Kans is vrij grootDie mensen moeten daar ondertussen ook wat te doen hebben
Verklaard trouwens wel waarom ze af en toe traag regiseren, dan hebben ze het druk met bijlezen hier!
Volgens mij ook.Heb het een keer om 3uur in de nacht geprobeerd.Of de regie even wilde inzoomen en zowaar.......het gebeurde.Kan toeval zijn natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef Falco het volgende:
De regie leest trouwens echt mee heb ik het idee!
Peuken regelenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef wickie het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Falco het volgende:
Hallo Talpa
Dan weten wij of jullie meelezen!
Didoquote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Day het volgende:
Zo! Wie drinkt er zoveel suiker in z'n koffie? Zag Tanja net zeker 5 schepjes in een beker doen.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:15 schreef jalla het volgende:
ja 2 weken zijn om, maar kijk nog af en toe, vooral in begin vd week als ik wat tijd heb
![]()
misschien leest alleen de man van stream 3 meequote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Falco het volgende:
Hallo Talpa
Dan weten wij of jullie meelezen!
Die gaat in de BB kantine ook nog even de asbakken afquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Bocaj het volgende:
Tanja is een Snoep/Rook/Eet doos
Verloskundige!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef wickie het volgende:
Met zoveel suiker in d'r koffie zou je zeggen dat ze hyper is.....maar bewegen doet ze toch niet veel....:-)quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Day het volgende:
Zo! Wie drinkt er zoveel suiker in z'n koffie? Zag Tanja net zeker 5 schepjes in een beker doen.
Mogen ze nu opeens wel in de nacht werkenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef bemeall het volgende:
Hmm trouwens wel nadeling dat ze 's nachts ook doorgaan. Dan is er ook wat te zien op de streams. Slecht voor mijn nachtrust![]()
Het was niet voor haarzelf, maar voor iemand aan de opdrachttafel.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met zoveel suiker in d'r koffie zou je zeggen dat ze hyper is.....maar bewegen doet ze toch niet veel....:-)
Flauw van de regiequote:Op woensdag 21 september 2005 21:21 schreef Falco het volgende:
Dr zit een vertraging van 3 minuten in de streams. Aan mijn verzoek zou nu wel voldaan moeten zijn.
Jupquote:Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Mogen ze nu opeens wel in de nacht werken![]()
als joost en dido er geen schaartjes in doen, is het toch wel een goede reden om ze te laten falen in de weekopdracht?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
zo te zien hebben ze een taakverdeling per koppel.
Eentje loopt, de ander stopt 't in zakjes en doet er blocnote en schaartje bij..
Alleen Joost en Dido (en hiervoor Ralph en Nathalie) doen er geen schaartjes bij
tis lastig kijken voor me, heb op de laptop 4 streams en de versatelstream op tv...(dus zie niet alles helemaal synchroon, de internetstreams lopen nogal achter)quote:Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef Day het volgende:
[..]
Het was niet voor haarzelf, maar voor iemand aan de opdrachttafel.
Dit was chantal die dat zei...quote:Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja over Ralph in de uitzending op teevee :
"Ralph is echt te dom om te poepen".
Nu haat ik Tanja officieel.
Ze stoppen er wel schaartjes in.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
zo te zien hebben ze een taakverdeling per koppel.
Eentje loopt, de ander stopt 't in zakjes en doet er blocnote en schaartje bij..
Alleen Joost en Dido (en hiervoor Ralph en Nathalie) doen er geen schaartjes bij
Mjaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:24 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
als joost en dido er geen schaartjes in doen, is het toch wel een goede reden om ze te laten falen in de weekopdracht?
Ik heb het geluid even uitstaan. Wat is haar idee?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:25 schreef newsman het volgende:
Tanja verteld tegen Ingrid hoe goed haar systeem werkt.
Nee, was Tanja die dat zei. Tanja en Ralph zaten aan elkaar vast tijdens de weekopdracht.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef Kimske het volgende:
ik wil toch wel even hier op reageren:
[..]
Dit was chantal die dat zei...
Alles precies zo neerleggen op de tafel, dat ze de vellen snel in de zakjes kunnen stoppen etc..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb het geluid even uitstaan. Wat is haar idee?
als ze niets zou zeggen isset ook weer niet goedquote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat even vertellen hoe het moet
Oh, dat was me toch een lief stelletjequote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, was Tanja die dat zei. Tanja en Ralph zaten aan elkaar vast tijdens de weekopdracht.
T valt op hequote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie een betrokken Tan in de huiskamer met Ingrid
ah oke, dat heb ik dan niet meegekregen. Dan nog: Ralph is ook een (#^@( alleen omdat ie een lekker bekkie heeft heeft ie fansquote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, was Tanja die dat zei. Tanja en Ralph zaten aan elkaar vast tijdens de weekopdracht.
Chantal herhaalde alleen wat Tanja gezegd had.
een betwetende Tan. ze had het zo goed moeten weten toen ze er met haar sjaggerijnige kop mee bezig was.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie een betrokken Tan in de huiskamer met Ingrid
5 scheppen???? Dus Ingrid duimt en Dido 5 scheppen suikerquote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef Falco het volgende:
Dido ziet het niet meer zitten ondanks de vijf scheppen suiker in haar koffie!
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Dido DBK (gillesdesmit.com heeft vertraging)
Mwa nachtje doorbuffelenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom vragen ze elke keer de "werkers" naar de DKB, doe dan Liekse, Tanja, Menno of Ingrid daarheen vragen. Dit gaat elke keer van de werktijd af..
Of Versatelquote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef jalla het volgende:
waarom kijken jullie niet gewoon via xs4all??? dat is altijd goed.
Je kan hem altijd nog als mijnenveger gebruikenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef Sealord het volgende:
ppff met die Joost zou je de oorlog moeten winnen... niet dus
Zo das 1 stem voor Trailer Trash Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
nomineren is begonnen
Dido mocht niets zeggen
neeh, heb geen problemen met vier.. ik kijk bij http://bb5.florisd.nl/quote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef jalla het volgende:
waarom kijken jullie niet gewoon via xs4all??? dat is altijd goed.
die programma,s om 4 tegelijk te zien die zuigen, en 4 tegelijk hoeft ook niet.
zijjn maar 2 verschillende streams, kan zo switchen
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef Kimske het volgende:
ik word nu echt *$^@#(#$^ziek van dat gezeur op Tanja. alles maar dan ook werkelijk ALLES wordt hier aangepakt om te kunnen zeuren,![]()
![]()
wat een kleuters zeg!!! Als ze dit doet is het niet goed, maar doet ze dat is het ook niet goed.
Tanja is niet de enige die niet meedoet, en dat is terecht dat zij dat niet doet!!!
Het is zo makkelijk om alleen maar te zeiken.
Tis toch mooi dat als ze ziet dat t beter kan, dat ze dit oppert!!!
Maar ze moest er al weer mee ophouden van Chantal.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is masseuse intussen. Joost is het 'leidend onderwerp'
Die nomineert Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
Dido was nomineren geleuf ik...
Joost: "nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest"
Bah hoe kun je iemand zijn plezier vergallenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:34 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ze moest er al weer mee ophouden van Chantal.![]()
Tanja wil als enige naar huis... Nog steeds.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
En morgen een enveloppe, iemand die de enveloppe pakt (vermoedelijk Lieske, die wil naar huis denk ik, en is 'inpulsief') 10.000 euro premie --> exit.
Deze is de snelste en beste:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
ik ga echt ff een andere stream proberen, ben iedere keer als laatste met een nieuwtje![]()
Hoop eigenlijk wel dat de opdracht mislukt, en dan ook echt het hele weekend geen drank, sigaretten etc. Weer eens wat anders![]()
En morgen een enveloppe, iemand die de enveloppe pakt (vermoedelijk Lieske, die wil naar huis denk ik, en is 'impulsief') 10.000 euro premie --> exit.
En dan vrijdag een nieuwe bewoners
***fantaseert verder***
Ralph moet blijvenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
joost nomineert gewoon ralph hoor denk ik, net als rob
Nee hoor... Hij heeft er een hele tijd met Menno over gesproken dat hij Tanja gaat nomineren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
joost nomineert gewoon ralph hoor denk ik, net als rob
Nu zou ik wat lelijke dingen over Chantal kunnen neerpleuren, maar ik hou het hier bij:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef Kimske het volgende:
ik wil toch wel even hier op reageren:
[..]
Dit was chantal die dat zei...
Je moet al die posts vergeten. Natuurlijk mag ze wel genomineerd worden. Joost heeft het toch ook al gezegd dat hij Tanja gaat nomineren. Dat doe je niet als het niet magquote:Op woensdag 21 september 2005 21:37 schreef Day het volgende:
Weet je wat ik wel opvallend vind) (als reactie op de diverse "Tanja mag toch niet genomineerd worden"-posts?
Zou ze dat zelf wel weten? Want ik heb haar al diverse malen horen zeggen: als ik volgende weg moet, dan.....
Yupz.. tijdens de live-uitzending @ 20.30quote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef kwakveense het volgende:
wanneer zien wij die dominaties? morgen op tv?
Als ze een week op rantsoen zijn dan sigaretten in laten pakken, dan kan je lachenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Zw0rld het volgende:
Geen slecht idee zo'n fabriekshal.
Alleen sigaretten inpakken is een minder goed idee
Ik zou het wel een ramp vinden, dus laat dr maar lekker blijvenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef jalla het volgende:
lieske is het ook wel een beetje zat volgens mij, die zou het geen ramp vinden als ze moest gaan denk ik
Kan dit niet leiden tot sancties net zoals bij Nathaliequote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze vasthoudt aan een eerste keuze. Lieske is dus weer de klos.
Wat een KUTWIJF
Misschien haar eerste keus na de vorige nominatie, Rob ofzo (hoop ik )quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze vasthoudt aan een eerste keuze. Lieske is dus weer de klos.
Wat een KUTWIJF
klopt ze begint met meisje en blijft dan op diegene stemmen tot die eruit is,op lieske dus ,dan wordt het een jongenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef newsman het volgende:
Tanja nomineert eerst jongen dan meisje zegt ze, vuile leugenaar 2 keer heeft ze op lieske gestemd![]()
![]()
nee ze zei het wel goed,ze is begonnen met een meisje en blijft op die stemmen tot die er uit is,dan wordt het een jongenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk dom. BB laat zeker zien dat ze liegt en dat zal haar geen goed doen dan!
Ja ik zat even verkeerd bij die postquote:Op woensdag 21 september 2005 21:43 schreef mijn23 het volgende:
[..]
nee ze zei het wel goed,ze is begonnen met een meisje en blijft op die stemmen tot die er uit is,dan wordt het een jongen
als je het al weet, waarom vraag je het dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef kwakveense het volgende:
wanneer zien wij die dominaties? morgen op tv?
Of Liekse of Tanja zal het zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef Day het volgende:
Menno en Ingrid weten dus duidelijk van elkaar wie ze gaan nomineren.
Vraag me af of dat mag?
Ik denk juist dat ze Lieske niet gaan nomineren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze blijft op haar eerste keuze stemmen net zo lang tot die persoon eruit is. Dat zei ze dus ook. Dus die blijft voorlopig op Lieske stemmen, ondanks hun redelijke band de laatste tijd. Tanja heeft een betere band met Lieske dan met veel van de andere bewoners.
zal wel meevallen, denk dat er toch veel tanja zullen nominerenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef mijn23 het volgende:
lieske en ralph zijn de sjaak vanavond bij nomineren,KLOTE!
Ja ik denk (hoop) het ook!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:48 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
zal wel meevallen, denk dat er toch veel tanja zullen nomineren![]()
menno probeert haar juist een beetje te betrekken, harstikke goed van hem!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:
elke keer als Tanja de groep de rug heeft toegekeerd gaat menno liggen slijmen bij d'r...
beetje vreemd?
Dat zie ik toch geen van de vrouwen doen, heb ik het fout dan mag iemand me corrigeren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Menno zit nu walgelijk te slijmen met Tanja trouwens
hij heeft de boter laten staan op het aanrechtquote:Op woensdag 21 september 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Menno zit nu walgelijk te slijmen met Tanja trouwens
Ze zei het net zelf!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze Lieske niet gaan nomineren.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
hij heeft de boter laten staan op het aanrecht![]()
Heeft iedereen voldoende sms-tegoed??? Want da wordt stemmen op de anderen!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:49 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja ik denk (hoop) het ook!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tssss drop the 'tude!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je het al weet, waarom vraag je het dan?
Ja Roel heeft in ieder geval mijn smsje alquote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef elskreeft het volgende:
[..]
Heeft iedereen voldoende sms-tegoed??? Want da wordt stemmen op de anderen!
quote:
Het zou gewoon voor iedereen het beste zijn als die heks het huis uit gaat. Voor Tanja zou het beter zijn want het kan nooit goed zijn om met geestelijke druk ( ze ligt niet lekker in de groep) een kind te verwachten ....quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Kimske het volgende:
[..]
menno probeert haar juist een beetje te betrekken, harstikke goed van hem!!!
En Tanja zei zelf al: de proefnominaties niet meegeteld, dus wat liegen!!
Het valt trouwens wel op dat ze, nu ze geen druk op zich heeft, weer veel relaxter is... Geeft aan dat t gewoon een lief mens is, ze weet zich alleen geen houding te geven...
Dat is de vraag idd. Ik verwacht dat er minimaal 2 bijkomen, maar BB kan Roel ook als een extra zien en dat er vanavond minimaal 3 bijkomen. Ze zullen ook bekijken wat hun het beste uitkomt denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef jalla het volgende:
vraag me af trouwens, nu roel zeker genomineerd is, komen er dan maar 2 bij, als bv de stemmen verdeling 4 4 2 1 1 is, met lieske en ralph 4 en chantal 2 en dan nog 2 met 1
wie zijn dan genomineerd, iemand die die regels precies weet, of kan talpa dit naar hun eigen wens invullen al naar gelang hoe het uitkomt?
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef elskreeft het volgende:
[..]
Heeft iedereen voldoende sms-tegoed??? Want da wordt stemmen op de anderen!
Ja, maar ik HOOP zo van niet, Scan. Die 2 kunnen nog wat aan elkaar hebben later. Want Lieske ligt ook niet goed bij de meiden.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei het net zelf!
Ingrid vroeg: "Dus je blijft die eerste persoon net zo lang nomineren tot diegene eruit is", waarop tanja "ja" zei.
Ik ga er nu van uit dat er 12 verschillende productielijnen zijn. Echter zijn dit er maar 2 op dit moment, als ik het goed zie tenminste. Dit houdt in dat deze opdracht dus nooit gaat slagen...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah
Laten we Linda als referentie nemen. Zij doet 10 van die dingen in 2 minuten ongeveer las ik ergens. Dat is 300 per uur. Ik weet niet hoeveel er al gedaan zijn, maar ik dacht maar hooguit 7.000 ofzo? Houdt in dat ze nog 24.000 van die mapjes moeten doen, wat dus 80 manuren kost. Verdeeld over 11 personen kost het vanaf nu nog niet eens 8 uur per persoon. Of maak ik nu ergens een rekenfout
Relaxt, lief?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Kimske het volgende:
Het valt trouwens wel op dat ze, nu ze geen druk op zich heeft, weer veel relaxter is... Geeft aan dat t gewoon een lief mens is
Vet hequote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef jalla het volgende:
joost heeft een geheime stash met knotsen
Of Lieske wel of niet op de bank zal zitten, kan heel goed van de stem van Tanja afhangen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ik HOOP zo van niet, Scan. Die 2 kunnen nog wat aan elkaar hebben later. Want Lieske ligt ook niet goed bij de meiden.
* zend nu vibes naar Tanja: niet op op Lieske stemmen, niet doen!!!!
Voor een thuisbioscoop zou ik de gene dat mijn naam op TV komt toch wel weer over hebben. Je kan zo'n ding ook verkopen trouwensquote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ook maar stemmen op roel...stem anders nooit ivm het risico dat ik ooit iets win en dus met mn naam op de buis kom waroor iedereen dan weet dat ik bb kijk en zo verslaafd en dat ik stem...ik ben een closeted fan...een soort joost...
heb ook geen plek voor een thuisbioscoop...
das waarquote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Voor een thuisbioscoop zou ik de gene dat mijn naam op TV komt toch wel weer over hebben. Je kan zo'n ding ook verkopen trouwens.
Nou kan je vertellen dat op een 107 cm plasma met versatel leuk kijken is maar je ziet ze af en toe wel afschuwelijk groot in beeld...en in sommige gevallen is dat niet echt bevordelijk voor de eetlust!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef kwakveense het volgende:
heb ook geen plek voor een thuisbioscoop...
het enige wat je tot nu toe post is irritaties over Tanja... heb je geen andere info?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zou gewoon voor iedereen het beste zijn als die heks het huis uit gaat. Voor Tanja zou het beter zijn want het kan nooit goed zijn om met geestelijke druk ( ze ligt niet lekker in de groep) een kind te verwachten ....
Voor de groep zou het beter zijn omdat ze dan niet met zijn allen tegen 1 gaan maar dat er versplintering zal volgen....
en irritatie ind e groep = goed voor ons...
dat hebben we gezien jaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef TRiXeS het volgende:
Linda: "Ik functioneer altijd MET alcohol."
Tanja roept nu joost naar de DBKquote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
het enige wat je tot nu toe post is irritaties over Tanja... heb je geen andere info?
Ooh dat mag hij best hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
het enige wat je tot nu toe post is irritaties over Tanja... heb je geen andere info?
Lieske zit plompverloren op een stoel aan joost zijn knots te zuigenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
Dat klinkt idd heel ranzig ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Zit Rob weer zo asociaal te smakken
Kijk, dat is een beginquote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske zit plompverloren op een stoel aan joost zijn knots te zuigen
ja en dan kunnen wij allemaal gaan smssen voor roelll!!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef Knurkie het volgende:
ik denk niet dat Tanja Lieske zal nomineren ze draaide het al een beetje bij toen ze met Menno zat te praten Rob zou een goede keuze zijn
genomineerd zullen zijn volgens mij Roel, Tanja en Rob
Als Tanja maar eerst gaat Trailertrashquote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef Kimske het volgende:
Linda mag er van mij wel uit ja... die draagt nou niets iets bij in de groep, beetje meewaaier enzo
Dido krijgt al bijna een orgasme van een kompliment.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef ruby het volgende:
Menno massert Dido. Dido krijgt bijna een orgasme.
o ik denk dan dat Rob weg moet Tanja moet blijven voor de baby en Roel heeft Fansquote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja en dan kunnen wij allemaal gaan smssen voor roelll!!
en dan hun allebei maar eruit toch?![]()
![]()
morgen de nominaties die bekend worden + het wel/niet halen van de weekopdrachtquote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef jalla het volgende:
nu dit samenwerken. ingrid zet gezellig thee voor de groep. ze hebben elkaar allemaal helemaal gevonden. hoe moeten er hier nu ooit nog ruzies of confrontaties komen?????
Dido krijgt al een stramme max als er iemand naar hem kijkt!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido krijgt al bijna een orgasme van een kompliment.
Ze hebben nu nog één gezamelijke vijand, Tanja, dus die moet er eerst uit voordat de heibel kan losbarsten.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef jalla het volgende:
nu dit samenwerken. ingrid zet gezellig thee voor de groep. ze hebben elkaar allemaal helemaal gevonden. hoe moeten er hier nu ooit nog ruzies of confrontaties komen?????
ik word ook helemaal onpasselijk van dat geslurp op die lolliesquote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Heb het geluid maar even uitgezet
Torture!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
Chantal lacht, en mijn kat zit nu wederom tegen het plafond.
Waarom draaien ze wel elke keer het geluid weg als er iemand de dbk inmoet maar niet als chantal lacht???
*Bid mee*quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Laten we allemaal een schietgebedje doen:
Laat aub Dido, Rob en Tanja genomineerd staan
Dank u
Ja, en zo kan je aan alles wat ze zegt wel een negatieve draai geven. Ze denkt gewoon mee over hoe het sneller/efficiënter kan. Heb haar niet horen zeggen dat haar manier de beste is en dat ze het dan ook zo MOETEN doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Relaxt, lief?
Ik vind er een irritante wijsneuserige houding vanaf stralen
"Vertel me niet hoe ik het moet doen, want ik doe het toch hoe ik het wil".
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Laten we allemaal een schietgebedje doen:
Laat aub Dido, Rob en Tanja genomineerd staan
Dank u
Er is al een paar keer een opstand geweest van de hele groep tegen Tanja. Alleen als het er opaan kwam om het Tanja te vertellen, krabbelden ze terug. Maar het gevoel is er wel zeker!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef jalla het volgende:
Ik zie dat niet zo hoor, dat de groep tanja als vijand heeft. ze denken gedeeltelijk dat het programma van haar afhankelijk is, maar lijken zich daarbij neergelegd te hebben. zie niks van een opstand of zo
toch geen last van een orgasme gekregenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Heb het geluid maar even uitgezet
Lieske heeft één voordeel dat ze een wel een erg lekker lichaam heeft.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef jalla het volgende:
lieske lijkt steeds meer buiten de groep te vallen , wel jammer. of zie ik dat verkeerd?, ze moet nu nomineren btw
Nog een kwartiertje, dan is de appeltaart klaar...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat er een stemverbod van BB op tanja is.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef jalla het volgende:
joost en menno nu. joost dat hij zich afvroeg of het zin hat tanja te nomineren, en de reactie van bb daarop, maar daarovwer mogen ze het niet hebben, dus het blijft onduidelijk hoe dat zit
Lieske heeft wel meer voordelen dan alleen haar lichaam. Het probleem is dat de kans vrij groot is dat ze tegen Ralph en Roel komt. Laat dat nou net de drie populairsten zijn op veel polls. Als niemand Tanja durft te nomineren is het bijna zeker Ralph en Lieske die de klos zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft één voordeel dat ze een wel een erg lekker lichaam heeft.
Waarom zou je haar wegstemmen, zit niet te wachten op die kop van chanta...![]()
Welnee, dat kan heel kort hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat Lieske zo snel klaar is lijkt erop dat ze Ralph weer heeft genomineerd. De mensen die Tanja nomineren zullen tochiets meer uit te leggen hebben denk ik.
Nee, zoals iedereen gister al in de tuin zei, het gaat erom HOE Tanja dingen zegt en die houding.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, en zo kan je aan alles wat ze zegt wel een negatieve draai geven. Ze denkt gewoon mee over hoe het sneller/efficiënter kan. Heb haar niet horen zeggen dat haar manier de beste is en dat ze het dan ook zo MOETEN doen.
Ik snap echt niet dat er veel mensen ws op Ralph zullen stemmen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat Lieske zo snel klaar is lijkt erop dat ze Ralph weer heeft genomineerd. De mensen die Tanja nomineren zullen tochiets meer uit te leggen hebben denk ik.
Natuurlijk is dat stemverbod er niet. Zodra iemand uit huis is, wordt dat nieuws dan toch meteen bekend gemaakt. Het zou ook wel heel erg in de gaten lopen als Tanja echt nooit genomineerd wordt. Nee, die kans is echt 0 volgens mij.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat er een stemverbod van BB op tanja is.
Maar goed morgen weten we meer.
Precies!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, zoals iedereen gister al in de tuin zei, het gaat erom HOE Tanja dingen zegt en die houding.
Dat stoort me.![]()
Het lijkt wel of Dido een overschilderde Komozak aanheeft ....quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het zou wel heel erg diep triest zijn als ze dat niet had gewild. Zó erg is zelfs Dido niet. Ze weet ook dat ze dat voor de tv kijkers niet kan maken (net zoals de anderen overigens).quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Day het volgende:
Dido is in mijn lijstje weer gestegen. Had niet verwacht dat ze mee zou blijven doen aan de opdracht!![]()
Het zou kunnen, als lieske naar huis moet dan is het jammer.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske heeft wel meer voordelen dan alleen haar lichaam. Het probleem is dat de kans vrij groot is dat ze tegen Ralph en Roel komt. Laat dat nou net de drie populairsten zijn op veel polls. Als niemand Tanja durft te nomineren is het bijna zeker Ralph en Lieske die de klos zijn.
Met je eens. Als ik in dat huis zou zitten, zou ik wel met Ralph en Roel over willen blijven.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er veel mensen ws op Ralph zullen stemmen.![]()
Ik had ook m'n oordeel klaar toen ie kwam "eikel, komt om z'n ex dwars te liggen", maar hij is zo relaxt, ook tegen Naat, plus nog 10 andere pluspunten.
ff totaal offtopic: zag net blind live schuimbekkend de catacomben inlopen....ik hou van john de mol en versatel, ze hebben me zoveel geluk geschonken!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
ajax - ado 2-2
Vitesse - AGOVV 3-3 (verlenging bezig)
zo ff kijkuh........op Talpaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
ajax - ado 2-2
Hij verdient de prijs voor beste BB-avatarquote:
Ik als Ajax fan heb dit jaar ook al opgegevenquote:
ik als hagenees ADO niet hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik als Ajax fan heb dit jaar ook al opgegeven
Ik zet de Talpa-livestream ook maar weer eens opquote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff totaal offtopic: zag net blind live schuimbekkend de catacomben inlopen....ik hou van john de mol en versatel, ze hebben me zoveel geluk geschonken!
Ergens kan ik het me wel voorstellen, als je alleen(!) naar het feit kijkt dat hij BB als ex van Naat is in gekomen, misschien blijven ze het een rot actie vinden en daar kan ik me dan wel in vinden.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef Day het volgende:
[..]
Met je eens. Als ik in dat huis zou zitten, zou ik wel met Ralph en Roel over willen blijven.![]()
De droogkloot en de malloot en beide niet bang om ook serieuze gesprekken te voeren, my kind of men.![]()
toppertjuhs!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Dus ADO scoorde 2 keer in blessuretijd
Allemachtig
Sjééss, wat een kutleven heb jij nu ze ook al Lieske hebben afgeschreven bij Talpa.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nóu weet ik waarom wij altijd zoveel discussies hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen het morgen zien, zelf heb ik erg weinig vertrouwen in Talpa.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat stemverbod er niet. Zodra iemand uit huis is, wordt dat nieuws dan toch meteen bekend gemaakt. Het zou ook wel heel erg in de gaten lopen als Tanja echt nooit genomineerd wordt. Nee, die kans is echt 0 volgens mij.
Als er morgen echt niemand op Tanja heeft gestemd, ga ik wel twijfelen trouwens, maar zelfs dan geloof ik nog dat de bewoners zelf gewoon te schijterig zijn.
Prima, met welk BB onderwerp wil je beginnen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
kan het weer over BB gaan en niet dat k*tvoetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |