Of Versatelquote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef jalla het volgende:
waarom kijken jullie niet gewoon via xs4all??? dat is altijd goed.
Je kan hem altijd nog als mijnenveger gebruikenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef Sealord het volgende:
ppff met die Joost zou je de oorlog moeten winnen... niet dus
Zo das 1 stem voor Trailer Trash Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
nomineren is begonnen
Dido mocht niets zeggen
neeh, heb geen problemen met vier.. ik kijk bij http://bb5.florisd.nl/quote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef jalla het volgende:
waarom kijken jullie niet gewoon via xs4all??? dat is altijd goed.
die programma,s om 4 tegelijk te zien die zuigen, en 4 tegelijk hoeft ook niet.
zijjn maar 2 verschillende streams, kan zo switchen
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef Kimske het volgende:
ik word nu echt *$^@#(#$^ziek van dat gezeur op Tanja. alles maar dan ook werkelijk ALLES wordt hier aangepakt om te kunnen zeuren,![]()
![]()
wat een kleuters zeg!!! Als ze dit doet is het niet goed, maar doet ze dat is het ook niet goed.
Tanja is niet de enige die niet meedoet, en dat is terecht dat zij dat niet doet!!!
Het is zo makkelijk om alleen maar te zeiken.
Tis toch mooi dat als ze ziet dat t beter kan, dat ze dit oppert!!!
Maar ze moest er al weer mee ophouden van Chantal.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is masseuse intussen. Joost is het 'leidend onderwerp'
Die nomineert Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
Dido was nomineren geleuf ik...
Joost: "nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest"
Bah hoe kun je iemand zijn plezier vergallenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:34 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ze moest er al weer mee ophouden van Chantal.![]()
Tanja wil als enige naar huis... Nog steeds.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
En morgen een enveloppe, iemand die de enveloppe pakt (vermoedelijk Lieske, die wil naar huis denk ik, en is 'inpulsief') 10.000 euro premie --> exit.
Deze is de snelste en beste:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
ik ga echt ff een andere stream proberen, ben iedere keer als laatste met een nieuwtje![]()
Hoop eigenlijk wel dat de opdracht mislukt, en dan ook echt het hele weekend geen drank, sigaretten etc. Weer eens wat anders![]()
En morgen een enveloppe, iemand die de enveloppe pakt (vermoedelijk Lieske, die wil naar huis denk ik, en is 'impulsief') 10.000 euro premie --> exit.
En dan vrijdag een nieuwe bewoners
***fantaseert verder***
Ralph moet blijvenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
joost nomineert gewoon ralph hoor denk ik, net als rob
Nee hoor... Hij heeft er een hele tijd met Menno over gesproken dat hij Tanja gaat nomineren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
joost nomineert gewoon ralph hoor denk ik, net als rob
Nu zou ik wat lelijke dingen over Chantal kunnen neerpleuren, maar ik hou het hier bij:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef Kimske het volgende:
ik wil toch wel even hier op reageren:
[..]
Dit was chantal die dat zei...
Je moet al die posts vergeten. Natuurlijk mag ze wel genomineerd worden. Joost heeft het toch ook al gezegd dat hij Tanja gaat nomineren. Dat doe je niet als het niet magquote:Op woensdag 21 september 2005 21:37 schreef Day het volgende:
Weet je wat ik wel opvallend vind) (als reactie op de diverse "Tanja mag toch niet genomineerd worden"-posts?
Zou ze dat zelf wel weten? Want ik heb haar al diverse malen horen zeggen: als ik volgende weg moet, dan.....
Yupz.. tijdens de live-uitzending @ 20.30quote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef kwakveense het volgende:
wanneer zien wij die dominaties? morgen op tv?
Als ze een week op rantsoen zijn dan sigaretten in laten pakken, dan kan je lachenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Zw0rld het volgende:
Geen slecht idee zo'n fabriekshal.
Alleen sigaretten inpakken is een minder goed idee
Ik zou het wel een ramp vinden, dus laat dr maar lekker blijvenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef jalla het volgende:
lieske is het ook wel een beetje zat volgens mij, die zou het geen ramp vinden als ze moest gaan denk ik
Kan dit niet leiden tot sancties net zoals bij Nathaliequote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze vasthoudt aan een eerste keuze. Lieske is dus weer de klos.
Wat een KUTWIJF
Misschien haar eerste keus na de vorige nominatie, Rob ofzo (hoop ik )quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze vasthoudt aan een eerste keuze. Lieske is dus weer de klos.
Wat een KUTWIJF
klopt ze begint met meisje en blijft dan op diegene stemmen tot die eruit is,op lieske dus ,dan wordt het een jongenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef newsman het volgende:
Tanja nomineert eerst jongen dan meisje zegt ze, vuile leugenaar 2 keer heeft ze op lieske gestemd![]()
![]()
nee ze zei het wel goed,ze is begonnen met een meisje en blijft op die stemmen tot die er uit is,dan wordt het een jongenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk dom. BB laat zeker zien dat ze liegt en dat zal haar geen goed doen dan!
Ja ik zat even verkeerd bij die postquote:Op woensdag 21 september 2005 21:43 schreef mijn23 het volgende:
[..]
nee ze zei het wel goed,ze is begonnen met een meisje en blijft op die stemmen tot die er uit is,dan wordt het een jongen
als je het al weet, waarom vraag je het dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef kwakveense het volgende:
wanneer zien wij die dominaties? morgen op tv?
Of Liekse of Tanja zal het zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef Day het volgende:
Menno en Ingrid weten dus duidelijk van elkaar wie ze gaan nomineren.
Vraag me af of dat mag?
Ik denk juist dat ze Lieske niet gaan nomineren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze blijft op haar eerste keuze stemmen net zo lang tot die persoon eruit is. Dat zei ze dus ook. Dus die blijft voorlopig op Lieske stemmen, ondanks hun redelijke band de laatste tijd. Tanja heeft een betere band met Lieske dan met veel van de andere bewoners.
zal wel meevallen, denk dat er toch veel tanja zullen nominerenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef mijn23 het volgende:
lieske en ralph zijn de sjaak vanavond bij nomineren,KLOTE!
Ja ik denk (hoop) het ook!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:48 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
zal wel meevallen, denk dat er toch veel tanja zullen nomineren![]()
menno probeert haar juist een beetje te betrekken, harstikke goed van hem!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:
elke keer als Tanja de groep de rug heeft toegekeerd gaat menno liggen slijmen bij d'r...
beetje vreemd?
Dat zie ik toch geen van de vrouwen doen, heb ik het fout dan mag iemand me corrigeren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Menno zit nu walgelijk te slijmen met Tanja trouwens
hij heeft de boter laten staan op het aanrechtquote:Op woensdag 21 september 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Menno zit nu walgelijk te slijmen met Tanja trouwens
Ze zei het net zelf!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze Lieske niet gaan nomineren.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
hij heeft de boter laten staan op het aanrecht![]()
Heeft iedereen voldoende sms-tegoed??? Want da wordt stemmen op de anderen!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:49 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja ik denk (hoop) het ook!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tssss drop the 'tude!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je het al weet, waarom vraag je het dan?
Ja Roel heeft in ieder geval mijn smsje alquote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef elskreeft het volgende:
[..]
Heeft iedereen voldoende sms-tegoed??? Want da wordt stemmen op de anderen!
quote:
Het zou gewoon voor iedereen het beste zijn als die heks het huis uit gaat. Voor Tanja zou het beter zijn want het kan nooit goed zijn om met geestelijke druk ( ze ligt niet lekker in de groep) een kind te verwachten ....quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Kimske het volgende:
[..]
menno probeert haar juist een beetje te betrekken, harstikke goed van hem!!!
En Tanja zei zelf al: de proefnominaties niet meegeteld, dus wat liegen!!
Het valt trouwens wel op dat ze, nu ze geen druk op zich heeft, weer veel relaxter is... Geeft aan dat t gewoon een lief mens is, ze weet zich alleen geen houding te geven...
Dat is de vraag idd. Ik verwacht dat er minimaal 2 bijkomen, maar BB kan Roel ook als een extra zien en dat er vanavond minimaal 3 bijkomen. Ze zullen ook bekijken wat hun het beste uitkomt denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef jalla het volgende:
vraag me af trouwens, nu roel zeker genomineerd is, komen er dan maar 2 bij, als bv de stemmen verdeling 4 4 2 1 1 is, met lieske en ralph 4 en chantal 2 en dan nog 2 met 1
wie zijn dan genomineerd, iemand die die regels precies weet, of kan talpa dit naar hun eigen wens invullen al naar gelang hoe het uitkomt?
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef elskreeft het volgende:
[..]
Heeft iedereen voldoende sms-tegoed??? Want da wordt stemmen op de anderen!
Ja, maar ik HOOP zo van niet, Scan. Die 2 kunnen nog wat aan elkaar hebben later. Want Lieske ligt ook niet goed bij de meiden.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei het net zelf!
Ingrid vroeg: "Dus je blijft die eerste persoon net zo lang nomineren tot diegene eruit is", waarop tanja "ja" zei.
Ik ga er nu van uit dat er 12 verschillende productielijnen zijn. Echter zijn dit er maar 2 op dit moment, als ik het goed zie tenminste. Dit houdt in dat deze opdracht dus nooit gaat slagen...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah
Laten we Linda als referentie nemen. Zij doet 10 van die dingen in 2 minuten ongeveer las ik ergens. Dat is 300 per uur. Ik weet niet hoeveel er al gedaan zijn, maar ik dacht maar hooguit 7.000 ofzo? Houdt in dat ze nog 24.000 van die mapjes moeten doen, wat dus 80 manuren kost. Verdeeld over 11 personen kost het vanaf nu nog niet eens 8 uur per persoon. Of maak ik nu ergens een rekenfout
Relaxt, lief?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Kimske het volgende:
Het valt trouwens wel op dat ze, nu ze geen druk op zich heeft, weer veel relaxter is... Geeft aan dat t gewoon een lief mens is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |