ik kijk wel gewoon of het met minimale kleding zonder bedekking is uit te houden.quote:op zondag 19 juni 2005 22:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
mijn kamer ook, maar ik heb een laken voor mijn raam gehangen dus had nergens last van!
allèèn mannen en vrouwen mogen met elkaar knuffelenquote:
uhuhquote:op zondag 19 juni 2005 22:29 schreef doffy het volgende:
ik knuffel graag
dus bij jou is 't wel fris qu?![]()
quote:op zondag 19 juni 2005 22:28 schreef recreative het volgende:
allèèn mannen en vrouwen mogen met elkaar knuffelen. of twee vrouwen
.
uit 1854 bedoel je zekerquote:zo, de ouderwetse rc is ook weer terug. soms schemert het gewoon door dat ik inmiddels 54 ben
.
maar zelfs ik heb doffy een vlugge knuffel op de meet gegevenquote:op zondag 19 juni 2005 22:28 schreef recreative het volgende:
[..]
.
zo, de ouderwetse rc is ook weer terug. soms schemert het gewoon door dat ik inmiddels 54 ben
.
2 mannen ook, amders is het lullig voor doffelquote:op zondag 19 juni 2005 22:28 schreef recreative het volgende:
[..]
.
zo, de ouderwetse rc is ook weer terug. soms schemert het gewoon door dat ik inmiddels 54 ben
.
quote:op zondag 19 juni 2005 22:28 schreef recreative het volgende:
[..]
.
.
quote:
quote:
quote:op zondag 19 juni 2005 22:30 schreef recreative het volgende:
neej, da's mijn vorige leven. toen was ik lesbienne met een hertenfetish.
ik geloof dat ik het er zelf zo neer had gezet?quote:op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef #ANONIEM het volgende:
topictitel nog snel even aangepast zie ik![]()
sylquote:op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef miss_sly het volgende:
![]()
mannen mogen elkaar toch ook wel knuffelen?
grouphug!quote:op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef qu63 het volgende:![]()
![]()
moeten er alleen wel mensen zijn om mee te knuffelen![]()
alleen als je ook echt ongelovig bent hoorquote:op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef alicey het volgende:
[..]
altijd al met je willen knuffelen, en nu mag het.
hmmm, in sommige culturen is het weer best normaalquote:op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef recreative het volgende:
het blijft een raar verschijnsel, dat mannen niet zouden mogen zoenen of knuffelen. hoe is dat ooit ontstaan eigenlijk?
quote:
quote:
in veel niet-westerse samenleveingen is het wel normaal.quote:op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef recreative het volgende:
het blijft een raar verschijnsel, dat mannen niet zouden mogen zoenen of knuffelen. hoe is dat ooit ontstaan eigenlijk?
tuurlijk kan datquote:op zondag 19 juni 2005 22:34 schreef miss_sly het volgende:
![]()
slechte eigenschap
maar er zijn echt wel mensen die dat vinden, dus je weet niet of jij tot die groep behoort, toch? zou kunnen, misschien?
quote:op zondag 19 juni 2005 22:30 schreef reya het volgende:
maar zelfs ik heb doffy een vlugge knuffel op de meet gegeven
dat weet ik wel, maar ik wil weten waarom het bij ons niet normaal is/was.quote:op zondag 19 juni 2005 22:34 schreef lupa_solitaria het volgende:
in veel niet-westerse samenleveingen is het wel normaal.
dat laatste had ik dan weer niet serieus genomen, gelukkigquote:op zondag 19 juni 2005 22:35 schreef recreative het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat. maar ik ben de eerste die er bij is om dat te ontkrachten
, maak je daar maar geen zorgen over.
en ik ben ook geen 54
wat is dan echt ongelovig?quote:op zondag 19 juni 2005 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
alleen als je ook echt ongelovig bent hoor
nee in het begin stond er alleen: 'ofzo'.quote:op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
ik geloof dat ik het er zelf zo neer had gezet?
dat knuffelen vind ik best "normaal", zoenen vind ik alleen te ver gaan als het zo lekker uitgebreid op straat gedaan wordtquote:op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef recreative het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar ik wil weten waarom het bij ons niet normaal is/was.
en dat is toch één van mijn hardnekkigst volgehouden voorwendselenquote:op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef miss_sly het volgende:
dat laatste had ik dan weer niet serieus genomen, gelukkig
euhm, niet zo moeilijk zo laat op de warme avondquote:
je bedoelt de opquote:op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nee in het begin stond er alleen: 'ofzo'.
neequote:op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef doffy het volgende:
[..]
ik had 't tegen reya
of hebben wij ook geknuffeld soms?
ik kijk wel even om, maar dat is denk ik meer omdat het geen alledaags verschijnsel isquote:op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef qu63 het volgende:
dat knuffelen vind ik best "normaal", zoenen vind ik alleen te ver gaan als het zo lekker uitgebreid op straat gedaan wordt
quote:maar dat heb ik nu met alle stelletjes![]()
je bent misschien geen roze beertje, maar je bent wel net zo knuffelbaar heb ik de indruk.quote:op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
euhm, niet zo moeilijk zo laat op de warme avond
je wilt gewoon een keer knuffelen met een lief roze beertje...are you in for a surprise
geen idee. ik heb wel eens gedacht dat het abnormaal is in samenlevingen waar mannelijke homoseksualiteit algemeen geaccepteerd is, maar ik weet niet of dat hout snijdt. in veel niet-westerse samenlevingen 'bestaat homoseksualiteit niet' en dus hoeven mannen er niet 'bang' voor te zijn.quote:op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef recreative het volgende:
dat weet ik wel, maar ik wil weten waarom het bij ons niet normaal is/was.
uiteraard, dit was slechts een test om jouw buitengewone gave om het verschil tussen op en tt te zien. u bent geslaagd met vlag en wimples, gij zijt gegroet, gij boerenkinkelquote:op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef qu63 het volgende:
je bedoelt de op
op= openingspost
tt= topictitel
hmmm, ik zou best eens in het openbaar met een leuke man willen zoenen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet bang dan als homo bestempeld te wordenquote:op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
geen idee. ik heb wel eens gedacht dat het abnormaal is in samenlevingen waar mannelijke homoseksualiteit algemeen geaccepteerd is, maar ik weet niet of dat hout snijdt. in veel niet-westerse samenlevingen 'bestaat homoseksualiteit niet' en dus hoeven mannen er niet bang voor te zijn.
persoonlijke theorie.
quote:op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef reya het volgende:
nee, maar ik vind het dan ook heel normaal om mannen te knuffelen
ik heb maar een half jaar in twente gewoond!quote:op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
uiteraard, dit was slechs een test om jouw buitengewone gave om het verschil tussen op en tt te zien. u bent geslaagd met vlag en wimples, gij zijt gegroet, gij boerenkinkel![]()
maar bèn je homo of biseksueel?quote:op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef reya het volgende:
hmmm, ik zou best eens in het openbaar met een leuke man willen zoenen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet bang dan als homo bestempeld te worden
quote:op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef recreative het volgende:
ik kijk wel even om, maar dat is denk ik meer omdat het geen alledaags verschijnsel is.
geen idee, ik weet zelf ook niet alles meerquote:
ik denk omdat knuffelen gewoon lekker is. ik zie het zelf ook niet als een sexuele handeling, maar jij blijkbaar wel?quote:
ik zie graag mannen die met elkaar zoenen.quote:op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef reya het volgende:
hmmm, ik zou best eens in het openbaar met een leuke man willen zoenen,
hij heeft het nu over zoenenquote:op zondag 19 juni 2005 22:43 schreef alicey het volgende:
ik denk omdat knuffelen gewoon lekker is. ik zie het zelf ook niet als een sexuele handeling, maar jij blijkbaar wel?
hmmm, omdat het in mijn ogen een not done imago heeft dat twee hetero-mannen ook maar iets met elkaar doen, terwijl ik daar helemaal niet het probleem van inzie. ik zou het best eens willen proberenquote:
soms wel, als ik me lief en knuffelig voelquote:op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef alicey het volgende:
[..]
je bent misschien geen roze beertje, maar je bent wel net zo knuffelbaar heb ik de indruk.
ik vind het niet eens zo vergezocht eigenlijk.quote:op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
geen idee. ik heb wel eens gedacht dat het abnormaal is in samenlevingen waar mannelijke homoseksualiteit algemeen geaccepteerd is, maar ik weet niet of dat hout snijdt. in veel niet-westerse samenlevingen 'bestaat homoseksualiteit niet' en dus hoeven mannen er niet 'bang' voor te zijn.
persoonlijke theorie.
ja en jij en haushofer en de rest waren ook dronken toen jullie me tegenspraken in mijn topics over singulariteitenquote:
ah, ok.quote:
komt op fok dan best vaak voor.quote:op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
soms wel, als ik me lief en knuffelig voel
dat was dus ook mijn discussiepunt, ik vraag me af waarom dat in onze maatschappij zo isquote:op zondag 19 juni 2005 22:45 schreef alicey het volgende:
ah, ok.dat is van een iets andere orde inderdaad. hoewel vreemd genoeg vrouwen het wel met elkaar mogen tot op zekere hoogte, en mannen niet.
kom je op de volgende meet?quote:op zondag 19 juni 2005 22:46 schreef #ANONIEM het volgende:
wie wil met mij knuffelen?
ikke. waar woon je?quote:op zondag 19 juni 2005 22:46 schreef #ANONIEM het volgende:
wie wil met mij knuffelen?
het is zelfs hip tegenwoordig om als meisje met andere meiden te zoenen, maar dan volgens mij vooral als een soort opgeiler voor kerels.quote:op zondag 19 juni 2005 22:45 schreef alicey het volgende:
ah, ok.dat is van een iets andere orde inderdaad. hoewel vreemd genoeg vrouwen het wel met elkaar mogen tot op zekere hoogte, en mannen niet.
over die vorm heb ik het ook niet zo zeer.quote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
het is zelfs hip tegenwoordig om als meisje met andere meiden te zoenen, maar dan volgens mij vooral als een soort opgeiler voor kerels.
dat is helemaal niet vreemd. vrouwen waren vroeger meer samen terwijl de mannen meer individueel op jacht gingen. ook wel in troepen maar het was toch individueel werk grotendeels terwijl de vrouwen dicht bij elkaar zaten en meer sociaal met elkaar werden. daarom zijn er soms ook vrouwen die vrouwen mooier vinden omdat die liever zijn in plaats van de man (als ze daar nare ervaringen mee hebben). je zal niet snel een man naar een man zien gaan omdat de vrouwen hem slecht hebben behandeld hehe. is dus wat mij betreft wel normaal dat homo's anders worden behandeld dan lesbienes.quote:op zondag 19 juni 2005 22:45 schreef alicey het volgende:
als nederlander wel..quote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef reya het volgende:
maar is het echt abnormaal om wel eens met een andere man te willen zoenen?
geef mij maar douwequote:op zondag 19 juni 2005 22:43 schreef lupa_solitaria het volgende:
ik zie graag mannen die met elkaar zoenen.![]()
in friesland zie je het zelden.
als het me zo uitkomt heb ik er geen problemen mee om in het openbaar te knuffelen, maar ik ben geen type dat demonstratief hand in hand door de leidsestraat gaat lopen. ik hou niet van die showkeezerij bij anderen (hetero of homo), dus ook niet bij mezelf.quote:doffy, ik weet niet of je het openbare-knuffel-type bent, maar durf jij op straat gewoon je genegenheid te tonen naar je, of wordt dat tegenwoordig gevaarlijk in de grote steden?
nee, natuurlijk niet. het is alleen iets minder geaccepteerd dan een vrouw die dat wil, alleen dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. het lijkt me een gezonde vorm van nieuwsgierigheid.quote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef reya het volgende:
maar is het echt abnormaal om wel eens met een andere man te willen zoenen?
grootegast.quote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef recreative het volgende:
ikke. waar woon je?
iddquote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef lupa_solitaria het volgende:
het is zelfs hip tegenwoordig om als meisje met andere meiden te zoenen, maar dan volgens mij vooral als een soort opgeiler voor kerels.
dat heeft daar bij mij niets mee te maken. ik vind vrouwen mooier in elkaar zitten, maar dat komt niet omdat ze liever zijn. juist het niet-lieve trekt me aan in een man.quote:op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
daarom zijn er soms ook vrouwen die vrouwen mooier vinden omdat die liever zijn in plaats van de man (als ze daar nare ervaringen mee hebben).
vergis je hier ook niet in. genoeg mannen met een slechte relatie die daar over praten met een andere man.quote:je zal niet snel een man naar een man zien gaan omdat de vrouwen hem slecht hebben behandeld
anders wel, want het is iets anders. maar waarom het not done is vind ik dan weer niet normaal.quote:hehe. is dus wat mij betreft wel normaal dat homo's anders worden behandeld dan lesbienes.
nee, daar hou ik ook niet van. maar ik zou het wel erg vervelend vinden om me belemmerd te voelen in het spontaan uitdrukken van mijn genegenheid voor iemand.quote:op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef doffy het volgende:
als het me zo uitkomt heb ik er geen problemen mee om in het openbaar te knuffelen, maar ik ben geen type dat demonstratief hand in hand door de leidsestraat gaat lopen. ik hou niet van die showkeezerij bij anderen (hetero of homo), dus ook niet bij mezelf.
quote:wat dat verhaal over 'tegenwoordig gevaarlijk in de grote steden': ik geloof niets van dat verhaal, ik vind het opgeklopte media-aandacht voor iets dat er niet is. tolerantie voor homo's is nog altijd gebrekkig, en dat is het ook altijd geweest. het is vandaag de dag niet onveiliger dan een paar jaar geleden, het is nooit algemeen geaccepteerd geweest. je kon 5 jaar geleden ook in elkaar gemept worden, dat kan vandaag ook. ik weet dan ook altijd wel waar ik mij bevind, en als het niet zo uitkomt, dan doe ik ook niets.
je hoort er anders niet meer bijquote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
9 juli is je volgende kans.quote:op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
grootegast.
en alicey ik ben wel van plan om een keertje te komen.
ow ik heb mijn ongegeneerde momenten gehad hoorquote:op zondag 19 juni 2005 22:51 schreef lupa_solitaria het volgende:
nee, daar hou ik ook niet van. maar ik zou het wel erg vervelend vinden om me belemmerd te voelen in het spontaan uitdrukken van mijn genegenheid voor iemand.
ik zit er niet zo mee. het is vandaag de dag nog altijd stukken beter dan 20 a 30 jaar geledenquote:
vtel!quote:op zondag 19 juni 2005 22:54 schreef doffy het volgende:
ow ik heb mijn ongegeneerde momenten gehad hoor![]()
quote:op zondag 19 juni 2005 22:54 schreef doffy het volgende:
ow ik heb mijn ongegeneerde momenten gehad hoor![]()
okee, maar ik vind het zo jammer dat mensen zo kortzichtig zijn. dat ze iets kunnen hebben tegen twee mensen die van elkaar houden.quote:ik zit er niet zo mee. het is vandaag de dag nog altijd stukken beter dan 20 a 30 jaar geledenb
heel jammer iddquote:op zondag 19 juni 2005 22:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
![]()
[..]
okee, maar ik vind het zo jammer dat mensen zo kortzichtig zijn. dat ze iets kunnen hebben tegen twee mensen die van elkaar houden.
dat heb ik nu welquote:op zondag 19 juni 2005 22:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
okee, maar ik vind het zo jammer dat mensen zo kortzichtig zijn. dat ze iets kunnen hebben tegen twee mensen die van elkaar houden.
veel mensen zijn bang voor alles wat afwijkt van hun norm.quote:op zondag 19 juni 2005 22:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
dus eigenlijk vind je mij nu niet liefquote:
vloeibare ontstopper is okéquote:op zondag 19 juni 2005 22:59 schreef reya het volgende:
het doucheputje is verstopt en wil niet meer ontstopt worden en nu krijg ik de schuld
spreek hem bestraffend toe.quote:op zondag 19 juni 2005 22:59 schreef reya het volgende:
het doucheputje is verstopt en wil niet meer ontstopt worden en nu krijg ik de schuld
er zijn goddank geen foto's vanquote:
openmaken en alle prut eruit halen ook!!quote:
das veel te weinigquote:op zondag 19 juni 2005 23:00 schreef doffy het volgende:
[..]
er zijn goddank geen foto's van
maar laten we volstaan met te zeggen dat ik niet altijd even saai ben![]()
jep, al is de versie om een lijk mee op te lossen waarsch. iets geconcentreerder dan gootsteenontstopper.quote:op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
en het komt ook van pas als je met een lijk in je maag zit.
je bent niet slap. das gewoon natuurlijk!quote:op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef recreative het volgende:
rc is een slappeling. ik sprong stoer onder een koude douche, sloeg een merkwaardig geluid uit terwijl ik mij vlotjes weer uit de douche begaf, en daarna zette ik een beetje de warme kraan aan
.
jij creërt de illusie van aanhang door jezelf te kwootenquote:op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef qu63 het volgende:
ja!
andersom is het lekkerder. lauw beginnen, en dan de warme kraan geleidelijk aan uitdraaien.quote:op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef recreative het volgende:
rc is een slappeling. ik sprong stoer onder een koude douche, sloeg een merkwaardig geluid uit terwijl ik mij vlotjes weer uit de douche begaf, en daarna zette ik een beetje de warme kraan aan
.
ja!quote:op zondag 19 juni 2005 23:02 schreef recreative het volgende:
[..]
jij creërt de illusie van aanhang door jezelf te kwooten.
truste!quote:op zondag 19 juni 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
ik denk dat ik maar eens ga proberen of ik kan slapen
truste
quote:op zondag 19 juni 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
ik denk dat ik maar eens ga proberen of ik kan slapen
truste
truste y'all!quote:
slaap ze!quote:op zondag 19 juni 2005 23:07 schreef alicey het volgende:
* alicey gaat zo ook eens een koude douche pakken en kijken of slapen wil.
truste!
hier ook niet!!quote:op zondag 19 juni 2005 23:10 schreef lupa_solitaria het volgende:
het is hier in huis helemaal niet zo warm meer.
kom hierheen danquote:
idd..quote:op zondag 19 juni 2005 23:14 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
niet helemaal vol jammergenoeg.
http://qu63.nl/index/modules/mod_topotmoon/moon_info.php nog 2 dagenquote:op zondag 19 juni 2005 23:14 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
niet helemaal vol jammergenoeg.
vanaf waar?quote:
quote:op zondag 19 juni 2005 23:35 schreef livelived het volgende:
ik heb trouwens net alle slowchat die ik gemist heb nagelezen
duurde wel even ja maar ben nu weer helemaal bijquote:
ik ga zo ook maar eens douchen denk ik.quote:
*knuffel* knuffelt atuinhekquote:op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef atuin-hek het volgende:
beetje laat mss maaruh..
knuffelen is goed!!
die tandarts wil ik niet aankomen, hij is lelijkquote:op maandag 20 juni 2005 08:06 schreef alicey het volgende:
kijken of aankomen?
de tandarts heb ik zelf geen problemen mee, het is een leuke dame. alleen vind ik niet al haar behandelingen even prettig.quote:op maandag 20 juni 2005 08:09 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
die tandarts wil ik niet aankomen, hij is lelijk![]()
maar gewoon controle. ik heb eik nooit iets. vind het ook niet vervelend om naar de tandarts te gaan.
het valt wel mee. er zijn een stuk minder problemen dan ik dacht.quote:op maandag 20 juni 2005 08:22 schreef lupa_solitaria het volgende:
als het goed is wel ja.
hoe gaat het met de deadline? ben je schrik'lijk hard aan het werk?
mooi zo.quote:op maandag 20 juni 2005 08:22 schreef alicey het volgende:
het valt wel mee. er zijn een stuk minder problemen dan ik dacht.
ik ook ja, hoewel ik verder natuurlijk de hele dag werk.quote:op maandag 20 juni 2005 08:48 schreef lupa_solitaria het volgende:
ik vind het zelf ook een beetje zonde om met zulk zeldzaam mooi weer in bed te blijven liggen.
ik lekker nietquote:op maandag 20 juni 2005 08:49 schreef alicey het volgende:
ik ook ja, hoewel ik verder natuurlijk de hele dag werk.
daar ben ik met deze temperaturen maar wát blij mee, moet er niet aan denken om nu in een grote stad te zitten.quote:op maandag 20 juni 2005 08:53 schreef alicey het volgende:
jij niet nee. maar jij zit dan weer in friesland.
het is wel te overleven hoor, ook in de stad zijn er nog stukjes groen.quote:op maandag 20 juni 2005 08:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
daar ben ik met deze temperaturen maar wát blij mee, moet er niet aan denken om nu in een grote stad te zitten.
da's lekker ja, mits je zo'n ding kunt onderhouden.quote:op maandag 20 juni 2005 08:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
en mijn ouders zijn met de boot weg. die hebben natuurlijk weer dikke mazzel.
hoe bedoel je? financieel? boot hoeft niet veel te kosten hoor.quote:op maandag 20 juni 2005 08:56 schreef alicey het volgende:
da's lekker ja, mits je zo'n ding kunt onderhouden.
zowel financieel als qua tijd. maar misschien hangt het ook af van de kwaliteit van de boot, maar mijn moeder heeft vroeger met haar zussen een boot gehad, en daar hoor ik alleen maar drama-verhalen over.quote:op maandag 20 juni 2005 08:57 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
hoe bedoel je? financieel? boot hoeft niet veel te kosten hoor.
dat hangt natuurlijk van de boot af. vroeger hadden wij een vooroorlogse tjalk; die vergde idd veel onderhoud. maar nu hebben mijn ouders een moderne motorboot en dan valt het wel mee.quote:op maandag 20 juni 2005 08:59 schreef alicey het volgende:
zowel financieel als qua tijd. maar misschien hangt het ook af van de kwaliteit van de boot, maar mijn moeder heeft vroeger met haar zussen een boot gehad, en daar hoor ik alleen maar drama-verhalen over.
ik meen echter dat een boot best onderhoudsintensief is..
ah, ok.quote:op maandag 20 juni 2005 09:00 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
dat hangt natuurlijk van de boot af. vroeger hadden wij een vooroorlogse tjalk; die vergde idd veel onderhoud. maar nu hebben mijn ouders een moderne motorboot en dan valt het wel mee.
boot niet, ligplaats en winterstalling welquote:op maandag 20 juni 2005 08:57 schreef lupa_solitaria het volgende:
hoe bedoel je? financieel? boot hoeft niet veel te kosten hoor.
tuuwk.quote:op maandag 20 juni 2005 09:05 schreef bensel het volgende:
morgen.. het gaat nog steefs rap hier he..
mijn ouders hebben een ligplaats voor de deur. en die boot heeft geen winterstalling nodig.quote:op maandag 20 juni 2005 09:03 schreef recreative het volgende:
boot niet, ligplaats en winterstalling wel. bovendien is er van waar ik vandaan kom een wachtlijst dus je kunt beter eerst een ligplaats bemachtigen en daarna een boot
.
maar ik zie mezelf nog wel eens een valkje of fox of centaur oid kopen.
beter kan het haast niet.quote:op maandag 20 juni 2005 09:07 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een ligplaats voor de deur. en die boot heeft geen winterstalling nodig.
ik heb helemaal niet het idee dat ik gister zo belachelijk veel gepost heb.quote:op maandag 20 juni 2005 09:06 schreef alicey het volgende:
lupa!
[centraal-postings] stand & dagcijfers
dit is gewoon te erg voor woorden, het was gisteren zo warm!
en dan qu ook nog eensquote:op maandag 20 juni 2005 09:06 schreef alicey het volgende:
lupa!
[centraal-postings] stand & dagcijfers
dit is gewoon te erg voor woorden, het was gisteren zo warm!
ik weet niet of je online-tijd direct kunt relateren aan postcount. ik denk het niet eigenlijk. misschien posten ze gewoon veel en lurken anderen meer of hebben ze veel langere posts.quote:op maandag 20 juni 2005 09:08 schreef bensel het volgende:
en dan qu ook nog eensjullie hebben volgens mij echt geen leven...
mwoah, de lfc ging gisteren op een gegeven moment wel erg hard..quote:op maandag 20 juni 2005 09:08 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet het idee dat ik gister zo belachelijk veel gepost heb.mijn gemiddelde is in niet al te lange tijd verhoogd van 42 naar 59.
en vergeet ook de nacht van zaterdag op zondag niet.quote:op maandag 20 juni 2005 09:22 schreef alicey het volgende:
[..]
mwoah, de lfc ging gisteren op een gegeven moment wel erg hard..
ik denk het ook niet, want ik heb gisteren toch ook het nodige werk gedaan, en heb ook nog van het mooie weer genoten.quote:op maandag 20 juni 2005 09:15 schreef livelived het volgende:
[..]
ik weet niet of je online-tijd direct kunt relateren aan postcount. ik denk het niet eigenlijk. misschien posten ze gewoon veel en lurken anderen meer of hebben ze veel langere posts.
mijn gemiddelde is 49, het was ooit 18.quote:op maandag 20 juni 2005 09:08 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet het idee dat ik gister zo belachelijk veel gepost heb.mijn gemiddelde is in niet al te lange tijd verhoogd van 42 naar 59.
ik ben wel benieuwd naar de gemiddelde lengte van de posts van iemand. daar zouden ze een keer een query voor moeten doenquote:op maandag 20 juni 2005 09:23 schreef alicey het volgende:
ik denk het ook niet, want ik heb gisteren toch ook het nodige werk gedaan, en heb ook nog van het mooie weer genoten.
dat is vrijwel niet te doen, want je zit ook met gequote tekst.quote:op maandag 20 juni 2005 09:34 schreef livelived het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar de gemiddelde lengte van de posts van iemand. daar zouden ze een keer een query voor moeten doen![]()
quote:op maandag 20 juni 2005 09:36 schreef doffy het volgende:![]()
ik heb nauwelijks geslapen vannacht... *beroerd voel*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moge!quote:op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef reya het volgende:
98 posts. het gaat helemaal mis met me
goedemorgen trouwens![]()
ik ook niet, gelovigen mogen ook van mij.quote:op maandag 20 juni 2005 09:39 schreef fokcrash het volgende:
ik ben ut niet eens met de tt, ik vind ut : belachelijk![]()
ik ken het, vreselijk is dat.quote:op maandag 20 juni 2005 09:39 schreef reya het volgende:
de plansoendienst begon hier trouwens op een abnormaal vroeg tijdstip met het snoeien van de groenstrook die aan de overkant ligt van de weg die vlak langs mijn huis loopt. en uiteraard maakten ze daarbij de nodige kabaal![]()
nou ja op zich is dat best wel te doen hoor (laat ik het op 30 minuten klussen houden en dan neem ik het heel ruim). het zal wel een indicatie blijven ja en dat ding zal een tijdje aan het ratelen zijn. niet iets om op dit moment vaak te doen nee. maar wel leuk om een keer te wetenquote:op maandag 20 juni 2005 09:36 schreef alicey het volgende:
dat is vrijwel niet te doen, want je zit ook met gequote tekst.
*kinderen naar binnen doetquote:op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef alicey het volgende:
ik heb ook slecht geslapen. ik heb net al ruzie gemaakt met het energiebedrijf, en ik hoop voor mijn omgeving dat ze niet vervelend tegen me doen vandaag.
door de warmte?quote:op maandag 20 juni 2005 09:36 schreef doffy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en copy/pasten van teksten doen sommigen ook erg veel.quote:op maandag 20 juni 2005 09:42 schreef livelived het volgende:
[..]
nou ja op zich is dat best wel te doen hoor (laat ik het op 30 minuten klussen houden en dan neem ik het heel ruim). het zal wel een indicatie blijven ja en dat ding zal een tijdje aan het ratelen zijn. niet iets om op dit moment vaak te doen nee. maar wel leuk om een keer te weten![]()
ja, en het verkeer buitenquote:op maandag 20 juni 2005 09:43 schreef livelived het volgende:
door de warmte?
quote:op maandag 20 juni 2005 09:36 schreef doffy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is wel lastig ja. maar indicatie is wel te doen. misschien engels eruit filterenquote:op maandag 20 juni 2005 09:46 schreef alicey het volgende:
en copy/pasten van teksten doen sommigen ook erg veel.
maar dan heb je weer maar een deel.quote:op maandag 20 juni 2005 10:14 schreef livelived het volgende:
[..]
dat is wel lastig ja. maar indicatie is wel te doen. misschien engels eruit filteren![]()
balenquote:op maandag 20 juni 2005 10:13 schreef doffy het volgende:
ja, en het verkeer buiten
ik had de keuze tussen smoren in de hitte, of liggen in de herrie van het verkeer voor mijn deur.
hier echt nooit(!!!!!) ladst van het verkeer!quote:op maandag 20 juni 2005 10:13 schreef doffy het volgende:
[..]
ja, en het verkeer buiten
ik had de keuze tussen smoren in de hitte, of liggen in de herrie van het verkeer voor mijn deur.
alles zonder taalfouten is vast ook niet door een fokker geschrevenquote:
daar gaat mijn post-lengte.quote:op maandag 20 juni 2005 10:18 schreef livelived het volgende:
[..]
alles zonder taalfouten is vast ook niet door een fokker geschreven![]()
![]()
absoluut.quote:mja het blijft een indicatie idd. maar het zegt wel iets. vergelijk bv amd64 met ryan3 en het zou toch een duidelijk, en terecht, verschil moeten laten zien.
dat heb ik ook al bedacht jaquote:op maandag 20 juni 2005 10:17 schreef livelived het volgende:
balen
oordoppen voor vanavond aanschaffen?sterkte in ieder geval vandaag en veel
![]()
dan had jij me weer wakker gehoudenquote:op maandag 20 juni 2005 10:18 schreef qu63 het volgende:
hier echt nooit(!!!!!) ladst van het verkeer!
had je toch maar hierheen moeten komen![]()
ik snurk nietquote:
hoe moet ik dat 'weer' lezenquote:
ik ook niet!quote:op maandag 20 juni 2005 10:25 schreef bensel het volgende:
ben ik de enige die vannachts wel geoe geslapen heeft? okee, het was redelijk warm, maar ben niet echt bezweet van bed afgekomen.
volgens mij wel ja.. het was gisteren pas laat enigszins slaapbaar, en al vroeg niet meer.quote:op maandag 20 juni 2005 10:25 schreef bensel het volgende:
ben ik de enige die vannachts wel geoe geslapen heeft? okee, het was redelijk warm, maar ben niet echt bezweet van bed afgekomen.
na twaalfen viel het goed te doen...maar de zon schijnt 's ochtends al van vrij vroeg in mijn slaapkamerquote:op maandag 20 juni 2005 10:35 schreef alicey het volgende:
[..]
volgens mij wel ja.. het was gisteren pas laat enigszins slaapbaar, en al vroeg niet meer.
dat heb ik dus ook.quote:op maandag 20 juni 2005 10:38 schreef reya het volgende:
[..]
na twaalfen viel het goed te doen...maar de zon schijnt 's ochtends al van vrij vroeg in mijn slaapkamer![]()
heerlijk is dat ja.. zij komen geen problemen tegen, dus moet het wel goed zijn.quote:op maandag 20 juni 2005 10:41 schreef qu63 het volgende:
net een reactie terug van mijn hostingprovider.
hallo,
ik kom geen problemen tegen op uw account. kan u het nogmaals proberen?
met vriendelijke groet,
d***** s****
websspace
eikels. ik kan geen bestand aanpassen omdat ik alleen maar foutmeldingen krijg
unable to edit file /httpdocs/ticker.html: filemng cp failed: cp: writing `/home/httpd/vhosts/qu63.nl/httpdocs/ticker.html': disk quota exceeded filemng: error occured during /bin/cp command.
en ik heb nog genoeg ruimte over
meteen maar weer gerepleyed..quote:op maandag 20 juni 2005 10:44 schreef alicey het volgende:
[..]
heerlijk is dat ja.. zij komen geen problemen tegen, dus moet het wel goed zijn.
troost je, hier heb ik geen airco.quote:op maandag 20 juni 2005 10:51 schreef fokcrash het volgende:
vanmorgen ging ik met plezier naar mijn werk-we hebben airco-
eenmaal hier blijkt ut onding stuk te wezen![]()
mooizo!quote:op maandag 20 juni 2005 10:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
ben d'r weer.tandarts zei dat ik een veel te goed gebit heb.
heerlijk met dit weer!quote:ik heb een hele watermeloen gekocht.
wie maakt alvast het nieuwe topic want nu zal het wel hard gaanquote:
ik mag niet meerquote:op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef livelived het volgende:
[..]
wie maakt alvast het nieuwe topic want nu zal het wel hard gaan![]()
quote:op maandag 20 juni 2005 10:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
ben d'r weer.tandarts zei dat ik een veel te goed gebit heb.
ik heb een hele watermeloen gekocht.
klaag ze aan of open een topic in feedbackquote:
rellenquote:op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef alicey het volgende:
ik heb alleen nog maar de op gelezen, maar het zou wel eens een reltopic kunnen zijn/worden : kunnen baby's denken ?
jaquote:op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef livelived het volgende:
[..]
klaag ze aan of open een topic in feedback![]()
nee, ze kunnen niet denken en daarom dienen ze te worden uitgeroeid.quote:op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef alicey het volgende:
ik heb alleen nog maar de op gelezen, maar het zou wel eens een reltopic kunnen zijn/worden : kunnen baby's denken ?
de sfeer zit er goed in: kunnen baby's denken ?quote:op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef alicey het volgende:
ga je dat posten?quote:op maandag 20 juni 2005 11:03 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
nee, ze kunnen niet denken en daarom dienen ze te worden uitgeroeid.![]()
dat zei iemand in de bijbel ook ooitquote:op maandag 20 juni 2005 11:03 schreef lupa_solitaria het volgende:
moet je vooral hier bij mij in de buurt zeggenquote:
k vroeg me trouwens, als nieuwsgierig aapje, af waar dat gesprek met schorpioen zaterdagavond over ging (waar is dat uberhaupt gevoerd? irc/msn/...). wil je het vertellen?quote:op maandag 20 juni 2005 11:03 schreef lupa_solitaria het volgende:
juist dan is het leuk om te posten. kun je bij terugkomst genieten van de reacties.quote:op maandag 20 juni 2005 11:04 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
nee want ik moet straks naar de bieb.
quote:op maandag 20 juni 2005 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je vooral hier bij mij in de buurt zeggen
dat ging over 'werkelijkheid'. ik was alleen strontchagrijnig, dus het liep niet zo.quote:op maandag 20 juni 2005 11:05 schreef livelived het volgende:
k vroeg me trouwens, als nieuwsgierig aapje, af waar dat gesprek met schorpioen zaterdagavond over ging (waar is dat uberhaupt gevoerd? irc/msn/...). wil je het vertellen?
leuke wijk, lijkt wel wat op de mijne.quote:op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
hier kijk ik dus op uit, maar dan vanaf de andere kant..
vaag he
ik kreeg ook een sterke neiging om iets in die trant te posten toen ik dat topic lasquote:op maandag 20 juni 2005 11:03 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
tja hebben we allemaal wel eensquote:op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef lupa_solitaria het volgende:
dat ging over 'werkelijkheid'. ik was alleen strontchagrijnig, dus het liep niet zo.![]()
het is een beetje een nutteloze discussie. je kunt het niet echt weten, zoals je ook niet echt kunt weten wat en hoe een dier denkt.quote:op maandag 20 juni 2005 11:07 schreef reya het volgende:
ik kreeg ook een sterke neiging om iets in die trant te posten toen ik dat topic las
http://www.tgooi.info/meent/bijen.htmlquote:op maandag 20 juni 2005 11:07 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
leuke wijk, lijkt wel wat op de mijne.
lekker veel groen enzo. woonde jij nog bij je ouders, nee toch?quote:op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef qu63 het volgende:
http://www.tgooi.info/meent/bijen.html
hier nog meer foto's alle foto's die je op die pagina ziet zijn uit dezelfde straat
ach, op zich viel het wel mee, het ging gewoon redelijk hard tegen hard en ik ben het nog steeds totaal niet met schorpioens beweringen eens, maar op het laatst werd het een beetje onprettig. daarbij komt dat argumenteren gewoon minder lekker gaat om 02:00 's nachts.quote:
jopschquote:op maandag 20 juni 2005 11:10 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
lekker veel groen enzo. woonde jij nog bij je ouders, nee toch?
je hoeft het ook niet eens te worden met iemand, sommige dingen kun je het niet over eens worden.quote:op maandag 20 juni 2005 11:11 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ach, op zich viel het wel mee, het ging gewoon redelijk hard tegen hard en ik ben het nog steeds totaal niet met schorpioens beweringen eens, maar op het laatst werd het een beetje onprettig. daarbij komt dat argumenteren gewoon minder lekker gaat om 02:00 's nachts.
ik geef volmondig toe dat ik soms gemeen word als ik 'het heb gehad'.quote:op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef alicey het volgende:
alleen speelde je het wel een beetje gemeen (ook tegen mij).
zou kunnen dat er ook appartementjes waren ofzo.quote:op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef qu63 het volgende:
jopsch
het is ook een beetje duur om hier te wonen als student zonder inkomen
[afbeelding]
dan ga ik maar niet met jou in discussiequote:op maandag 20 juni 2005 11:14 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik geef volmondig toe dat ik soms gemeen word als ik 'het heb gehad'.
het was te merken.quote:op maandag 20 juni 2005 11:14 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik geef volmondig toe dat ik soms gemeen word als ik 'het heb gehad'.
citroensmaak klinkt nog wel lekker.quote:op maandag 20 juni 2005 11:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
oplosthee met citroensmaak van de lidl is oké
inderdaad. ik moet gewoon kappen dan, maar dat is soms nogal moeilijk voor me.quote:op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef alicey het volgende:
het was te merken.je had het echter zelf in de gaten, want je bond wel in op een gegeven moment.
ach ik kan zelf ook heel vervelend worden als ik moe ben.. het begint dan al met dat ik niet goed meer lees.
heb je die suiker er zelf in gedaan, of zit dat er al in?quote:op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ja. er zit wel suiker in, maar het is helemaal niet zoet. lekker met dit weer.
nope, hier is alles huur of koop.quote:op maandag 20 juni 2005 11:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
zou kunnen dat er ook appartementjes waren ofzo.
na een zacht duwtje doe je dat wel.quote:op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
inderdaad. ik moet gewoon kappen dan, maar dat is soms nogal moeilijk voor me.
er zit suiker in, maar zo te proeven niet veel.quote:op maandag 20 juni 2005 11:18 schreef alicey het volgende:
heb je die suiker er zelf in gedaan, of zit dat er al in?
quote:op maandag 20 juni 2005 11:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
oh nee? en waarom dan niet, eikel?![]()
![]()
hmmm. ik blijf me afvragen waarom die achterlijke gewoonte er is.quote:op maandag 20 juni 2005 11:18 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
er zit suiker in, maar zo te proeven niet veel.
dat is duidelijk merkbaar inderdaad, ook omdat je net al opmerkte dat je het nog steeds niet eens bent over bepaalde dingen.quote:op maandag 20 juni 2005 11:19 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ja, maar ik moet leren om de eer aan mezelf te houden. ik wil te graag gelijk krijgen.
kom in friesland wonen.quote:op maandag 20 juni 2005 11:18 schreef qu63 het volgende:
nope, hier is alles huur of koop.
even een koop en een huur overzichtje
duur dus
de wijk is bijna 30 jaar oud geloof ik. alle huizen zijn dus ook uit die tijd, behalve een paar appartementen in de buurt van het winkelcentrum. die dingen kosten nu ook minsten 1,5 ton
ik denk dat het eerder geldingsdrang dan onzekerheid is.quote:op maandag 20 juni 2005 11:20 schreef alicey het volgende:
dat is duidelijk merkbaar inderdaad, ook omdat je net al opmerkte dat je het nog steeds niet eens bent over bepaalde dingen.
een tikje onzekerheid dat je misschien nog moet wegwerken.
doe jij eens funda-en bij jou in de buurtquote:op maandag 20 juni 2005 11:20 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
kom in friesland wonen.hier kun je nog voor 80.000 een huisje kopen.
geldingsdrang komt imo uiteindelijk echter ook voort uit onzekerheid.. het is een vorm van controle die je "nodig" hebt.quote:op maandag 20 juni 2005 11:20 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder geldingsdrang dan onzekerheid is.
zou kunnen. daarnaast denk ik natuurlijk ook gewoon dat ik gelijk heb.quote:op maandag 20 juni 2005 11:22 schreef alicey het volgende:
geldingsdrang komt imo uiteindelijk echter ook voort uit onzekerheid.. het is een vorm van controle die je "nodig" hebt.
uiteraard, dat laatste denkt iedereen.quote:op maandag 20 juni 2005 11:23 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
zou kunnen. daarnaast denk ik natuurlijk ook gewoon dat ik gelijk heb.
ziet er nog allemaal erg netjes uit ook.quote:op maandag 20 juni 2005 11:24 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
klik
heb ik even alles onder de ton gedaan.
dit huis is nog een beetje te vergelijken met hier.. de prijs is dus wel ongeveer hetzelfdequote:op maandag 20 juni 2005 11:24 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
klik
heb ik even alles onder de ton gedaan.
ja das niet altijd handigquote:op maandag 20 juni 2005 11:19 schreef lupa_solitaria het volgende:
ja, maar ik moet leren om de eer aan mezelf te houden. ik wil te graag gelijk krijgen.
hier meer dan genoeg, ook wel eengezinswoningen.quote:op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef reya het volgende:
voor beneden een ton kun je hier praktisch geen woning krijgen...
natuurlijk, dat weet ik ook wel.quote:op maandag 20 juni 2005 11:29 schreef livelived het volgende:
ja das niet altijd handig![]()
misschien ook wel een weg die gedoemd is om vroeg of laat te mislukken
dit zijn wat huizen uit mijn straat. mijn ouders hebbe dit huis gekocht voor ongeveer 100.00 guldenquote:op maandag 20 juni 2005 11:26 schreef lupa_solitaria het volgende:
mijn woning is er zo eentje als die aan de bongastate. ik heb voor de mijne 40.000 betaald.
winst, winst, winst!
in rotterdam kan het wel, maar dan moet je er wel het nodige werk aan verrichten.quote:op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef reya het volgende:
voor beneden een ton kun je hier praktisch geen woning krijgen...
kun je het niet onder controle krijgen, net als je verliefdheid (hetgeen ik trouwens gelukkig niet heb met verliefdheid)quote:op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef lupa_solitaria het volgende:
natuurlijk, dat weet ik ook wel.
vet cool. misschien dat ik na mijn studie mijn huis verkoop om mijn studieschuld in één keer af te betalen. neem ik daarna gewoon een nieuwe hypotheek.quote:op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef qu63 het volgende:
dit zijn wat huizen uit mijn straat. mijn ouders hebbe dit huis gekocht voor ongeveer 100.00 gulden
tel uit je winst
het kan wel, maar er zijn redenen dat ze dat niet doet.quote:op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef livelived het volgende:
[..]
kun je het niet onder controle krijgen, net als je verliefdheid (hetgeen ik trouwens gelukkig niet heb met verliefdheid)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |