Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!quote:Op zondag 27 maart 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stemmingen? Ik mis alles, ik kom alleen nog maar in de SC tegenwoordig.
Niet als je'm in je vriezer doet hoor.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, binnen een week gaat 'ie toch wel flink stinken hoor.
Het is wel heel toepasselijk, en het heeft ook wel wat.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je begreep mijn vraag verkeerd. Ik bedoelde te vragen wat voor activiteiten er allemaal leuker zijn dan gegrild worden met Pasen.
Gekruisigd worden met Pasen!
En 35 is nog wel een oneven getal, en 38 een even getal.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een handicap op het gebied van cijfers geloof ik.![]()
Vooral die bovenste foto is leuk.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:58 schreef Alicey het volgende:
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
Crewverkiezingen MisterCrew en MissCrew
* Alicey meedoet.
Dus jullie weten op wie je moet stemmen.![]()
Het is verplicht om een achterlijke foto in te sturen, en geef toe - Ik zou zo doorgaan voor achterlijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral die bovenste foto is leuk.
Ik zie hem ook nog niet staan, als het goed is wordt het mailadres wel vandaag bekend gemaakt. Wachten tot MUUS wakker is denk ik.quote:Maar ik ga natuurlijk op je stemmen. Alleen dat mailadres staat er nog nergens, of ben ik kippig?
Ik had de tag gekopieerd van een andere SC en ik dacht dat dat de laatste was.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
En 35 is nog wel een oneven getal, en 38 een even getal.
Welnee joh, het is volgens mij niet specifiek een christelijk kruis, ook niet als dusdanig bedoeld.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik moet mijn stem heroverwegen. Op die derde foto heb je een gristelijk ding om je nek hangen.![]()
Zonder enige twijfel. Ik zou je zo een kwartje geven.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:03 schreef Alicey het volgende:
Het is verplicht om een achterlijke foto in te sturen, en geef toe - Ik zou zo doorgaan voor achterlijk.
Het is het bovenste topic dat een slotje heeft, zo kun je hem snel terugvinden.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had de tag gekopieerd van een andere SC en ik dacht dat dat de laatste was.
Een gehandicapte geld geven dat geen wettig betaalmiddel is vind ik cru.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel. Ik zou je zo een kwartje geven.
Het is een glitterkruis, dat dan weer wel.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:04 schreef Alicey het volgende:
Welnee joh, het is volgens mij niet specifiek een christelijk kruis, ook niet als dusdanig bedoeld.
Mailadres wordt vandaag gepubliceerd, maar is dus nog niet gepubliceerd.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik snap niet waar ik m'n stem heen moet mailen
Ik weten. Ik niet goed hebben opgelet.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:04 schreef Alicey het volgende:
Het is het bovenste topic dat een slotje heeft, zo kun je hem snel terugvinden.
Zoiets had ik dus ook, maar wist even niet hoe ik het onder woorden moest brengen.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is een glitterkruis, dat dan weer wel.
Zie je Jezus al hangen, aan een kruis bezet met diamanten?
Ze merken het toch niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:05 schreef Alicey het volgende:
Een gehandicapte geld geven dat geen wettig betaalmiddel is vind ik cru.
Of betekent het gewoon dat we er veels te snel SC's doorheen draaien?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weten. Ik niet goed hebben opgelet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |