Doffy is een anti-feminist, zo'n vrouwenhater.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:16 schreef livEliveD het volgende:
Ik vond dat [LESBO] wel een goed idee
De weblog vervangt het dagboek.quote:Maar wat Doffy zegt kan ik me wel in vinden. Ik hoorde trouwens gisteren dat 4% van de Amerikanen een weblog heeft![]()
Van de internet amerikanen trouwens
Met als verschil dat mensen een dagboek nog wel eens op slot willen doen, maar weblogs aan de hele wereld laten lezen.quote:
Ik heb al teveel tijd verdaan in het [HOMO]-topic (toen ik nog jong, en dat topic nog leuk was), dus ik wil al helemaal geen [LESBO]. Nog erger... alleen maar geouwehoer over tuinbroeken en Anoukquote:Op woensdag 27 april 2005 12:16 schreef livEliveD het volgende:
Ik vond dat [LESBO] wel een goed idee
Amerikanen zijn van lotje.quote:Ik hoorde trouwens gisteren dat 4% van de Amerikanen een weblog heeft![]()
Van de internet amerikanen trouwens
Ja, ik vind de vergelijking met een dagboek toch ook niet zo correct. In een dagboek gaat het toch juist erom dat niemand het ooit leest?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Met als verschil dat mensen een dagboek nog wel eens op slot willen doen, maar weblogs aan de hele wereld laten lezen.
Als je zelf niet gelooft dat je leven interessant genoeg is...quote:Op woensdag 27 april 2005 12:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Met als verschil dat mensen een dagboek nog wel eens op slot willen doen, maar weblogs aan de hele wereld laten lezen.
LOLquote:Op woensdag 27 april 2005 12:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb al teveel tijd verdaan in het [HOMO]-topic (toen ik nog jong, en dat topic nog leuk was), dus ik wil al helemaal geen [LESBO]. Nog erger... alleen maar geouwehoer over tuinbroeken en Anouk![]()
Denken mensen nog steeds dat hun partner het echt niet leest?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ik vind de vergelijking met een dagboek toch ook niet zo correct. In een dagboek gaat het toch juist erom dat niemand het ooit leest?
Whehehequote:Op woensdag 27 april 2005 12:27 schreef Alicey het volgende:
Open trouwens nooit een topic in V&A dat je een tuinbroek zoekt i.v.m. conformatie aan het maatschappelijke beeld dat er heerst van lesbo's. Ik kreeg nog serieus een hoop tuinbroeken aangeboden ook.
Eigenlijk ook.. Het is ook een vorm van blog waar je geen verplichting hebt om langdradig te zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Whehehe
Maar is slowchat ook niet ergens een beetje een vorm van blog. Delen wat je gaat doen enzo
Hee, ik ben 36, ik houd geen dagboek meer bijquote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Denken mensen nog steeds dat hun partner het echt niet leest?Stop er eens iets van een test in en kijk of je iets kunt merken aan je partner. Bv: Die lul haalt nooit <product x> in huis ofzo
![]()
Ach dat waren/zijn we allemaalquote:Op woensdag 27 april 2005 12:35 schreef miss_sly het volgende:
Dat was meer toen ik puber en lastig en onzeker was
Truth slowchat deed het beterquote:Op woensdag 27 april 2005 12:45 schreef Bensel het volgende:
Okee, eindelijk weer een normale titel?In hoeverre zijn wij al groot wat reeksen betreft?
Hoest met het eenzame wolfje?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, hier zijn jullie.
Goed hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:49 schreef livEliveD het volgende:
Hoest met het eenzame wolfje?
Ik ben nog steeds lastig en onzeker.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hee, ik ben 36, ik houd geen dagboek meer bij
Dat was meer toen ik puber en lastig en onzeker was
quote:Ik lees hier soms dat mensen een log of dagboek van hun partner checken omdat ze degene niet vertrouwen. Vaak vinden ze dan ook niet al te leuke dingen. Wie heeft ooit lopen neuzen omdat ie zijn partner niet vertrouwde maar vond niks! Hoe voel je je nu daardoor?
Please press the issue![]()
Dat 'mooi zo' sloeg op LS heurquote:
Wie leest mee met de blog van zijn/haar partner?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:00 schreef livEliveD het volgende:
Mooi zo
Ik wil een nieuw topic in R&P openen maar weet geen goede (korte) titel. Iemand een idee?
OP
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |