Doffy is een anti-feminist, zo'n vrouwenhater.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:16 schreef livEliveD het volgende:
Ik vond dat [LESBO] wel een goed idee
De weblog vervangt het dagboek.quote:Maar wat Doffy zegt kan ik me wel in vinden. Ik hoorde trouwens gisteren dat 4% van de Amerikanen een weblog heeft![]()
Van de internet amerikanen trouwens
Met als verschil dat mensen een dagboek nog wel eens op slot willen doen, maar weblogs aan de hele wereld laten lezen.quote:
Ik heb al teveel tijd verdaan in het [HOMO]-topic (toen ik nog jong, en dat topic nog leuk was), dus ik wil al helemaal geen [LESBO]. Nog erger... alleen maar geouwehoer over tuinbroeken en Anoukquote:Op woensdag 27 april 2005 12:16 schreef livEliveD het volgende:
Ik vond dat [LESBO] wel een goed idee
Amerikanen zijn van lotje.quote:Ik hoorde trouwens gisteren dat 4% van de Amerikanen een weblog heeft![]()
Van de internet amerikanen trouwens
Ja, ik vind de vergelijking met een dagboek toch ook niet zo correct. In een dagboek gaat het toch juist erom dat niemand het ooit leest?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Met als verschil dat mensen een dagboek nog wel eens op slot willen doen, maar weblogs aan de hele wereld laten lezen.
Als je zelf niet gelooft dat je leven interessant genoeg is...quote:Op woensdag 27 april 2005 12:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Met als verschil dat mensen een dagboek nog wel eens op slot willen doen, maar weblogs aan de hele wereld laten lezen.
LOLquote:Op woensdag 27 april 2005 12:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb al teveel tijd verdaan in het [HOMO]-topic (toen ik nog jong, en dat topic nog leuk was), dus ik wil al helemaal geen [LESBO]. Nog erger... alleen maar geouwehoer over tuinbroeken en Anouk![]()
Denken mensen nog steeds dat hun partner het echt niet leest?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ik vind de vergelijking met een dagboek toch ook niet zo correct. In een dagboek gaat het toch juist erom dat niemand het ooit leest?
Whehehequote:Op woensdag 27 april 2005 12:27 schreef Alicey het volgende:
Open trouwens nooit een topic in V&A dat je een tuinbroek zoekt i.v.m. conformatie aan het maatschappelijke beeld dat er heerst van lesbo's. Ik kreeg nog serieus een hoop tuinbroeken aangeboden ook.
Eigenlijk ook.. Het is ook een vorm van blog waar je geen verplichting hebt om langdradig te zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Whehehe
Maar is slowchat ook niet ergens een beetje een vorm van blog. Delen wat je gaat doen enzo
Hee, ik ben 36, ik houd geen dagboek meer bijquote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Denken mensen nog steeds dat hun partner het echt niet leest?Stop er eens iets van een test in en kijk of je iets kunt merken aan je partner. Bv: Die lul haalt nooit <product x> in huis ofzo
![]()
Ach dat waren/zijn we allemaalquote:Op woensdag 27 april 2005 12:35 schreef miss_sly het volgende:
Dat was meer toen ik puber en lastig en onzeker was
Truth slowchat deed het beterquote:Op woensdag 27 april 2005 12:45 schreef Bensel het volgende:
Okee, eindelijk weer een normale titel?In hoeverre zijn wij al groot wat reeksen betreft?
Hoest met het eenzame wolfje?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, hier zijn jullie.
Goed hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:49 schreef livEliveD het volgende:
Hoest met het eenzame wolfje?
Ik ben nog steeds lastig en onzeker.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hee, ik ben 36, ik houd geen dagboek meer bij
Dat was meer toen ik puber en lastig en onzeker was
quote:Ik lees hier soms dat mensen een log of dagboek van hun partner checken omdat ze degene niet vertrouwen. Vaak vinden ze dan ook niet al te leuke dingen. Wie heeft ooit lopen neuzen omdat ie zijn partner niet vertrouwde maar vond niks! Hoe voel je je nu daardoor?
Please press the issue![]()
Dat 'mooi zo' sloeg op LS heurquote:
Wie leest mee met de blog van zijn/haar partner?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:00 schreef livEliveD het volgende:
Mooi zo
Ik wil een nieuw topic in R&P openen maar weet geen goede (korte) titel. Iemand een idee?
OP
[..]
"Schend jij de privacy van je partner wel eens?"quote:Op woensdag 27 april 2005 13:00 schreef livEliveD het volgende:
Mooi zo
Ik wil een nieuw topic in R&P openen maar weet geen goede (korte) titel. Iemand een idee?
OP
Dan zou ik het idee hebben dat het over een internet geval gaat en das niet vertrouwelijkquote:Op woensdag 27 april 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
Wie leest mee met de blog van zijn/haar partner?
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Er is al een soortgelijk topic over, volgens mij.
Mmmm op zich niet verkeerd. Je hangt er wel een waarde oordeel aan maar ergens gaat het daar juist ook om.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Schend jij de privacy van je partner wel eens?"
Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lezen van een dagboek zou voor mij trouwens denk ik wel een reden zijn om een relatie onmiddellijk te beëindigen. Privacy is heilig bij mij.
Ook als het niet eens is vanuit wantrouwen. Prive = prive. Als ik bepaalde dingen niet wil delen met iemand, heeft diegene dat te respecteren. Niet dat het zo spannend zou zijn wat ik er in zou schrijven, maar ik wil graag een stukje zelf hebben/houden, ook in een relatie.quote:Niet omdat ik iets te verbergen heb, maar het is een kwestie van vertrouwen. Ik wil geen relatie met iemand die mij niet vertrouwt.
Relationele (contra)spionagequote:Op woensdag 27 april 2005 13:00 schreef livEliveD het volgende:
Mooi zo
OP
je hebt geen idee wat ze in R&P allemaal al bedacht hebbenquote:
-- Nee, doe maar niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je hebt geen idee wat ze in R&P allemaal al bedacht hebben
Ik hou eigenlijk niks voor mezelf in me relatie.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Niet dat het zo spannend zou zijn wat ik er in zou schrijven, maar ik wil graag een stukje zelf hebben/houden, ook in een relatie.
Is het een waardeoordeel? Het schenden van privacy is toch waar we het over hebben, of zou je het ook anders kunnen definiëren? Je leest iets dat uitdrukkelijk niet voor jou bestemd is.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:07 schreef livEliveD het volgende:
Mmmm op zich niet verkeerd. Je hangt er wel een waarde oordeel aan maar ergens gaat het daar juist ook om.
Er zijn dingen, zoals heel erg diepe gevoelens en overwegingen, die ik voor mezelf houd. Waarschijnlijk zou ik ze om die reden al nooit op papier zetten.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niks voor mezelf in me relatie.Ik vertel niet alles nee maar das meer omdat het saai is om te vertellen of omdat ik het vergeten ben. Of ze vraagt er gewoon niet naar en het is toch niet relevant.
Whehehequote:
Ik hou ook maar weinig voor mezelf, hoor. Maar àls ik iets voor mezelf wil houden dan heeft de ander dat te respecteren.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:08 schreef livEliveD het volgende:
Ik hou eigenlijk niks voor mezelf in me relatie.Ik vertel niet alles nee maar das meer omdat het saai is om te vertellen of omdat ik het vergeten ben. Of ze vraagt er gewoon niet naar en het is toch niet relevant.
Dat zegt mijn vriend nou ook altijdquote:Op woensdag 27 april 2005 13:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zoals wat? Niet dat je het nu publiek hoeft te vertellen maar kun je geen voorbeeld geven dat totaal niet op de werkelijkheid is gebaseerd? Ik kan me namelijk niks bedenken dat ik niet aan me partner zou vertellen als ze erom vroeg.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Alicey het volgende:
Er zijn dingen, zoals heel erg diepe gevoelens en overwegingen, die ik voor mezelf houd. Waarschijnlijk zou ik ze om die reden al nooit op papier zetten.
Ja je hebt gelijk. Goede titel. Miss_sly weet jij of er een ander topic over bestaat? Ik zie hem niet 1,2,3quote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is het een waardeoordeel? Het schenden van privacy is toch waar we het over hebben, of zou je het ook anders kunnen definiëren? Je leest iets dat uitdrukkelijk niet voor jou bestemd is.
Ja wat kun je er anders van maken. Toch? Je kunt wel gaan vertellen hoe je vet hebt aangeklikt in Word maar dat lijkt me nogal een relatie killerquote:Op woensdag 27 april 2005 13:12 schreef miss_sly het volgende:
Dat zegt mijn vriend nou ook altijd
En dan vraag ik: hoe was het bij jou vandaag?
En dan zegt hij: Goed hoor.
Ik zou het persoonlijk als een gebrek van vertrouwen opvatten als (!) je uberhaupt iets voor jezelf zou willen houdenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik hou ook maar weinig voor mezelf, hoor. Maar àls ik iets voor mezelf wil houden dan heeft de ander dat te respecteren.
Lees de OPquote:Op woensdag 27 april 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:
Er is een topic geweest dat ging over hoever je zou gaan om je partner te controleren als je hem/haar niet vertrouwde. Zoals logs van msn lezen, sms-history checken op de gsm, emails controleren, enz. Dat bedoel jij ookongeveer, toch?
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja wat kun je er anders van maken. Toch? Je kunt wel gaan vertellen hoe je vet hebt aangeklikt in Word maar dat lijkt me nogal een relatie killer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |