Het wordt dan denk ik een ander verhaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook niet als je dat per pallet doet?
daar ging het net over in het vorige topicquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef ReCreative het volgende:
Hoe masturbeer ik?
Ik heb toch geen TVquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Truste Alicey! Nu mis je het programma over De Vagina.
Jij wil vast wel even in een krappe kamer achter een computer Cuby & The Blizzards luisteren? Dan neem ik met een schrijfblok jouw plaats tijdelijk inquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:29 schreef ReCreative het volgende:
Hoooi.
Het is een schitterende avond, de damp stijgt op uit de slootjes in de polder en een aantal schapen kruipt wat bij elkaar voor de naderende nacht.
Hoe laat begint dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ik zit hier zielig alleen op m'n hotelkamer. kun je even een integraal verslagje doen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi zoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ben met terugwerkende kracht blij dat ik even buiten was.
Nog steeds in Finland?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zit hier zielig alleen op m'n hotelkamer. kun je even een integraal verslagje doen...
Is al begonnen op Yorin.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
Hoe laat begint dat?
mss ff switchen tussen sbs en yorin
Neejquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:32 schreef Reya het volgende:
Jij wil vast wel even in een krappe kamer achter een computer Cuby & The Blizzards luisteren? Dan neem ik met een schrijfblok jouw plaats tijdelijk in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |