Het gaat bij Tarot niet zo zeer om de toekomst voorspellen. Dat is sowieso onmogelijk, omdat je die (imo) zelf in de hand hebt.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:50 schreef Bensel het volgende:
denk dat het hetzelfde is als een horoscoop.. Als je die an het einde van de dag leest, kun je altijd situaties hebben die lijken op wat er in dehooscoop staan
Dan krijg je een officieel bewijs dat je geen leven hebt.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog maar 798 posts en dan zit ik op 10.000 posts.
Daar denk ik anders overquote:Op vrijdag 15 april 2005 07:35 schreef Alicey het volgende:
Het gaat bij Tarot niet zo zeer om de toekomst voorspellen. Dat is sowieso onmogelijk, omdat je die (imo) zelf in de hand hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:18 schreef SingleCoil het volgende:
Groot, blond, tieten en kont...speciaal voor Lupa en Sly:
[afbeelding]
Je gelooft zelf meer in lot en voorbestemming?quote:
Succes. Ik hoop dat ze het lang uithouden met elkaar, anders zit je over een jaar weer bij een bruiloft.quote:Zo op naar een bruiloft
Juist niet dus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:14 schreef SingleCoil het volgende:
Een goedenmorgen iedereen gewenst op wat weer een prachtige ochtend lijkt te gaan worden. A. gelooft in predestintatie ?
Waaruit maak je op dat ik geloof in waarzeggers? Ik geloof wel dat dat in sommige gevallen mogelijk is trouwens. Naar mijn weet heb ik echter nergens gezegd dat ik in waarzeggers geloof.quote:Het verbaasd me niks, ze gelooft ook in waarzeggers, dus dat maakt predestinatie noodzakelijk.
Als je met een vrouw wilt komen, heb je dan ook mooie vrouwen? Als in.. Niet van plastic, niet blond enzo?quote:Eerst even een mooi ochtendplaatje uitzoeken...
Ik geloof eigenlijk niet dat Lupa die vrouw die je postte leuk vindt..quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:43 schreef SingleCoil het volgende:
De mooi vrouwen stonden in de vorige topic: Aguilera, Moss...dit keer komen er alleen grote blonde met kont en tieten, zoals Lupa ze leuk vindt.
Jij gelooft wel meer...quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet dat Lupa die vrouw die je postte leuk vindt..
Euhm.. even denken.. *kraaaaak *pang *AU*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |