Het gaat bij Tarot niet zo zeer om de toekomst voorspellen. Dat is sowieso onmogelijk, omdat je die (imo) zelf in de hand hebt.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:50 schreef Bensel het volgende:
denk dat het hetzelfde is als een horoscoop.. Als je die an het einde van de dag leest, kun je altijd situaties hebben die lijken op wat er in dehooscoop staan
Dan krijg je een officieel bewijs dat je geen leven hebt.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog maar 798 posts en dan zit ik op 10.000 posts.
Daar denk ik anders overquote:Op vrijdag 15 april 2005 07:35 schreef Alicey het volgende:
Het gaat bij Tarot niet zo zeer om de toekomst voorspellen. Dat is sowieso onmogelijk, omdat je die (imo) zelf in de hand hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:18 schreef SingleCoil het volgende:
Groot, blond, tieten en kont...speciaal voor Lupa en Sly:
[afbeelding]
Je gelooft zelf meer in lot en voorbestemming?quote:
Succes. Ik hoop dat ze het lang uithouden met elkaar, anders zit je over een jaar weer bij een bruiloft.quote:Zo op naar een bruiloft
Juist niet dus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:14 schreef SingleCoil het volgende:
Een goedenmorgen iedereen gewenst op wat weer een prachtige ochtend lijkt te gaan worden. A. gelooft in predestintatie ?
Waaruit maak je op dat ik geloof in waarzeggers? Ik geloof wel dat dat in sommige gevallen mogelijk is trouwens. Naar mijn weet heb ik echter nergens gezegd dat ik in waarzeggers geloof.quote:Het verbaasd me niks, ze gelooft ook in waarzeggers, dus dat maakt predestinatie noodzakelijk.
Als je met een vrouw wilt komen, heb je dan ook mooie vrouwen? Als in.. Niet van plastic, niet blond enzo?quote:Eerst even een mooi ochtendplaatje uitzoeken...
Ik geloof eigenlijk niet dat Lupa die vrouw die je postte leuk vindt..quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:43 schreef SingleCoil het volgende:
De mooi vrouwen stonden in de vorige topic: Aguilera, Moss...dit keer komen er alleen grote blonde met kont en tieten, zoals Lupa ze leuk vindt.
Jij gelooft wel meer...quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet dat Lupa die vrouw die je postte leuk vindt..
Euhm.. even denken.. *kraaaaak *pang *AU*quote:
Doordoener.quote:
De meeste "waarzeggers" werken inderdaad met cold reading. Daarbij is interactie inderdaad van groot belang.quote:Waarzeggers zijn mensen die, bijv. aan de hand van een glazen bol of door kaartlegging, je wijs willen maken dat ze dingen over je weten die ze niet zouden kunnen weten. Het si natuurlijk flauwekul. Het werkt bijvoorbeeld niet zonder interactie tussen de waarzegger en de proefpersoon omdat de waarzegger altijd door het uiterlijk en de reacties van de proefpersoon op weg geholpen moet worden.
Ik vermoed niet dat er een direct verband mee is. Zoals ik al in het vorige topic aangaf, lijkt het mij eerder zelf aan het denken gezet wordt.quote:Het is wel zo dat veel mensen verbluft staan van de vaardigheden van zo'n waarzegger, maar het heeft niks met de kaarten of de bol te maken natuurlijk.
Ik denk dat aan een gezicht ook al heel veel te zien is op zich. Sowieso is er al uit af te lezen hoe iemand zich voelt.quote:Mijn moeder is 30 jaar lang maatschappelijk werkster geweest in de 'probleemwijken', die is ook zowat waarzegster, ze kan aan iemand z'n neus zien of 'ie liegt of niet en wat 'ie met z'n geld doet enzo.
Bij elke mooie vrouw reageert Mini-Bensel?quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:53 schreef Bensel het volgende:
Ik vin dit ook geen mooie vrouw.. ten minste.. er komt geen reactie beneden..
Het is niet dezelfde bruiloft als die waar livEliveD heen gaat?quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
Euhm.. even denken.. *kraaaaak *pang *AU*
Er schoot me net iets te binnen... vanavond ook een vbruiloft (al moet ik daar met een malletband spelen..) heb niet echt zin er in, ook al is het een achterneef van me die trouwt (met iemand die dus bij die band zit)
Nou.. niet zozeer een heftoge revtie oid.. maar een tinteling voel je meestal welquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij elke mooie vrouw reageert Mini-Bensel?
D'r is maar 1 manier om erachter te komenquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde bruiloft als die waar livEliveD heen gaat?
Pff.. ben slaapdronken volgens mij ...quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:01 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nou.. niet zozeer een heftoge revtie oid.. maar een tinteling voel je meestal wel
Ah ok, bij een omhelzing groeit hij dus niet zo hard dat hij voelbaar wordt?quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:01 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nou.. niet zozeer een heftoge revtie oid.. maar een tinteling voel je meestal wel
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:03 schreef Bensel het volgende:
[..]
Pff.. ben slaapdronken volgens mij ...
Euhm nee.. dat gebeurt nou ook weer niet zo snel.. Al moet ik zeggen dat mini-Bensel toch wel vrij rap is met dat soort dingen.. in een bus zitten terwijl die bus over een slechte klinkerweg hobbelt is nou nbiet bepaald opwindend te noemen, en toch gebeurt het vaak dat ie wel omhoog kruipt.. (en hou dan nog maar een strak gezicht als ie klem zit....)quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah ok, bij een omhelzing groeit hij dus niet zo hard dat hij voelbaar wordt?
Dit namelijk naar aanleiding van een andere discussie, waar een meneer Speth beweert dat een omhelzing voor alle mannen een sexuele ervaring is.. We waren er al uit dat dat niet zo is, maar geldt het voor jou denk je?quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:09 schreef Bensel het volgende:
[..]
Euhm nee.. dat gebeurt nou ook weer niet zo snel.. Al moet ik zeggen dat mini-Bensel toch wel vrij rap is met dat soort dingen.. in een bus zitten terwijl die bus over een slechte klinkerweg hobbelt is nou nbiet bepaald opwindend te noemen, en toch gebeurt het vaak dat ie wel omhoog kruipt.. (en hou dan nog maar een strak gezicht als ie klem zit....)
Goed, ook niet altijd dus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:15 schreef Bensel het volgende:
Hm.. ligt een beetje aan wie me omhelst en met welke reden
Ah, van die bouwvakkers die er zin aan hebben!quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:18 schreef gr8w8 het volgende:
Moguh!
Gelukkig ging mijn wekker om 8 uur, anders ws ik niet eens wakker geworden van de bouwvakkers die al voor achten de betonboor ter hand namen en met z'n drieën 20 hamers delen..
Hmmm.. toen ik klein was sliep ik zo'n beetje op een bouwplaats (onze huis was al gebouwd, terwijl de rest van de wijk net begon met bouwen). Ik zou er ook zo doorslapen (of door mensen die al sochtends vroeg om 8 uur hun 2 m2 grote grasveld gaan zitten maaienquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:18 schreef gr8w8 het volgende:
Moguh!
Gelukkig ging mijn wekker om 8 uur, anders ws ik niet eens wakker geworden van de bouwvakkers die al voor achten de betonboor ter hand namen en met z'n drieën 20 hamers delen..
Ik heb vaak mensen die op zaterdagochtend om 8:00 gaan klussen en de boor ter hand nemen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:21 schreef Bensel het volgende:
[..]
Hmmm.. toen ik klein was sliep ik zo'n beetje op een bouwplaats (onze huis was al gebouwd, terwijl de rest van de wijk net begon met bouwen). Ik zou er ook zo doorslapen (of door mensen die al sochtends vroeg om 8 uur hun 2 m2 grote grasveld gaan zitten maaien![]()
Hoi Geartsjuh!quote:
Tot op welke hoogte denk je dat alles voorbestemd is?quote:Ik geloof niet dat alles vast staat maar ik geloof wel in predestinatie.
Alleen hoe dat dan kan en werkt ben ik zelf ook nog niet helemaal over uit..
Ik ben nog zaterdagpostbode.. en ik hoef gelukkig NIET vroeg op te staan ( 9 uur op kantoor zijn, om 2 diensten in te gooien en 1 klein dienst weg te brengen.. en toch net zoveel verdienen als toen ik 2 grote diensten wegbracht)quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
Oja, je was zaterdagpostbezorger.
* Alicey denkt terug aan de tijden dat zij een zaterdagochtend-baantje had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |