oh jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Trouwen was toch juist om te mogen neuken?
Daarom. Die kerel krijgt te weinig waardering voor het harde werk dat hij doet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef Doffy het volgende:
Lijkt me een nogal ongemakkelijk zittend pakje
van mij mag ie het aanhoudenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
Lijkt me een nogal ongemakkelijk zittend pakje
Mee eens.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Daarom. Die kerel krijgt te weinig waardering voor het harde werk dat hij doet.
Dit is zijn ware gedaante. In zijn interactie met mensen verkleedt hij zich vaak als god of engel. Alleen aan zijn onwelriekende adem herken je hem dan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:32 schreef Alicey het volgende:
Waarom ziet die Satan er zo gevaarlijk uit?
Maar waarom zou zijn adem zo slecht ruiken? Ik snap de logica er niet achter.. Het was een engel, en juist Satan geilt erg op uiterlijkheden als je het mag geloven..quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is zijn ware gedaante. In zijn interactie met mensen verkleedt hij zich vaak als god of engel. Alleen aan zijn onwelriekende adem herken je hem dan.
In de hel verkopen ze geen Listerine.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:36 schreef Alicey het volgende:
Maar waarom zou zijn adem zo slecht ruiken?
Ja, ik weet het ook niet hoor.quote:Ik snap de logica er niet achter.. Het was een engel, en juist Satan geilt erg op uiterlijkheden als je het mag geloven..
Bij Albert Heijn wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In de hel verkopen ze geen Listerine.
Nee, maar het is toch gewoon niet logisch?quote:Ja, ik weet het ook niet hoor.![]()
Misvatting. Net zoals die wildroosters bij kerken, omdat men dacht dat-ie daar niet overheen kon wandelen met zijn bokkenpotenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:36 schreef Alicey het volgende:
Maar waarom zou zijn adem zo slecht ruiken? Ik snap de logica er niet achter.. Het was een engel, en juist Satan geilt erg op uiterlijkheden als je het mag geloven..
Deden ze dat serieus?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:39 schreef ReCreative het volgende:
Misvatting. Net zoals die wildroosters bij kerken, omdat men dacht dat-ie daar niet overheen kon wandelen met zijn bokkenpoten.
Nee, en bovendien is Satan ook bijna-almachtig en blijkt uit de Bijbel wel dat hij in verschillende gedaantes komt..quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Deden ze dat serieus?
Waar komen die voorstelling eigenlijk vandaan? Ik kan me niet herinneren dat er in de Bijbel erg veel staan over het uiterlijk van Satan.
Wat moet ik me voorstellen bij 'bijna-almachtig'?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef Alicey het volgende:
Nee, en bovendien is Satan ook bijna-almachtig en blijkt uit de Bijbel wel dat hij in verschillende gedaantes komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |