quote:Op maandag 23 mei 2005 22:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga vooral vloeken en schelden.En wee degene die in mijn buurt komt.
Maar ik denk nietquote:Op maandag 23 mei 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Van campings word ik ook agressief.
't Is wel goed voor de views!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
Elk deel gaat wel over sex, moet het elke keer in de TT vermeld worden?
Ik denk het wel.. Agressieve vrouwen vind ik bestquote:Op maandag 23 mei 2005 22:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Believe me, you don't wanna see it.
Ik ook. maar agressie is niet het gevolg.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de pest aan campings. En nog meer aan campingsanitair.
Nou, ik word nooit fysiek agressief. Maar ik vloek wel als een bootwerker.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:33 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het wel.. Agressieve vrouwen vind ik best![]()
. Of ben je net zo eng als een agressieve vent als je agressief wordt?
dan pas je prima in Rotterdamquote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar ik vloek wel als een bootwerker.
Dat isquote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik word nooit fysiek agressief. Maar ik vloek wel als een bootwerker.
Ik vind het anders helemaal niet leuk.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:35 schreef Alicey het volgende:
Dat is.. Vloekend en scheldend op een toon dat de frustratie en machteloosheid duidelijk hoorbaar is, maar toch ongevaarlijk.
Mjah campings kan ik me dat bij voorstellen. Ikzelf vloek trouwens niet bij frustratie, daar hebben we in Rotterdam dokwerkers voor om dat te doen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is ook meer frustratie eik.
Juist dat maakt het mooi.. (Waarschijnlijk ben ik op dat gebied een tikje sadistisch).quote:Op maandag 23 mei 2005 22:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het anders helemaal niet leuk.![]()
Sommige mensen hebben vreemde voorkeuren...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:37 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn vader is gek op campings...en pyama's
Blijkbaar... Beetje genieten van mijn ellende!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:37 schreef Alicey het volgende:
Juist dat maakt het mooi.. (Waarschijnlijk ben ik op dat gebied een tikje sadistisch).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |