Dat mag lekker nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
Jahoor, ik post hem weer vol en post nog stug door terwijl het slot er al staat.
Nog niet weggeweest vandaag, ik ga er vanuit dat de wegen gewoon bestrooid zijn, maar parkeerplaats etc. zien er best ernstig glad uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:33 schreef ReCreative het volgende:
Iemand nog de weg op geweest vandaag? Hoe is de weg?
Ik ben gisteren nog even spijkertjes gaan halen bij de bouwmarkt... Ik hoefde alleen gas te geven bij het wegrijden, de rest ging vanzelf... Pfff...
Ach, welnee.. Het gaat gewoon op de grote stapel enzo.quote:
Hmm, een beetje.. Niet helemaal, wakker geworden ergens vroeg in de ochtend en heb niet het gevoel dat ik daarna nog echt veel geslapen heb.quote:Lekker geslapen Alice?
Hmm.. Je zou een medicijnen-cocktail kunnen slikken en daarmee naar buiten gaan, maar met deze temperaturen is dat denk ik toch iets minder verstandig...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gaat al wel weer iets beter, Alicey, maar voel me nog steeds belabberd. Heb al een hele WC-rol volgesnoten vanmorgen. Moederlief komt straks met kiwi's, druiven en waterijsjes. Wat baal ik ervan dat ik ziek ben terwijl we zulke unieke weersomstandigheden hebben. Ik wil sleeën... Er is hier vlakbij een geweldige heuvel waar je zó geweldig vanaf zou kunnen sleeën... En schaatsen; het ijs op de sloten hier is nu vast dik genoeg, en ik lig op de bank Doscovery te kijken.
Ben al naar Sneek geweest. Best te doen hoor. Er is geruimd en gestrooid. Alleen de inrit moest door mijn vader eerst even sneeuwvrij gemaakt worden anders konden we niet weg.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:33 schreef ReCreative het volgende:
Iemand nog de weg op geweest vandaag? Hoe is de weg?
meteen een rotterdam meetje van makenquote:
Inderdaad schitterendquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo ziet het er achter mijn huis ook uit. Prachtig, al die onbedorven sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |