Nee, al is het wel empirisch ondervonden.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dit wetenschappelijk onderbouwd ?
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Lupa ging toch boodschappen doen
quote:
maar die vrouwen moeten zich toch voortplanten en die homo's willen nietquote:Op maandag 6 juni 2005 schreef qu63 het volgende:of juist wel. je wordt niet leuk/mooi genoeg gevonden!
dan gooien ze hen vol met drank en lukt het toch!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar die vrouwen moeten zich toch voortplanten en die homo's willen niet
tijd voor een onderzoek!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
(Bijna) alle leuke leuke jongens zijn heteroDat heb ik empirisch ondervonden
ik ga nu echt weg ja!quote:
mmm...alle vrouwen vinden alle leuke jongens homo, alle homo's vinden alle leuke jongens hetero...er loopt iets niet helemaal goed in de natuurquote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Leuke jongens hebben gewoon nooit de goede geaardheid.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Op het vegetarisch gehakt na klinkt het goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik heb het volgende gekocht:
- 1 pakje 'Gehakt Dagschotel' van Maggi
- 1 bakje vegetarisch gehakt
- 1 zakje zoete uien
- 1 rode paprika
- 1 pak chocoladevla
Zo, ben jij ook weer op de hoogte.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef Alicey het volgende:
Als jij nou gewoon hetero wordt, maak je het volgens mij voor iedereen makkelijker.
Ik durf te wedden dat je nog nooit vegetarisch gehakt hebt gehad.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef Alicey het volgende:
Op het vegetarisch gehakt na klinkt het goed.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:06 schreef qu63 het volgende:
(lijst)
Klopt, ik vind het nep klinken. Als ik vegetarisch wil eten, doe ik dat zonder gehakt.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je nog nooit vegetarisch gehakt hebt gehad.![]()
Zou jij de dubbele topics kunnen recoveren?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat ooit eens gedaan (toen waren er nog maar 20 ofzo) en wou t wel weer eens doen maar de moed zonk me in de schoenen nadat ik realiseerde hoeveel topics er inmiddels al zijn...
Nou ja, het spul smaakt prima. En ik heb nu eenmaal gekozen voor een gehaktschotel. Als ik het gehakt gewoon weglaat is er geen zak meer aan.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef Alicey het volgende:
Klopt, ik vind het nep klinken. Als ik vegetarisch wil eten, doe ik dat zonder gehakt.
Vegetarisch gehakt klinkt mij een beetje als namaak in de oren, doe dan gewoon gehakt.
voor je het weet lig je met hem in bedquote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is weer mis tussen TheMassive en mij.Maar ik begin er nu lol in te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |