Hoezo zou het een rel opleveren?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie kent Carel Blankwaardt?
Mijn laatste topic. Ik hoop dat dit geen rel gaat opleveren.
mja, als je dat als man doet heb je kans op gevangenisstrafquote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef Bensel het volgende:
Lol, iik heb nog nooit eraan gedacht om een meisje dronken te voeren m mijn gang te kunnen gaan.
Als vrouw ook, maar de kans is idd een stuk kleiner.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, als je dat als man doet heb je kans op gevangenisstraf
Is een grapje. Soms wil je gewoon een leuk topic openen en dan maken anderen er een rel van. En dat overkomt mij nogal eens. Het zal wel aan mij liggen.quote:
Mjah is de mijne.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:32 schreef Bensel het volgende:
ik zie dat mensen hier m'n trademark mja al overnemen
mja, jij bent mn grote fokvoorbeeldquote:Op maandag 6 juni 2005 15:32 schreef Bensel het volgende:
Dat kan flink schelen ja, die openingstijden..quote:Op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wilde net de computer van m'n ouders even upgraden met wat extra geheugen....
aardig hè van mij, al heb ik er zelf ook voordeel van nu omdat ik bij hun zit
Maar...er is hier in Hoorn geen winkel te vinden met computergeheugen...althans...niet één die open is op maandag. Dan zit je toch beter in Amsterdam
Dat zal hem leren!quote:en ik reed net nog iemand bijna aan
moeitequote:Op maandag 6 juni 2005 15:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Neuh, die melden zich bij mij vanzelf, ik heb niet echt een database van potentiële afnemers of zo. En verder zijn alle uitgeverijen potentiële afnemers, probeer eens kleine ansichtkaartenuitgeverijen.
Zorg dat je aansluit bij de wensen van uitgeverij: snel, en geschikt voor de drukker. Maak een systeem dat je de foto na aanschaf meteen kunt downloaden en zorg dat je foto's formaat CMYK 300dpi hebben (ipv RGB 72dpi, is een kleine handeling maar maakt een wereld van verschil).
Mja, PC Wereld zal indd wel dicht zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wilde net de computer van m'n ouders even upgraden met wat extra geheugen....
aardig hè van mij, al heb ik er zelf ook voordeel van nu omdat ik bij hun zit
Maar...er is hier in Hoorn geen winkel te vinden met computergeheugen...althans...niet één die open is op maandag. Dan zit je toch beter in Amsterdam
quote:en ik reed net nog iemand bijna aan
en de Vobis is opgedoekt. Er zit hier niet eens een Mycomquote:Op maandag 6 juni 2005 15:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, PC Wereld zal indd wel dicht zijn
[..]
Achja, best fijn om te weten dat je een hart hebt.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Bensel het volgende:
Voelt toch beter, als je hier je hart wat kunt luchten..
Wat heb je allemaal gehaald?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa gaat even fourageren bij de Albert Heijn.
maar is niet elke reaktie lullig als het niet is wat je ervan had verwacht ?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, mij mag je het uitleggen hoor, als je het snapt.Ik zal nooit lullig reageren als iemand mijn vertelt dat 'ie me leuk vindt. Ik voel me dan alleen maar zeer gevleid.
Linkequote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en de Vobis is opgedoekt. Er zit hier niet eens een Mycom
Is de Vobis ook al afgelegd? Hmm.. dan wordt de spoeling indd dun. Botman?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef het_fokschaap het volgende:
en de Vobis is opgedoekt. Er zit hier niet eens een Mycom
Goeie, ik heb er ook zo eentje nodig... er is een meisje verliefd op me, maar hoe ga ik die beschaafd afwimpelen?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:49 schreef het_fokschaap het volgende:
verzin hier een niet lullige reaktie op een liefdesverklaring
dicht op maandag...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
Is de Vobis ook al afgelegd? Hmm.. dan wordt de spoeling indd dun. Botman?
"Ik ben homo, mag ik je voorstellen aan mijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Goeie, ik heb er ook zo eentje nodig... er is een meisje verliefd op me, maar hoe ga ik die beschaafd afwimpelen?
Mja, ik zie het Haus ook vaak gebruiken. En betrap mezelf er ook wel eens op.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:32 schreef Bensel het volgende:
ik ben homo, maar doe wel aan trio's?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Goeie, ik heb er ook zo eentje nodig... er is een meisje verliefd op me, maar hoe ga ik die beschaafd afwimpelen?
Mjah en Sjah lijken vooralsnog weinig animo te genieten.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef Maethor het volgende:
[..]
Mja, ik zie het Haus ook vaak gebruiken. En betrap mezelf er ook wel eens op.
of:quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Stumpel en Dixons hebben zover ik weet geen geheugenchips...alleen hele computersquote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef qu63 het volgende:
Dixons
Grote Noord 54 telefoon: 0229-272633
1621 KK Hoorn fax: 0229-278219
Maandag 13:00 - 18:00 uur
Dinsdag 09:30 - 18:00 uur
Woensdag 09:30 - 18:00 uur
Donderdag 09:30 - 21:00 uur
Vrijdag 09:30 - 18:00 uur
Zaterdag 09:30 - 17:00 uur
tjaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah en Sjah lijken vooralsnog weinig animo te genieten.
of Tja...maar ik vind mja of tja toch niet van toepassing op dezelfde situaties...spreekt een heel ander gevoel uitquote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dixons wel volgens mij... Stumpel niet, nee, denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef het_fokschaap het volgende:
Stumpel en Dixons hebben zover ik weet geen geheugenchips...alleen hele computers
Breezers*****n plakken overal een 'h' achter.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook 2 woordjes voor.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
of Tja...maar ik vind mja of tja toch niet van toepassing op dezelfde situaties...spreekt een heel ander gevoel uit
tjaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijndaar warm voor loopt
* Alicey ook en ik is lekker geen breezer!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Breezers*****n plakken overal een 'h' achter.![]()
lette!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Breezers*****n plakken overal een 'h' achter.![]()
ik denk dat zeggen dat je homo bent misschien nog de beste manier isquote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Veel leuke mannen zijn homo, met een beetje geluk is ze er aan gewend.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik denk dat zeggen dat je homo bent misschien nog de beste manier is
dan ligt het zeker niet aan haar. of ze moet denken dat ze niet leuk genoeg is om van een homo een hetero te maken
ik ken mensen die dat tot hun doel hebben gemaakt zo ongeveer.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik denk dat zeggen dat je homo bent misschien nog de beste manier is
dan ligt het zeker niet aan haar. of ze moet denken dat ze niet leuk genoeg is om van een homo een hetero te maken
Mjah of van een lesbo een hetero.. Kerkelijke figuren enzo.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ken mensen die dat tot hun doel hebben gemaakt zo ongeveer.
van een homo een hetero maken..
neequote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah of van een lesbo een hetero.. Kerkelijke figuren enzo.
Mensen met de ziekelijke drang anderen hun leven te willen laten lijden op de manier zoals zij doen.quote:
laten we hopen van nietquote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dit wetenschappelijk onderbouwd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |