Ik ook maar 1 jaar latijn gehad.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:02 schreef Bensel het volgende:
hehe. 1 jar latijn gehad.. en ik kna nou niet zeggen da me daar veel van bij is gebleven.. na een tijdje deed ik er echt niks meer voor. (kwam ook door de lerares die het nodig vond om ELK verhaaltje te gaan VOORLEZEN, op een extreem LANGZAME manier, en dat terwijl we een blok uur latijn hadden, op dinsdag morgen, in het tekenlokaal, waar we op krukjes moesten zitten.. er zijn letterlijk mensen daar in slaap gevallen, en dat was heel bijzonder in die klas..
Zie je wel, niks onschuldig! De zonde begint bij de gedachte.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toen ik op het gymnasium zat, was ik best een onschuldig meisje, hoor. Al heb ik wel een keer een jongen uit de zesde dronken gevoerd om mijn gang met hem te kunnen gaan.![]()
Pf, dan komt het nooit meer goed met mij. En met al die gristenen ook niet, want die hebben heus ook ranzige gedachten.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:03 schreef Alicey het volgende:
Zie je wel, niks onschuldig! De zonde begint bij de gedachte.
Ik denk dat de gemiddelde christelijke slaapkamer ook niet bepaald zondevrij is.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Pf, dan komt het nooit meer goed met mij. En met al die gristenen ook niet, want die hebben heus ook ranzige gedachten.
Het gaat de streng-christenen ook niet om de waarheid, maar enkel om de waarheid die naar buiten komtquote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde christelijke slaapkamer ook niet bepaald zondevrij is.
Niet bij alle meisjes is dat nodig.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef Bensel het volgende:
Lol, iik heb nog nooit eraan gedacht om een meisje dronken te voeren m mijn gang te kunnen gaan.
Dat is goed te merken inderdaad ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Het gaat de streng-christenen ook niet om de waarheid, maar enkel om de waarheid die naar buiten komt
Zo verdorven was ik dus.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef Bensel het volgende:
Lol, iik heb nog nooit eraan gedacht om een meisje dronken te voeren m mijn gang te kunnen gaan.
Uiteraardquote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef Bensel het volgende:
Ik moet nou trouwens extra vaak posten om m'n nieuwe icon te showen
Dat stemt me dan weer enigszins gerust.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo verdorven was ik dus.Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik smoorverliefd was en alleen maar wat met hem gezoend heb toen zijn weerstand eenmaal gebroken was.
Ik zou dat gráág onderzoeken!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde christelijke slaapkamer ook niet bepaald zondevrij is.
Nou ja, de liefde is in ieder geval mooiquote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo verdorven was ik dus.Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik smoorverliefd was en alleen maar wat met hem gezoend heb toen zijn weerstand eenmaal gebroken was.
Bidden kan weinig kwaad.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:11 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat er aardig voor je gebeden zal worden wanneer je dat voorstelt aan een christen.
Een iets te echte holbewoner dus.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik werd wel meteen gestraft. Hij bleek een enorme bos haar op zijn rug te hebben.
Hm... De volgende dag belde hij om te zeggen dat het een vergissing was. Maar ja, dat wist ik al.quote:
Nee, feitelijk was het een enorme nerd. Achteraf gezien snap ik niet echt wat ik in hem zag. Hij was waarschijnlijk erg intelligent.quote:
Het kan altijd slechter, zo blijkt maar weer.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm... De volgende dag belde hij om te zeggen dat het een vergissing was. Maar ja, dat wist ik al.
Ik ben weer eens flink bezig mijn reputatie nog dieper te laten zinken.
Ach ja, iedereen heeft zo zijn/haar mindere momenten uit het verledenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm... De volgende dag belde hij om te zeggen dat het een vergissing was. Maar ja, dat wist ik al.
Ik ben weer eens flink bezig mijn reputatie nog dieper te laten zinken.
Dat je intelligente mannen zoekt is van alle tijden?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, feitelijk was het een enorme nerd. Achteraf gezien snap ik niet echt wat ik in hem zag. Hij was waarschijnlijk erg intelligent.
Ja. Ik ben echt anders nu. Maar dat geloven jullie toch niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:14 schreef Reya het volgende:
Ach ja, iedereen heeft zo zijn/haar mindere momenten uit het verleden![]()
Je lijkt nu nog veel erger.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Ik ben echt anders nu. Maar dat geloven jullie toch niet.![]()
Ja, denk het wel. Al was mijn jeugdvriendje (tot m'n 12de ofzo) bepaald geen groot licht. En nu issie aan de coke.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
Dat je intelligente mannen zoekt is van alle tijden?
Ik zal maar niet beginnen over verlegen zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:16 schreef Bensel het volgende:
Ik ben trouwens niet iemand die vrij snel zoent.. Ik ben eigenlijk vrij verlegen, en soms denk ik dat ik iets eerder actie had moeten ondernemen. Ik heb door onervarenheid @ verleiden m'n eerste liefde verknald, maar langzamerhand komt er verbetering in m'n versierkunsten (denk ik)
Die coke zal hem vast niet helpen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Al was mijn jeugdvriendje (tot m'n 12de ofzo) bepaald geen groot licht. En nu issie aan de coke.
Ik had wel een leuke leraar Latijn/Grieks... vond ik zelfquote:Op maandag 6 juni 2005 14:02 schreef Bensel het volgende:
hehe. 1 jar latijn gehad.. en ik kna nou niet zeggen da me daar veel van bij is gebleven.. na een tijdje deed ik er echt niks meer voor. (kwam ook door de lerares die het nodig vond om ELK verhaaltje te gaan VOORLEZEN, op een extreem LANGZAME manier, en dat terwijl we een blok uur latijn hadden, op dinsdag morgen, in het tekenlokaal, waar we op krukjes moesten zitten.. er zijn letterlijk mensen daar in slaap gevallen, en dat was heel bijzonder in die klas..
Ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik heb echt al jaren geen mannen dronken gevoerd om ze te kunnen nemen.
zij voerden jou dronken?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik heb echt al jaren geen mannen dronken gevoerd om ze te kunnen nemen.
ik las het net ff verkeerdquote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef Bensel het volgende:
De laatste tijd durf ik iets sneller een hand om een meisje te slaan ed, dat durfde ik eerst helemaaaaal niet..
Ik ben zelf in het algemeen ook erg terughoudend met lichamelijk contact. Waarom weet ik eigenlijk niet..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef Bensel het volgende:
De laatste tijd durf ik iets sneller een hand om een meisje te slaan ed, dat durfde ik eerst helemaaaaal niet..
Is juist die eerste stap nemen dan niet om je onzekerheid buiten spel te zetten?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, met zoenen ben ik juist best wel brutaal. Als ik zeker van mijn zaak ben (=zeker weet dat ik niet zal worden afgewezen), dan spring ik er gewoon bovenop.Tot nu toe was ik bij al mijn vriendjes degene die als eerste het initiatief nam. Terwijl ik op dat gebied toch best onzeker ben soms...
Ook niets mis mee natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik las het net ff verkeerd
dacht dat je nu sneller een meisje wilde slaan
Je gaat de oren van mijn kop kletsen op de meet?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik ben verlegen zolang de rest heel erg assertief is. Maar normaal gezien ben ik - behalve bij een vijandelijke sfeer - vrij spraakzaam, en zeker als de gesprekspartner zelf vrij verlegen is.
Tja, kweenie. Ik houd niet van dat gedraal. Als het me te lang duurt, dan ga ik er gewoon maar voor.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
Is juist die eerste stap nemen dan niet om je onzekerheid buiten spel te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |