Ik kan hem nu niet editen, maar vind het wel een goede.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:03 schreef qu63 het volgende:
weer een regel toegevoegd Alicey..
De laatste regel is nieuw..
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:04 schreef Reya het volgende:
Net in #fok:
<Spuitpik> welke leuke meid is in voor een geil gesprek
<Reya> Ik wel.
<Reya> Maar ik hou alleen van masochistische mannen
<Spuitpik> ik spuit je helemaal onder
<Reya> Dat is niet masochistisch
totdat je een afspraakje met ze hebtquote:Op maandag 6 juni 2005 13:05 schreef Reya het volgende:
Altijd leuk, mensen op IRC die denken dat je vrouw bent![]()
Ik dacht het al, je was niet on-line en ik dacht al dat je vandaag aan het werk zou zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag écht hard gewerkt met mijn studiegenoot. Opdrachten bijna af.
Heel veel sterkte, Qu...
dank je luupquote:Op maandag 6 juni 2005 13:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag écht hard gewerkt met mijn studiegenoot. Opdrachten bijna af.
Heel veel sterkte, Qu...
Nouja, er kwam toch ook al zo'n image in de LFC voorbij? Je hebt gewoon een verwijfde username.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:05 schreef Reya het volgende:
Altijd leuk, mensen op IRC die denken dat je vrouw bent![]()
Ja, zo heel af en toe moet er gewerkt worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
Ik dacht het al, je was niet on-line en ik dacht al dat je vandaag aan het werk zou zijn.
True.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, zo heel af en toe moet er gewerkt worden.
Ik zie het ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, ik geloof zowaar dat TheMassive en ik het nog goedmaken.
nogmaals dankquote:
Daar word ik dan toch blij van. Ik heb zo'n pesthekel aan 'ruzie', zelfs als het online ruzie is met een volslagen onbekende. Ik hou gewoon niet van dat nare gedoe.quote:
Ik houd er ook niet van. Jij laat je echter vaak wel flink meeslepen, ik denk dat het voor jou daarom wel iets vervelender aankomt..quote:Op maandag 6 juni 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar word ik dan toch blij van. Ik heb zo'n pesthekel aan 'ruzie', zelfs als het online ruzie is met een volslagen onbekende. Ik hou gewoon niet van dat nare gedoe.
Ja, ik voel me dan persoonlijk aangevallen. Misschien gek, maar ik denk dat ook dat weer te maken heeft met de pesterijen van vroeger. Mijn trauma's manifesteren zich op Fok!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Ik houd er ook niet van. Jij laat je echter vaak wel flink meeslepen, ik denk dat het voor jou daarom wel iets vervelender aankomt..
Ik vind dat op zich helemaal niet zo gek hoor. Je verleden kan, ook al weet je rationeel dat het verleden tijd is en niet meer nu of toekomst, behoorlijk meespelen, en kan best zorgen dat je je persoonlijk aangevallen voelt terwijl er rationeel gezien geen reden voor is. Ik ken dat maar al te goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik voel me dan persoonlijk aangevallen. Misschien gek, maar ik denk dat ook dat weer te maken heeft met de pesterijen van vroeger. Mijn trauma's manifesteren zich op Fok!
en weet je ook wat er staat?quote:
Ik heb hetzelfde wel een beetje, hoor. Ik zeg dingen (grotendeels onbedoeld) vaak op zo'n manier dat mensen zich aangevallen of beledigd voelen. Maar ik bedoel dingen maar heel zelden persoonlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:46 schreef Reya het volgende:
Bij mij is het nog vreemder...ik kan absoluut niet tegen ruzie, maar ik weet werkelijk overal waar ik kom ruzie te maken...
Bij mijzelf valt dat eigenlijk mee. Soms eigenlijk best gek, want soms zeg ik bewust dingen ook op een best harde en confronterende manier. Misschien doe ik dat onbewust echter alleen bij mensen van wie ik weet dat ze begrijpen wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde wel een beetje, hoor. Ik zeg dingen (grotendeels onbedoeld) vaak op zo'n manier dat mensen zich aangevallen of beledigd voelen. Maar ik bedoel dingen maar heel zelden persoonlijk.
Vergilius!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:46 schreef qu63 het volgende:
en weet je ook wat er staat?
Zij waren slechts gering in aantal, maar aan strijdlust ontbrak het hun niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Exigui numero, sed bello vivida virtus.
Ik heb ze verjaagd met een legioen, maar voor de oorlog levende dingen moed.
Ik moet mijn Latijn weer eens opfrissen.
henquote:Op maandag 6 juni 2005 13:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zij waren slechts gering in aantal, maar aan strijdlust ontbrak het hun niet.
LOL Ik had een zeer vrije vertaling. Ik volg de echte vertaling ook niet volledig.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:53 schreef qu63 het volgende:
Zij waren slechts gering in aantal, maar aan strijdlust ontbrak het hun niet.
quote:
daarom leerde jij Latijn?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vagina, penis, anus, coïtus est sanus.
Toen ik op het gymnasium zat, was ik best een onschuldig meisje, hoor. Al heb ik wel een keer een jongen uit de zesde dronken gevoerd om mijn gang met hem te kunnen gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |