Ik vind het prima!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag ik 's op jou oefenen zaterdag? Dat we gewoon door een drukke winkelstraat (of over de Erasmusbrug om het toeristische gehalte te verhogen) gaan lopen en dat ik jou dan verrot scheld? Lijkt je dat opwindend om te doen?
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk afgeleerd na me 13de
Er was een meisje en ik zei tegen haar dat ze veranderd was. Het gezicht van haar ging ongeveer zo:
![]()
![]()
![]()
Toen zei ik "Je bent dikker geworden":
![]()
![]()
![]()
Erg fout van me achteraf![]()
Misschien de reden dat ik altijd heel achterdochtig vraag "Hoe bedoel je?" als iemand zoiets tegen mij zegt.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk afgeleerd na me 13de
Er was een meisje en ik zei tegen haar dat ze veranderd was. Het gezicht van haar ging ongeveer zo:
![]()
![]()
![]()
Toen zei ik "Je bent dikker geworden":
![]()
![]()
![]()
Erg fout van me achteraf![]()
Maar goed ook, het klinkt nogal boers.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef livEliveD het volgende:
Hodfrdeteringopsodejenskoeienpap
Een tvp
Je speelt vals. Op die manier doe je net of je een leven hebt!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef livEliveD het volgende:
Bijna 10.000 post. Tijd voor een nieuw account
Boers? Hoe dat zo?quote:
Och het nieuwe account is er al heurquote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef Alicey het volgende:
Je speelt vals. Op die manier doe je net of je een leven hebt!
Scheermesje nodig?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Boers? Hoe dat zo?![]()
Je maakt me onzekerIk ga naar R&P!
Zorgvuldige cloon-opbouw.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:13 schreef DeusExMachina het volgende:
[..]
Och het nieuwe account is er al heur![]()
quote:
Mja tijd voor een nieuwe kloon. Deze had wel netjes puntjes achter elke smiley, andere woordkeus, ander gedrag, geen icoon. Ik bewaar hem nog welquote:
Datzelfde euvel zou zich bij mij voordoen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:08 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het prima!Ik denk alleen dat ik moeilijk mijn lach kan inhouden.
Wat trekt jou trouwens precies aan aan het ruzieen in het openbaar?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Datzelfde euvel zou zich bij mij voordoen.
In de stand van vandaag is het anders vereeuwigd.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zit al 156 over de 10.000 heen! Mijn tienduizendste post is ongemerkt voorbij gegaan!![]()
![]()
Hmmm Mhuh?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:16 schreef DeusExMachina het volgende:
Verder komt deze fictieve persoon van het fictieve Twinkelforum
Oh en andere posticons natuurlijk (i.p.v. 14.gif die altijd gebruik als ik niet snel reageren doe)
Kun jij ook zien welke mijn 10.000ste was? Ik wil het weten...quote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef Alicey het volgende:
In de stand van vandaag is het anders vereeuwigd.
Dat is grappig. Als het nep is dan. Ik krijg er de slappe lach van.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef Alicey het volgende:
Wat trekt jou trouwens precies aan aan het ruzieen in het openbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |