Ik vind het prima!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag ik 's op jou oefenen zaterdag? Dat we gewoon door een drukke winkelstraat (of over de Erasmusbrug om het toeristische gehalte te verhogen) gaan lopen en dat ik jou dan verrot scheld? Lijkt je dat opwindend om te doen?
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk afgeleerd na me 13de
Er was een meisje en ik zei tegen haar dat ze veranderd was. Het gezicht van haar ging ongeveer zo:
![]()
![]()
![]()
Toen zei ik "Je bent dikker geworden":
![]()
![]()
![]()
Erg fout van me achteraf![]()
Misschien de reden dat ik altijd heel achterdochtig vraag "Hoe bedoel je?" als iemand zoiets tegen mij zegt.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk afgeleerd na me 13de
Er was een meisje en ik zei tegen haar dat ze veranderd was. Het gezicht van haar ging ongeveer zo:
![]()
![]()
![]()
Toen zei ik "Je bent dikker geworden":
![]()
![]()
![]()
Erg fout van me achteraf![]()
Maar goed ook, het klinkt nogal boers.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef livEliveD het volgende:
Hodfrdeteringopsodejenskoeienpap
Een tvp
Je speelt vals. Op die manier doe je net of je een leven hebt!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef livEliveD het volgende:
Bijna 10.000 post. Tijd voor een nieuw account
Boers? Hoe dat zo?quote:
Och het nieuwe account is er al heurquote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef Alicey het volgende:
Je speelt vals. Op die manier doe je net of je een leven hebt!
Scheermesje nodig?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Boers? Hoe dat zo?![]()
Je maakt me onzekerIk ga naar R&P!
Zorgvuldige cloon-opbouw.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:13 schreef DeusExMachina het volgende:
[..]
Och het nieuwe account is er al heur![]()
quote:
Mja tijd voor een nieuwe kloon. Deze had wel netjes puntjes achter elke smiley, andere woordkeus, ander gedrag, geen icoon. Ik bewaar hem nog welquote:
Datzelfde euvel zou zich bij mij voordoen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:08 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het prima!Ik denk alleen dat ik moeilijk mijn lach kan inhouden.
Wat trekt jou trouwens precies aan aan het ruzieen in het openbaar?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Datzelfde euvel zou zich bij mij voordoen.
In de stand van vandaag is het anders vereeuwigd.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zit al 156 over de 10.000 heen! Mijn tienduizendste post is ongemerkt voorbij gegaan!![]()
![]()
Hmmm Mhuh?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:16 schreef DeusExMachina het volgende:
Verder komt deze fictieve persoon van het fictieve Twinkelforum
Oh en andere posticons natuurlijk (i.p.v. 14.gif die altijd gebruik als ik niet snel reageren doe)
Kun jij ook zien welke mijn 10.000ste was? Ik wil het weten...quote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef Alicey het volgende:
In de stand van vandaag is het anders vereeuwigd.
Dat is grappig. Als het nep is dan. Ik krijg er de slappe lach van.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef Alicey het volgende:
Wat trekt jou trouwens precies aan aan het ruzieen in het openbaar?
Dat is vrijwel niet te doen.. Het moet in ieder geval een post zijn die je gisteren hebt gemaakt op ongeveer 2/3 schat ik..quote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kun jij ook zien welke mijn 10.000ste was? Ik wil het weten...
Maar je kunt zeker nergens zien de hoeveelste een bepaalde post is? Wat nou als mijn 10.000ste post een heel onbenullige was?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
Dat is vrijwel niet te doen.. Het moet in ieder geval een post zijn die je gisteren hebt gemaakt op ongeveer 2/3 schat ik..
Grappig is het zeker, en de slappe lach van krijgen zou ik ook waarschijnlijk krijgen. Dit al helemaal wanneer omstanders zouden besluiten zich er mee te bemoeien.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is grappig. Als het nep is dan. Ik krijg er de slappe lach van.
Nee, is volgens mij niet te zien. Breuls kan het er vast wel uithalen, maar om hem daar nou mee lastig te gaan vallen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar je kunt zeker nergens zien de hoeveelste een bepaalde post is? Wat nou als mijn 10.000ste post een heel onbenullige was?
Ja, ik deed het met Raymond ook wel eens. Maar die wil dat niet meer sinds hij christen is.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:22 schreef Alicey het volgende:
Maar is dat het enige? Je hebt het er namelijk vaker over gehad.
Dat vind je overdreven?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:22 schreef Alicey het volgende:
Nee, is volgens mij niet te zien. Breuls kan het er vast wel uithalen, maar om hem daar nou mee lastig te gaan vallen.
Dat is inderdaad best leuk, en reacties kunnen leuk zijn. Ik wil het best proberen op de Erasmusbrug hoor, zaterdag. Maar zoals ik al zeg, ik heb moeite om het serieus te laten ogen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik deed het met Raymond ook wel eens. Maar die wil dat niet meer sinds hij christen is.Het is ook gewoon lekker ordinair, en het is leuk om mensen op het verkeerde been te zetten.
Het is natuurlijk iets van wereldbelang, je 10000e post weten. Alleen denkt Breuls daar weer anders over.quote:
Wat heb je aan zo'n kerel? Wat heb je überhaupt aan kerels?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
Het is natuurlijk iets van wereldbelang, je 10000e post weten. Alleen denkt Breuls daar weer anders over.
Ik weet niet, maar ze allemaal dood maken is weer zo'n werk.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heb je aan zo'n kerel? Wat heb je überhaupt aan kerels?
Dat zijn ze niet waard...quote:Op donderdag 21 april 2005 15:38 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet, maar ze allemaal dood maken is weer zo'n werk.
Ik mag van mijn vriendje later als we rijk zijn tien negerslaven hebben.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
We zouden ze ook als slaven kunnen gaan gebruiken.
Maar er zijn zoveel meer mannen!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik mag van mijn vriendje later als we rijk zijn tien negerslaven hebben.![]()
![]()
Het is de bedoeling dat je hen laat werken, niet andersom!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen de gedachte aan tien stuk vind ik al redelijk vermoeiend...
Werk ze.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Helaas heb ik die tien negerslaven nog niet en moet ik zometeen dus zelf naar mijn werk.
Ligt eraan tot wat voor doel je dient...quote:Op donderdag 21 april 2005 17:15 schreef SingleCoil het volgende:
ik vind dat wel zielig voor die negers. Waarom moeten nu juist die negers altijd de slaven zijn ? Of is het niet erg om slaaf te zijn ?
Een mengeling van alle is ook wel een idee, ja!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef miss_sly het volgende:
Waarom nou 10 negerslaven? Waarom niet 10 vikingen? Of 10 aziaten? Of Indianen? Of 10 eskimo's? Of een leuke mengeling van alles wat?
Als je wist wat ik met die negers zou gaan uitvoeren, zou je wensen dat je zelf een neger was!quote:Op donderdag 21 april 2005 17:15 schreef SingleCoil het volgende:
ik vind dat wel zielig voor die negers. Waarom moeten nu juist die negers altijd de slaven zijn ? Of is het niet erg om slaaf te zijn ?
Zou SingleCoil nu zijn negerpak van zolder aan het halen zijn?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je wist wat ik met die negers zou gaan uitvoeren, zou je wensen dat je zelf een neger was!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |