Mooi zoquote:
Yep, in feite kunnen docenten gewoon hun gang gaan, jarenlang, zonder dat er op ze wordt gelet. Het is wel aan het veranderen, hoor, maar er is veel weerstand.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
Op scholen lijkt het mij heel erg belangrijk, hun werk wordt eigenlijk in de toekomst pas echt zichtbaar. Maar wordt er in het onderwijs dan echt zo weinig gebruik gemaakt van evaluatie?
Waar moet nu weer een slotje op?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik heb een héél leuk cadeautje voor je!
Nu word ik nieuwsgierig?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik heb een héél leuk cadeautje voor je!
quote:
Ik was even lunchen in het zonnetje met een vriend van me !quote:Op donderdag 21 april 2005 12:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik hoopte op wat leesvoer bij terugkomst, maar dat valt weer tegen.
Een evaluatie kan confronterend zijn inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep, in feite kunnen docenten gewoon hun gang gaan, jarenlang, zonder dat er op ze wordt gelet. Het is wel aan het veranderen, hoor, maar er is veel weerstand.
Nu ben ik wel al tot zaterdag nieuwsgierig doordat je dat nu zegt!quote:Op donderdag 21 april 2005 13:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Je begrijpt het helemaal verkeerd. Alicey en ik gaan zaterdag samen lunchen en ik heb een héél leuk cadeautje voor haar!
Gezellie!quote:Op donderdag 21 april 2005 13:19 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik was even lunchen in het zonnetje met een vriend van me !
Ik geef je één hint. Het is een cadeautje waarmee je je ware aard kunt uitdragen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
Nu ben ik wel al tot zaterdag nieuwsgierig doordat je dat nu zegt!
Honger ik ervan krijg.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:21 schreef het_fokschaap het volgende:
een lekkere koffie verkeerd, een uitsmijter en een verse jus![]()
![]()
![]()
Ik ben in ieder geval benieuwd!quote:Op donderdag 21 april 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geef je één hint. Het is een cadeautje waarmee je je ware aard kunt uitdragen.![]()
![]()
Nouja, echt gek vind ik het eigenlijk niet. Ik ben zelf wel gekkere dingen gewend.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Fusion-cooking in optima forma.
Ik bedoelde ook niet dat het gek was. Maar naan is Indiaas en pesto Italiaans, dus ik vond het wel een mooi staaltje wereldkeuken.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
Nouja, echt gek vind ik het eigenlijk niet. Ik ben zelf wel gekkere dingen gewend.
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat het gek was. Maar naan is Indiaas en pesto Italiaans, dus ik vond het wel een mooi staaltje wereldkeuken.![]()
Ik moet zeggen dat ik dat met die roerbakgroenten wel heb.. Als ik iets wat bekend sta als Chinees ga koken zoek ik er ook Chinese roerbakgroenten bij.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gisteren had ik Thaise roerbakgroente met een Patak's (Indiase) kruidensaus. Ik heb ergens altijd het gevoel dat dat eigenlijk niet mag en dat ik Indiase roerbakgroente had moeten kopen. Maar die hebben ze niet.![]()
Ik ben anders bang dat de kassajuffrouw zegt: "Ho, ho, mevrouw, dit gaat zomaar niet. U wilt een Thaise roerbakmix gaan klaarmaken met een Indiase saus? Terugbrengen die handel!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:00 schreef Alicey het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat met die roerbakgroenten wel heb.. Als ik iets wat bekend sta als Chinees ga koken zoek ik er ook Chinese roerbakgroenten bij.
Je moet inderdaad heel goed opletten daar op! Als je het verkeerde kleurtje paprika afrekent, wordt je ook al argwanend aangekeken!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben anders bang dat de kassajuffrouw zegt: "Ho, ho, mevrouw, dit gaat zomaar niet. U wilt een Thaise roerbakmix gaan klaarmaken met een Indiase saus? Terugbrengen die handel!"
Ik heb wel vaker rare gedachten over mensen. Dan denk ik bijvoorbeeld dat iemand zo op me af zou kunnen gaan stappen en zeggen: "Jemig, wat ben jij een lelijk wijf, je zou niet eens op straat mogen lopen, zo lelijk ben je. Ga uit mijn ogen!".quote:Op donderdag 21 april 2005 14:07 schreef Alicey het volgende:
Je moet inderdaad heel goed opletten daar op! Als je het verkeerde kleurtje paprika afrekent, wordt je ook al argwanend aangekeken!![]()
Die gedachten heb ik ook wel eens, maar zo heel erg vaak gebeurt het niet werkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker rare gedachten over mensen. Dan denk ik bijvoorbeeld dat iemand zo op me af zou kunnen gaan stappen en zeggen: "Jemig, wat ben jij een lelijk wijf, je zou niet eens op straat mogen lopen, zo lelijk ben je. Ga uit mijn ogen!".
Nee, valt mee hè?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:15 schreef Alicey het volgende:
Die gedachten heb ik ook wel eens, maar zo heel erg vaak gebeurt het niet werkelijk.
Waarom doorzie je mij zo goed?quote:Is het iets wat je zelf bij sommige mensen zou willen?
Mensen durven dan ook vaak niet te zeggen wat ze denken.quote:
Omdat mensjes bang zijn voor zichzelf?quote:Waarom doorzie je mij zo goed?![]()
![]()
Misschien ook wel hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat ik mensen op straat wil uitschelden omdat ze op mij lijken?![]()
Dus als ik bang zou zijn om te worden vermoord dan betekent dat eigenlijk dat ik zelf graag anderen zou vermoorden!?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
Misschien ook wel hoor.Het geeft echter vooral aan waar je angst dat anderen jou zullen uitschelden vandaan komt.
Jij hebt het door!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dus als ik bang zou zijn om te worden vermoord dan betekent dat eigenlijk dat ik zelf graag anderen zou vermoorden!?
Je wilt mensen op straat uischelden om jezelf op te hemelen en je goed te voelen. Een vorm van heerlijke sacastische humor die gelukkig niet buiten je hoofd om te horen isquote:Op donderdag 21 april 2005 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je wilt dus zeggen dat ik mensen op straat wil uitschelden omdat ze op mij lijken?![]()
Als ik het wel doe vinden bepaalde personen me een trollquote:Op donderdag 21 april 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
Mensen durven dan ook vaak niet te zeggen wat ze denken.
Nu ik er over nadenk heb ik eigenlijk best vaak dat soort gedachten.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je wilt mensen op straat uischelden om jezelf op te hemelen en je goed te voelen. Een vorm van heerlijke sacastische humor die gelukkig niet buiten je hoofd om te horen is
Dan ventileer je je mening niet overtuigend genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als ik het wel doe vinden bepaalde personen me een troll
Ik ben net onkruid heur maar dan nog lagerquote:
Maar anderen naar beneden stampen verhoogt je positie niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:31 schreef livEliveD het volgende:
Je wilt mensen op straat uischelden om jezelf op te hemelen en je goed te voelen.
Dat is dus waarom je op het laatste moment besluit om het niet in de praktijk te brengen.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar anderen naar beneden stampen verhoogt je positie niet.
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
Dat is dus waarom je op het laatste moment besluit om het niet in de praktijk te brengen.
In Rotterdam ben je er niet uniek mee hoor, al val je niet bepaald in de categorie mensen die hier een gewoonte van maken.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dat zal het zijn! Toch lijkt het me stiekem best leuk om zoiets eens echt te doen.
Ik zei toch dat de wreedheid in elk mens zit.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
In Rotterdam ben je er niet uniek mee hoor, al val je niet bepaald in de categorie mensen die hier een gewoonte van maken.
In het echt niet nee. Toch voelt het goed. Lekker bashen (ook IRL) is soms leukquote:Op donderdag 21 april 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar anderen naar beneden stampen verhoogt je positie niet.
Ik denk het ook, en je moet continue met 2 of meer maatjes op pad gaan, want alleen durf je het vast niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gelukkig niet.Ik zou er ook geen gewoonte van willen maken, dan wordt het algauw saai.
Als je dan ook nog criteria hanteert die bashen rechtvaardigt...quote:Op donderdag 21 april 2005 14:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In het echt niet nee. Toch voelt het goed. Lekker bashen (ook IRL) is soms leuk![]()
Alleen van een afstandje en met de mogelijkheid om me onmiddellijk uit de voeten te maken.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het ook, en je moet continue met 2 of meer maatjes op pad gaan, want alleen durf je het vast niet.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen van een afstandje en met de mogelijkheid om me onmiddellijk uit de voeten te maken.
Mag ik 's op jou oefenen zaterdag? Dat we gewoon door een drukke winkelstraat (of over de Erasmusbrug om het toeristische gehalte te verhogen) gaan lopen en dat ik jou dan verrot scheld? Lijkt je dat opwindend om te doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |