Wel wat leeswerk dus.. Gelukkig houd je er van.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een boek per dag, dat moet op zich wel lukken. Het zijn allemaal jeugdboeken, leest wel lekker weg. Maar er zitten wel twee forse exemplaren bij! Dit weekend dus lezen, lezen en nog eens lezen. Verder niet veel te doen, moet alleen een tentamen voor maandag voorbereiden, maar dat gaat over boeken die ik al gelezen heb en is maar een uurtje of twee werk.
Het liep nou eenmaal zo samen, dus wen er maar alvast aan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lezen met een Tarzan in je doos gaat niet echt lekker hoor.
Ik las in de reacties ook dat in de VS de Supreme Court wordt gekozen door het parlement. Ik weet niet in hoeverre dat waar is, maar dat is natuurlijk ook best zorgelijk..quote:
Alleen een smiley.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:26 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat had BansheeBoy "Islamcritici en bin Laden zijn hetzelfde". eigenlijk te melden?
Een relletje kan geen kwaad?
Rechters voor de Supreme Court worden door de president aangewezen, en moeten vervolgens door de senaat goed gekeurd worden. (als ik me het goed herinner)quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik las in de reacties ook dat in de VS de Supreme Court wordt gekozen door het parlement. Ik weet niet in hoeverre dat waar is, maar dat is natuurlijk ook best zorgelijk..
In Nederland benoemt de Hoge Raad zelf rechters en raadsheren. In Nederland gaat het ook vaak andersom en tikken rechters de politiek op de vingers als ze zich gaan bemoeien met rechtspraak.
Alleen in NWS en POL geloof ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
BSB heeft zelden iets te melden... Ik dacht eigenlijk dat hij allang een permban had. Helaasch...
Dat is inderdaad zo geloof ik ja. Geen goed systeem.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
Ik las in de reacties ook dat in de VS de Supreme Court wordt gekozen door het parlement. Ik weet niet in hoeverre dat waar is, maar dat is natuurlijk ook best zorgelijk..
Groot gelijk hebben ze.quote:In Nederland benoemt de Hoge Raad zelf rechters en raadsheren. In Nederland gaat het ook vaak andersom en tikken rechters de politiek op de vingers als ze zich gaan bemoeien met rechtspraak.
De politiek heeft dus een flinke vinger in de pap..quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:29 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Rechters voor de Supreme Court worden door de president aangewezen, en moeten vervolgens door de senaat goed gekeurd worden. (als ik me het goed herinner)
Vind ik ook, het moet gescheiden blijven, en dat mag best gemeld worden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo geloof ik ja. Geen goed systeem.
[..]
Groot gelijk hebben ze.
Bush probeert nu dan ook een drietal aantal aards-consevatieve rechters naar binnen te sluisen, in de senaat hebben de republiekeinen immers ook een meerderheid.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
De politiek heeft dus een flinke vinger in de pap..
Heb wat oude posts van hem zitten doorlezen, altijd aardig om iemand op een forum te hebben wiens ideeen en karakter uiteindelijk zo naadloos passen bij een totalitaire samenleving. Die moet niet van het forum geschopt worden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
BSB heeft zelden iets te melden... Ik dacht eigenlijk dat hij allang een permban had. Helaasch...
Hij is me een beetje te irritant. Ik erger me drie hoedjes aan hem. Hij kraamt onzin uit, volgens mij is hij een relkloon.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:51 schreef Godslasteraar het volgende:
Heb wat oude posts van hem zitten doorlezen, altijd aardig om iemand op een forum te hebben wiens ideeen en karakter uiteindelijk zo naadloos passen bij een totalitaire samenleving. Die moet niet van het forum geschopt worden.
Ik heb niks tegen gelovigen, zolang ze religie maar als een privézaak beschouwenquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kunnen we ook ergens een eiland confisqueren en daar met alle atheïsten gaan wonen? Dat lijkt me wel prettig.
Dat is heel merkwaardig, je zou zeggen dat de aanslagen in de VS een terugslag tegen religie zouden hebben veroorzaakt. Het tegenovergestelde is gebeurt lijkt het wel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oftewel, de nieuwe Donkere Tijd komt eraan...
Het is inherent aan het geloof om het juist niet als een privézaak te beschouwen. Absolute waarheden gelden immers voor iedereen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:55 schreef Reya het volgende:
Ik heb niks tegen gelovigen, zolang ze religie maar als een privézaak beschouwen
Waarom zou je een terugslag tegen religie verwachten? Ik vind het juist heel voorspelbaar allemaal. Bedreigingen zorgen ervoor dat mensen terugvallen op oude denkpatronen, veilige wereldbeelden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:57 schreef Godslasteraar het volgende:
Dat is heel merkwaardig, je zou zeggen dat de aanslagen in de VS een terugslag tegen religie zouden hebben veroorzaakt. Het tegenovergestelde is gebeurt lijkt het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |