Jaquote:
Is het Classicisme een uiting van late Barok of een nieuwe stijl als voorloper op de Romantiek? Oh nee, da's geen WFL...quote:Waar wil je het over hebben?
Ik heb de hele dag een beetje op de bank gehangen onder een deken (ik heb het zo koud) en thee met honing gedronken. Maar omdat dat zo saai is, kom ik zo nu en dan even hier kijkenquote:Op woensdag 6 april 2005 17:32 schreef Yosomite het volgende:
Hé miss_sly ben je weer een beetje opgeknapt? (omdat wij je met rust lieten)
Niet pruilen, je bent niet meer alleen nuquote:
Euhm, ik ben niet zo helder nu en ik weet er niet heel veel vanaf dus kan het onderwerp voor nu ietsje lichter?quote:Is het Classicisme een uiting van late Barok of een nieuwe stijl als voorloper op de Romantiek? Oh nee, da's geen WFL...
Ok: is het enige verschil tussen de metafysica en de fysica dat de ene nìet en de andere wèl door experimenten getoetst kan worden?
Klinkt goedquote:Op woensdag 6 april 2005 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hetzelfde als eergisteren.Spinazie, eitjes en gekruide aardappelpartjes met pindasaus.
Wat zal ik eten vanavond?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:40 schreef miss_sly het volgende:
Euhm, ik ben niet zo helder nu en ik weet er niet heel veel vanaf dus kan het onderwerp voor nu ietsje lichter?
Voor een beetje input, moet ik eerst weten waar je van houdt of wat je absoluut niet eet.quote:
Ben vegetariër, moet (voor vanavond dan) makkelijk en snel en ik hou niet van andijviequote:Op woensdag 6 april 2005 18:29 schreef miss_sly het volgende:
Voor een beetje input, moet ik eerst weten waar je van houdt of wat je absoluut niet eet.
En of je ernstig vasthoudt aan alles zelfgemaakt of ook pakjes (zoals wereldgerechten of die groenteschotels) gebruikt
Champignons met paprika en daar overheen sate-saus.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ben vegetariër, moet (voor vanavond dan) makkelijk en snel en ik hou niet van andijvie. Voor de rest: schiet maar
.
Wat heb jij een bijzonder... eh... combinatievermogen.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:53 schreef Alicey het volgende:
Champignons met paprika en daar overheen sate-saus.
Uhuh.. Moet ik dat trouwens positief, negatief of neutraal opvatten?quote:Op woensdag 6 april 2005 19:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heb jij een bijzonder... eh... combinatievermogen.
Hmm.. Als het enige criterium snel klaar is natuurlijk wel.quote:Lekker roerbakje met rijst, altijd goed.
Of pizza natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |