Jaquote:
Is het Classicisme een uiting van late Barok of een nieuwe stijl als voorloper op de Romantiek? Oh nee, da's geen WFL...quote:Waar wil je het over hebben?
Ik heb de hele dag een beetje op de bank gehangen onder een deken (ik heb het zo koud) en thee met honing gedronken. Maar omdat dat zo saai is, kom ik zo nu en dan even hier kijkenquote:Op woensdag 6 april 2005 17:32 schreef Yosomite het volgende:
Hé miss_sly ben je weer een beetje opgeknapt? (omdat wij je met rust lieten)
Niet pruilen, je bent niet meer alleen nuquote:
Euhm, ik ben niet zo helder nu en ik weet er niet heel veel vanaf dus kan het onderwerp voor nu ietsje lichter?quote:Is het Classicisme een uiting van late Barok of een nieuwe stijl als voorloper op de Romantiek? Oh nee, da's geen WFL...
Ok: is het enige verschil tussen de metafysica en de fysica dat de ene nìet en de andere wèl door experimenten getoetst kan worden?
Klinkt goedquote:Op woensdag 6 april 2005 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hetzelfde als eergisteren.Spinazie, eitjes en gekruide aardappelpartjes met pindasaus.
Wat zal ik eten vanavond?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:40 schreef miss_sly het volgende:
Euhm, ik ben niet zo helder nu en ik weet er niet heel veel vanaf dus kan het onderwerp voor nu ietsje lichter?
Voor een beetje input, moet ik eerst weten waar je van houdt of wat je absoluut niet eet.quote:
Ben vegetariër, moet (voor vanavond dan) makkelijk en snel en ik hou niet van andijviequote:Op woensdag 6 april 2005 18:29 schreef miss_sly het volgende:
Voor een beetje input, moet ik eerst weten waar je van houdt of wat je absoluut niet eet.
En of je ernstig vasthoudt aan alles zelfgemaakt of ook pakjes (zoals wereldgerechten of die groenteschotels) gebruikt
Champignons met paprika en daar overheen sate-saus.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ben vegetariër, moet (voor vanavond dan) makkelijk en snel en ik hou niet van andijvie. Voor de rest: schiet maar
.
Wat heb jij een bijzonder... eh... combinatievermogen.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:53 schreef Alicey het volgende:
Champignons met paprika en daar overheen sate-saus.
Uhuh.. Moet ik dat trouwens positief, negatief of neutraal opvatten?quote:Op woensdag 6 april 2005 19:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heb jij een bijzonder... eh... combinatievermogen.
Hmm.. Als het enige criterium snel klaar is natuurlijk wel.quote:Lekker roerbakje met rijst, altijd goed.
Of pizza natuurlijk.
Dat is nou het leuke van platte tekst, dat kun je helemaal zelf invullen.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:07 schreef Alicey het volgende:
Uhuh.. Moet ik dat trouwens positief, negatief of neutraal opvatten?
Een maaltijdsalade:quote:Op woensdag 6 april 2005 18:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ben vegetariër, moet (voor vanavond dan) makkelijk en snel en ik hou niet van andijvie. Voor de rest: schiet maar
.
zonder twijfel is dat beter voor zijn omvang, maar wel minder lekker...liever toch ganzenlever met zwezerik en truffels...of is dat politiek incorrect ?quote:Op woensdag 6 april 2005 19:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
SingleCoil mag voor straf een week rauwe worteltjes eten nu.
Haske leuk natuurlijk, maar je bedoelde er wel iets mee.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is nou het leuke van platte tekst, dat kun je helemaal zelf invullen. [afbeelding]
Ik heb gister ongeveer hetzelfde gegeten, maar dan zonder nootjes en pitjes en met feta ipv geitenkaasquote:Op woensdag 6 april 2005 19:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een maaltijdsalade:
Gemengde sla
Komkommer
Ei
Tomaat
Croutons
Pijnboompitjes
Walnoten
Hierop een warmgemaakt geitenkaasje met een zoetige dressing (ik doe vaak de honing-appeldressing die je kant en klaar kunt kopen). Het geitenkaasje leg je bovenop de salade, dressing ervoer...smullen maar![]()
Met zwezerik en truffels heb ik geen problemen. Ganzenlever mag van mij helemaal verboden worden.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:07 schreef SingleCoil het volgende:
zonder twijfel is dat beter voor zijn omvang, maar wel minder lekker...liever toch ganzenlever met zwezerik en truffels...of is dat politiek incorrect ?
Welnee, dat zal die ganzen eens leren!quote:Op woensdag 6 april 2005 20:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
zonder twijfel is dat beter voor zijn omvang, maar wel minder lekker...liever toch ganzenlever met zwezerik en truffels...of is dat politiek incorrect ?
Op zich een goede stap. Nu nog die nootjes en pitjes terug, en die tomaat en komkommer eruit, en het gaat nog ergens op lijken.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb gister ongeveer hetzelfde gegeten, maar dan zonder nootjes en pitjes en met feta ipv geitenkaas.
ook vegetarioot, a. ? drinkt zeker ook geen melk...quote:Op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welnee, dat zal die ganzen eens leren!
Hoe raad je dat zo SingleCoil?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ook vegetarioot, a. ? drinkt zeker ook geen melk...
Last minute learningquote:Op woensdag 6 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, mijn leeruittreksel voor morgen is klaar. 5 pagina's, ik heb morgen ongeveer 4 uren om het te leren; mijn tentamen begint om 13:30. Tijd zat.
Op naar het volgende tentamenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, mijn leeruittreksel voor morgen is klaar. 5 pagina's, ik heb morgen ongeveer 4 uren om het te leren; mijn tentamen begint om 13:30. Tijd zat.
In vrijwel elke eetgelegenheid wordt ik opgezadeld met salades met tomaatquote:
Ja, inderdaad. Maar ik zorg altijd wel dat ik bij alle colleges ben, alles goed bijhouden, dan weet je het meeste al.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Last minute learning. Doe ik ook altijd
. Werkt perfect.
Tomaten en komkommers zijn lekker! En er zijn weinig dingen zo gezond als tomaten. Tomaten werken preventief tegen kanker!quote:Op woensdag 6 april 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
In vrijwel elke eetgelegenheid wordt ik opgezadeld met salades met tomaaten komkommer.
En iedere keer twist ik er weer over.. Over smaak moet dus kennelijk toch getwist worden.
Gezond is geen eenzijdig begrip, je moet dan wel aangeven op welk gebied. Tomatenpuree of pasta's op basis van tomatenpuree heb ik overigens geen problemen mee, dus misschien pak ik zo nog wat van die kankerpreventie mee.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tomaten en komkommers zijn lekker! En er zijn weinig dingen zo gezond als tomaten. Tomaten werken preventief tegen kanker!
Alsof zuivel de enige bron van eiwitten isquote:Op woensdag 6 april 2005 20:37 schreef SingleCoil het volgende:
echt ook geen zuivelproducten ? hoe kom je dan aan je eiwitten ?
De tomaat doe ik er zelf ook nooit in, want daar hou ik niet van, maar omdat de meeste mensen dat erbij vinden horen, zet ik het maar standaard erbij als ik het over sla hebquote:Op woensdag 6 april 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
In vrijwel elke eetgelegenheid wordt ik opgezadeld met salades met tomaaten komkommer.
En iedere keer twist ik er weer over.. Over smaak moet dus kennelijk toch getwist worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |