nopequote:Op maandag 28 maart 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zoveel paaseitjes over?
quote:
quote:"Overdag heeft Alicey een gewoon beroep. Maar 's avonds verandert zij in een konijn, dat dagelijks sultana nodig heeft."
Ik zit er waarschijnlijk nog een week van te vreten.. Ik vind eitjes ook erg lekker, maar toch eet ik ze eh... met mate.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:30 schreef miss_sly het volgende:
Geen eitjes over, die zijn al een week op
Maar ze waren wel lekker![]()
'mate' is niet mijn sterkste kant en bovendien is vriendlief een nog grotere snoepkont.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zit er waarschijnlijk nog een week van te vreten.. Ik vind eitjes ook erg lekker, maar toch eet ik ze eh... met mate.
is leuk!quote:
Hier heeft het dus al een tijdje overleefd.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
'mate' is niet mijn sterkste kant en bovendien is vriendlief een nog grotere snoepkont.
Nee, een zak paaseitjes haalt Pasen bij ons niet
Hoe weet jij of ik nutteloos ben als konijn? Waarom zijn konijntjes nutteloos? Dat zijn zo een paar levensbeschouwelijke vragen die in mij opkomen.quote:
mijn tekst is zo lekker nutteloosquote:Op maandag 28 maart 2005 16:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik nutteloos ben als konijn? Waarom zijn konijntjes nutteloos? Dat zijn zo een paar levensbeschouwelijke vragen die in mij opkomen.
en ze nueken zich suf waardoor er straks meer konijnen zijn dan mensen, en we allemaal met kerst verplicht zijn om konijn te eten ipv kalkoenquote:Op maandag 28 maart 2005 16:46 schreef miss_sly het volgende:
konijntjes zijn niet nutteloos! Konijntjes hebben hoge aaibaarheidsfactor en zijn alleen al omdat ze zo fluffie zijn waardevol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |