Daar is een slowchattopic toch voor, of niet soms?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef SingleCoil het volgende:
Het is hier een beetje gekwebbel geworden, merk ik
Afgesproken, de volgende is voor jou...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik zag het, helaas, volgende keer beter...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:02 schreef SingleCoil het volgende:
Afgesproken, de volgende is voor jou...
Nee hoor, gekwebbel is een typische vrouwenbezigheid, daarbij wordt slechts een beperkt aantal onderwerpen behandeldquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar is een slowchattopic toch voor, of niet soms?![]()
Te weten?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef SingleCoil het volgende:
Nee hoor, gekwebbel is een typische vrouwenbezigheid, daarbij wordt slechts een beperkt aantal onderwerpen behandeld
Ik ook!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef het_fokschaap het volgende:
voor het geval jullie me missen en ongerust worden
ik ben twee dagen weg vanaf morgenochtend
het is nog een verrassing waar ik heenga, iets met m'n werk...maar misschien gaan we wel naar Friesland...we moeten paspoort mee namelijkquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook!
We gaan toch niet samen weg hè? Heb ik iets gemist?
Nou, ik vond de onderwerpen toch behoorlijk afwisselend. Glitters, castratie, kinderloosheid, haarloze balzakken...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef SingleCoil het volgende:
Ja hallo, blader zelf even terug...![]()
Voor een gemiddelde Viva welquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik vond de onderwerpen toch behoorlijk afwisselend. Glitters, castratie, kinderloosheid, haarloze balzakken...
Je neemt inderdaad een flinke verantwoordelijkheid op je, en veel dingen zul je minder vaak of makkelijk kunnen doen. Evenwel blijft er natuurlijk een hoop mogelijk, en zet je ook toch een stukje van jezelf neer..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De standaard zaken denk ik: vreantwoordlijkheid en einde aan de vrijheid.
Je kunt volgens hem dan heel veel dingen niet meer. Ik kijk daar anders tegenaan, want ik denk dat je veel meer kunt als dat men denkt.
Die burgerlijkheid valt reuze mee heb ik het idee.quote:De meeste mensen doen dat niet, omdat een kind ook burgerlijkheid lijkt in te houden, maar volgens mij kan het ook best anders.
Al met al wordt het dan erg lastig inderdaad..quote:Bovendien huilen ze teveel, maken teveel lawaai en vragen teveel aandacht.
En ergens heeft hij wel een beetje gelijk, maar ja...rammelende eierstokken enzo![]()
En dat mijn lichaam niet werkt weet ik al, dus mocht hij van gedachten veranderen, moeten we alsnog naar het ziekenhuis enzo. En aangezien ik niet meer zo jong ben, wordt dat ook lastig.
Gelukkig maar!quote:Maar gelukkig vind ik het leven nu ook leuk!
Op sommige momenten zou ik best willen dat ik een tik kon uitdelen. Het afschrikwekkende effect daarvan zou dan genoeg moeten zijn..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet geweldadig, maar ik blijf toch hopen dat ik dat op zo'n moment wel zou zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |