Daar is een slowchattopic toch voor, of niet soms?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef SingleCoil het volgende:
Het is hier een beetje gekwebbel geworden, merk ik
Afgesproken, de volgende is voor jou...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik zag het, helaas, volgende keer beter...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:02 schreef SingleCoil het volgende:
Afgesproken, de volgende is voor jou...
Nee hoor, gekwebbel is een typische vrouwenbezigheid, daarbij wordt slechts een beperkt aantal onderwerpen behandeldquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar is een slowchattopic toch voor, of niet soms?![]()
Te weten?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef SingleCoil het volgende:
Nee hoor, gekwebbel is een typische vrouwenbezigheid, daarbij wordt slechts een beperkt aantal onderwerpen behandeld
Ik ook!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef het_fokschaap het volgende:
voor het geval jullie me missen en ongerust worden
ik ben twee dagen weg vanaf morgenochtend
het is nog een verrassing waar ik heenga, iets met m'n werk...maar misschien gaan we wel naar Friesland...we moeten paspoort mee namelijkquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook!
We gaan toch niet samen weg hè? Heb ik iets gemist?
Nou, ik vond de onderwerpen toch behoorlijk afwisselend. Glitters, castratie, kinderloosheid, haarloze balzakken...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:05 schreef SingleCoil het volgende:
Ja hallo, blader zelf even terug...![]()
Voor een gemiddelde Viva welquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik vond de onderwerpen toch behoorlijk afwisselend. Glitters, castratie, kinderloosheid, haarloze balzakken...
Je neemt inderdaad een flinke verantwoordelijkheid op je, en veel dingen zul je minder vaak of makkelijk kunnen doen. Evenwel blijft er natuurlijk een hoop mogelijk, en zet je ook toch een stukje van jezelf neer..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De standaard zaken denk ik: vreantwoordlijkheid en einde aan de vrijheid.
Je kunt volgens hem dan heel veel dingen niet meer. Ik kijk daar anders tegenaan, want ik denk dat je veel meer kunt als dat men denkt.
Die burgerlijkheid valt reuze mee heb ik het idee.quote:De meeste mensen doen dat niet, omdat een kind ook burgerlijkheid lijkt in te houden, maar volgens mij kan het ook best anders.
Al met al wordt het dan erg lastig inderdaad..quote:Bovendien huilen ze teveel, maken teveel lawaai en vragen teveel aandacht.
En ergens heeft hij wel een beetje gelijk, maar ja...rammelende eierstokken enzo![]()
En dat mijn lichaam niet werkt weet ik al, dus mocht hij van gedachten veranderen, moeten we alsnog naar het ziekenhuis enzo. En aangezien ik niet meer zo jong ben, wordt dat ook lastig.
Gelukkig maar!quote:Maar gelukkig vind ik het leven nu ook leuk!
Op sommige momenten zou ik best willen dat ik een tik kon uitdelen. Het afschrikwekkende effect daarvan zou dan genoeg moeten zijn..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet geweldadig, maar ik blijf toch hopen dat ik dat op zo'n moment wel zou zijn!
'Actrice Demi Moore (42) zwanger'quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Al met al wordt het dan erg lastig inderdaad..
[..]
Grmbl, altijd maar weer Fryslân afzeiken. Nou, ik ga naar Rotterdam.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:06 schreef het_fokschaap het volgende:
het is nog een verrassing waar ik heenga, iets met m'n werk...maar misschien gaan we wel naar Friesland...we moeten paspoort mee namelijk
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Grmbl, altijd maar weer Fryslân afzeiken. Nou, ik ga naar Rotterdam.
Dank voor deze heldere toelichting! En toch zijn kale ballen veel sexier, je moet er maar wat voor over hebben! Misschien eens ontharingscrème proberen, kan je lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef SingleCoil het volgende:
Ik scheer mijn ballen niet zo vaak, het is 1) nogal een tijdvretend karwijtje als je het netjes wilt doen, 2) pijnlijk als je je snijdt, en de huid op j eballen is behoorlijk rimpelig dus dat risico is niet klein, 3) irritant als het haar weer begint te groeien en het jeukt. De huid van schaamlippen is veel gladder en daardoor is het risico op snijden veel kleiner, terwijl het scheren zelf veel sneller gaat.
Ik heb op de basisschool één keer gevochten. Met Amanda. Het ging erom wie de rol van Marilyn Monroe mocht spelen in de afscheidsmusical. Zij kreeg de rol wegens blond haar. Maar ik had dikkere tieten!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
Op sommige momenten zou ik best willen dat ik een tik kon uitdelen. Het afschrikwekkende effect daarvan zou dan genoeg moeten zijn..
Maarja.. Het zit niet echt in het beestje, er moet dan toch wel flink wat gebeuren.
Oh, kom vooral langs! Ik ben de hele zomervakantie thuis!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:17 schreef het_fokschaap het volgende:
in de zomer ga ik weer fijn naar Friesland fietsen. Altijd leuk !
Dus ik kan bij jou ongestoord de koekjestrommel rovenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op sommige momenten zou ik best willen dat ik een tik kon uitdelen. Het afschrikwekkende effect daarvan zou dan genoeg moeten zijn..
Maarja.. Het zit niet echt in het beestje, er moet dan toch wel flink wat gebeuren.
Sommige dingen zou je niet eens in een slecht soap-script kunnen schrijvenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar ik had dikkere tieten!
Ik speelde uiteindelijk Julius Caesar.![]()
Theoretisch wel, ware het niet dat ik niet zo dol ben op koekjes en je de trommel dan ook hooguit met inhoud zult aantreffen als ik een bepaalde vorm van bezoek verwacht.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dus ik kan bij jou ongestoord de koekjestrommel roven![]()
De mijne zijn op![]()
Oh daar heb ik erg slechte ervaringen mee, want zonder scheermes krijg je het haar er toch niet echt goed af, en met scheermes krijg je toch kleine wondjes, irritaties enzo, en met die creme doet dat echt erg pijn (maar mannen hebben ook erg veel gevoel in hun ballen, vooral psychisch gevoel)quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dank voor deze heldere toelichting! En toch zijn kale ballen veel sexier, je moet er maar wat voor over hebben! Misschien eens ontharingscrème proberen, kan je lachen.![]()
Ja, logischquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool één keer gevochten. Met Amanda. Het ging erom wie de rol van Marilyn Monroe mocht spelen in de afscheidsmusical. Zij kreeg de rol wegens blond haar. Maar ik had dikkere tieten!
Ik speelde uiteindelijk Julius Caesar.![]()
dan kom ik met nog twee vrienden. we hebben nog slaapplaatsen nodigquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, kom vooral langs! Ik ben de hele zomervakantie thuis!
Ik heb op de middelbare school toen ik pesterijen echt zat werd wel eens iemand tegen de vlakte geslagen. De grootste etterbak tegen de vlakte slaan is overigens een effectief middel tegen pesten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool één keer gevochten. Met Amanda. Het ging erom wie de rol van Marilyn Monroe mocht spelen in de afscheidsmusical. Zij kreeg de rol wegens blond haar. Maar ik had dikkere tieten!
quote:Ik speelde uiteindelijk Julius Caesar.![]()
Niet dol op koekjesquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Theoretisch wel, ware het niet dat ik niet zo dol ben op koekjes en je de trommel dan ook hooguit met inhoud zult aantreffen als ik een bepaalde vorm van bezoek verwacht.
Kwebbelzieke vrouwen hebben het topic overgenomen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef ReCreative het volgende:
Verdikkie, wat gaat dat hard... Zijn jullie nou zo snel of begin ik een ouwe zak te worden?
* tvp
truste !quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Ik ga trouwens zo maffen.. Welterusten allemaal!![]()
Het soort bezoek waar het leuk van is dat ze komen, maar nog veel leuker als ze weer vertrekken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Niet dol op koekjesik wou net café noirs van Verkade bestellen.
Over wat voor vorm van bezoek stel ik maar géén vragen
in de hoop toch antwoord te krijgen, al heb ik een vermoeden, hetzelfde soort bezoek wat ik ook zo graag verwacht
Ik haat kan het erg goed vinden met praatgrage vrouwpersonenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
Kwebbelzieke vrouwen hebben het topic overgenomen.
Als jullie er geen problemen mee hebben om met z'n drieën in een tweepersoons hoogslaper te slapen dan vind ik het prima.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef het_fokschaap het volgende:
dan kom ik met nog twee vrienden. we hebben nog slaapplaatsen nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |