Ja. Dat ik een opstandige baarmoeder heb.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:10 schreef Alicey het volgende:
@Lupa:
Had de dokter nog iets zinnigs te melden?
Net zoals haar bazinnetje dus?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Dat ik een opstandige baarmoeder heb.
De antwoorden zijn een beetje zwart-wit...quote:Op maandag 30 mei 2005 18:12 schreef Doffy het volgende:
Voor de twijfelkutjes: hier staat een korte maar toch best goeie Grondwet-test.
Ik doe weer lekker gemiddeld.quote:[41 - 90] Internationalist
U bent de belichaming van de gulden middenweg. In Europees jargon bent u namelijk een internationalist. U gelooft oprecht in de toegevoegde waarde van Europese samenwerking waar de macht van de nationale staat tekort schiet. Maar u beseft ook dat de democratische legitimiteit in de eerste plaats bij de nationale staat ligt. Wat u betreft houdt Nederland dan ook op tal van terreinen vast aan een veto. Al te goed is immers buurmans gek, en Nederland is maar een klein land dat zich niet de les mag laten voorschrijven door de grote landen van Europa. De EU moet blijven werken op basis van consensus. De Grondwet komt in grote lijnen met uw voorkeuren overeen. Aan de bestaande machtsverdeling verandert weinig, maar de mogelijkheid tot verandering in de toekomst is wel duidelijk in de Grondwet verankerd.
Niet veel verder. Ik zei gewoon dat ik zelf ook nogal eigenwijs was.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:20 schreef Alicey het volgende:
Wat had hij daar op te zeggen, of durfde hij niets meer te zeggen?
Ow ik ook hoorquote:
Heeft hij nog verteld wat je er aan kunt doen of hoe je er mee moet omgaan, of wist hij dat ook niet?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet veel verder. Ik zei gewoon dat ik zelf ook nogal eigenwijs was.
Kijk aan!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had trouwens tóch mijn favoriete dokter, ondanks het feit dat ik die andere aan de foon had.
Ik had 50, dus meer richting nationalist. Ik denk wel dat het zo ongeveer klopt.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow ik ook hoorIk scoorde 90, dus nog net internationalist, op het randje van federalist. Maar ik kon mezelf er goed in herkennen
LOL IK heb daar verder geen last van. Mijn baarmoeder weigerde alleen het spiraaltje in haar midden te aanvaarden en nu is ze ervan verlost.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:24 schreef Alicey het volgende:
Heeft hij nog verteld wat je er aan kunt doen of hoe je er mee moet omgaan, of wist hij dat ook niet?
Oh, op die manier. Snel en efficient opgelost dan.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL IK heb daar verder geen last van. Mijn baarmoeder weigerde alleen het spiraaltje in haar midden te aanvaarden en nu is ze ervan verlost.
Het blijft verassend stil inderdaad..quote:Willen de heren dit weten?
Jij hebt een ander opstandig lichaamsdeel.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:27 schreef Doffy het volgende:
Als ik dit soort dingen lees, prijs ik mij weer gelukkig met mijn Y-chromosoom
Ja, ik had het ook zelf kunnen doen. Hij trok het gewoon, floep, eruit.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:28 schreef Alicey het volgende:
Oh, op die manier. Snel en efficient opgelost dan.
Zie je wel dat dokteren helemaal niet zo moeilijk is? De vorige keer dat ik echter direct zag dat iemands linkerbeen geamputeerd moest worden werd ik tegengehouden.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook zelf kunnen doen. Hij trok het gewoon, floep, eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |